Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Suomessa on yhteiskuntosaleja sekä kuntosaleja pelkästään naisille, mutta ei kuntosaleja pelkästään miehille?

Vierailija
03.01.2018 |

Mistä johtuu?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alotappas itse sitten miehille suunnattu kuntosali, jos sellaista toivot!

Vierailija
2/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kysyntää. Kyllähän joku yrittäjä olisi sellaisen jo perustanut, jos kysyntä olisi kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sellaisia tarvitsisi?

Vierailija
4/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sua perustamasta? Ai niin kun netissä nillitys ja ryyppääminen on kivempaa?

Vierailija
5/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://bodybuildingclub.fi/

Cool!

Vierailija
7/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyntä lienee aika vähäistä, joten ei ole yritäjien mielestä kannattava konsepti. Jos palvelulle olisi kysyntää, alkaisi sitä tarjontaakin kyllä löytyä.

Vierailija
8/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle voisi olla tuollainen olla jees, kun en kaipaa naisia mihinkään sotkemaan ajatuksiani.

Vierailija
9/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni sali on suunnattu miehille vaikka naisia ei ole kielletty. Näitä vaan ei mainosteta bussipysäkeillä tai hienoilla nettisivuilla.

Vierailija
10/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa pierusaleja jotka eivät ole naisilta kiellettyjä mutta joissa monikaan nainen ei halua käydä.

Vierailija
11/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni sali on suunnattu miehille vaikka naisia ei ole kielletty. Näitä vaan ei mainosteta bussipysäkeillä tai hienoilla nettisivuilla.

Miksi on sitten naisille suunnattuja saleja, joihin miehet on kielletty? Miksi näille on kysyntää?

Vierailija
12/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on sitten naisille suunnattuja saleja, joihin miehet on kielletty? Miksi näille on kysyntää?

Mitä luulisit? Naisten salien kulta-aika tosin taitaa olla pikkuhiljaa ohi, kun kuntosalien palvelut yleisesti ottaen paranevat ja niissä on otettu huomioon molemmat sukupuolet ja erilaiset tavoitteet (kuntoilijat, voimailijat, ryhmäliikunta jne.).

Vierailija
13/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulisit? Naisten salien kulta-aika tosin taitaa olla pikkuhiljaa ohi, kun kuntosalien palvelut yleisesti ottaen paranevat ja niissä on otettu huomioon molemmat sukupuolet ja erilaiset tavoitteet (kuntoilijat, voimailijat, ryhmäliikunta jne.).

Esim. yhdellä oman kotipaikkakuntani salilla on sekä yhteissali (pääsy vapaa niin miehille kuin naisille), sekä naistensali. Molemmissa on kuitenkin ihan sama laitevalikoima (olen katsonut esittelykuvat ja videot netissä). Moni naistreenaaja ei kuitenkaan viihdy naisten puolella, vaan tulee yhteispuolelle treenaamaan. Kuitenkaan miestreenaajat eivät saa mennä naisten puolelle treenaamaan.

Vierailija
14/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneille kuntosaliyrittäjille kelpaa naistenkin rahat. Itse taas vien rahani naisten kuntosaleille eli jos sellaisia ei olisi, tarkoittaisi se minulla kuntosaliharjoittelun loppumista.

Vierailija
15/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mun mielestä hassua että esim fitness247:lla on naisten pukuhuoneeseen lukko mutta miesten pukuhuoneeseen ei ole.

Vierailija
16/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tarpeeksi kysyntää niin alkaa tulla tarjontaakin.

Vierailija
17/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mun mielestä hassua että esim fitness247:lla on naisten pukuhuoneeseen lukko mutta miesten pukuhuoneeseen ei ole.

Ton ketjun saleilla on ainaskin paljon mamumiehiä.

Vierailija
18/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaanhan berliinissä naiset jo omaan karsinaansa uudenvuoden juhlissakin 😀

Vierailija
19/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on mielestäsi hassua? Sekö että miehet ovat niin sikoja että on jouduttu hankkimaan lukko kaikkien elämää hankaloittamaan? Kun reilumpaa olisi se että naiset joutuisivat sietämään purkkarissa pervoja mutta miesten ei edelleenkään tarvisi?

Vierailija
20/33 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille suunnatuissa saleissa olen huomannut että tiettyjen laitteiden painot "loppuvat kesken" eli suuri osa laitteista sopii esim. aloittavalle tai vähän tai epäsäännöllisesti rautaa nostavalle. Kun nainen haluaa nostaa rautaa tosissaan, on mentävä sinne miesten puolelle, jossa on tarpeeksi rautaa nostettavaksi. Miehiä tuskin kovasti kiinnostaa aloittaa pienin painoin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi