Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä neuvoksi tähän himoon?

Vierailija
03.01.2018 |

Ei tässä pysty enää oikein edes keskittymään mihinkään, kun koko ajan täytyisi käydä sormella. Normaalisti hyväilen vain klittaa, mutta tähän aikaan kuusta on jostain syystä ihan pakko saada jotain sisään. Onhan se hyvä, että on haluja, mutta ei nyt ole kovin kiva olla töissäkin aina housut ihan märkänä.

Mites te muut, joilla ei oo omaa miestä. Selviittekö sormella/sauvalla tästä oviskiimasta?

N25

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin taikaa

Vierailija
2/13 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inari

-10,8 °C

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei,

En nyt osaa niinkään nais-sukupuolen puolesta sanoa, mutta miehellä se ainakin tarkoitaa sit "vemputusta", aina löytyy aika ja paikka tarvittaessa.

Itselläkin on sellaisia kausia että pakko joka päivä saada ainakin kerran.

Vierailija
4/13 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti osaa auttaa, mutta tulin vaan kertomaan että meitä on muitakin samassa veneessä. Ei auta sormettaminen, turhauttaa vaan kun munaa tekee mieli. Mä en edes laukea yhdynnässä, tarviin vaan sen kalun sisääni.

N32

Vierailija
5/13 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En valitettavasti osaa auttaa, mutta tulin vaan kertomaan että meitä on muitakin samassa veneessä. Ei auta sormettaminen, turhauttaa vaan kun munaa tekee mieli. Mä en edes laukea yhdynnässä, tarviin vaan sen kalun sisääni.

N32

No niinpä. Eihän siinä se, että sitä jotain isoja orkkuja saisi. Joskus tulee vaan selittämätön himo. Eikä tosiaan huvita käydä "hakemassa" ketään. Pointti kun oli, että välillä täytyisi saada siis koko ajan. Ihan kamalaa. :)

ap

Vierailija
6/13 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oma kokemus asiasta on se, että mitä enemmän tuota tilannetta yrittää parantaa masturboimalla sen enemmän tilanne pahenee. Paikat tulee herkemmiksi, kostuu enemmän ja panettaa vielä enemmän. Mulla on mies joka tommoisina päivinä saa runsaasti ja vonkaamatta. Jos miestä ei ole ehkä jokin dildo auttaisi ja jätä se klitta välillä rauhaan.

Vierailija
7/13 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun oma kokemus asiasta on se, että mitä enemmän tuota tilannetta yrittää parantaa masturboimalla sen enemmän tilanne pahenee. Paikat tulee herkemmiksi, kostuu enemmän ja panettaa vielä enemmän. Mulla on mies joka tommoisina päivinä saa runsaasti ja vonkaamatta. Jos miestä ei ole ehkä jokin dildo auttaisi ja jätä se klitta välillä rauhaan.

Joo, se olisi paras kun osaisi olla tekemättä siitä itselle liian suurta ongelmaa. Ei panetukseen nyt kukaan kuollut ole. Stressaantuneena  on vaan niin herkkä ajatuksiltaan, ja sitten nälkä lähtee kasvamaan syödessä.

ap

Vierailija
8/13 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin aiemmin onnellisessa asemassa, kun minulla oli pitkään hyvä panokaveri. Muutama kuukausi sitten yhteistyömme loppui, ja sen jälkeen on välillä mennyt kyllä sormi suuhun (tai jonnekin muualle :D) tämän asian suhteen.

Tsemppiä vaan sinulle, kyllä siitä aina on selvitty!

N28

Vierailija
9/13 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki taas miehiä täällä.

Vierailija
10/13 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikki taas miehiä täällä.

Mistäs näin päättelet? Ai koska naiset ei voi olla näin kiimassa? Höpöhöpö.

Mulla on onneksi fuckbuddy, joka tulee kohta auttamaan asiassa. Mutta ihan totta sinänsä että runkkaaminen lähinnä pahentaa tilannetta. En vaan halua olla tekemättä sitä, se on kuitenkin kivaa! Ja onneksi löytyy innokkaita auttajia tähän ongelmaan kuitenkin.

T:nro4/n32

Vierailija
11/13 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan tällaista sovellusta, jossa olisi halutun kumppanin määrittelyt. Kun oikein panettaa, niin sitten sovellus aktivoidaan. Sopivan ja sopivassa tilassa olevan kumppaniehdokkaan osuessa lähistölle, puhelin piippaa ja näyttää panoehdokkaan kuvan.

Sitten vain kumppani etsitään katseella ja lähdetään hommat hoitelemaan:)

Vierailija
12/13 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs viisas fuckbuddy sanoi minulle kerran, että onko se nyt hirveä vaiva jos kaveria panettaa, niin levittää jalkansa! Siinä voi kuulemma sitten ihan hyvin itsekin alkaa lämmetä hommaan:)

Mutta joskus suhteettomassa tilassa iskee hirveä panetus, etenkin lämpimään kesäaikaan. Jos apua ei ole tarjolla, niin sitten vaan pitää hommat hoidella omakätisesti, joskus monestikin päivässä...

Vierailija
13/13 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apumies kirjoitti:

Eräs viisas fuckbuddy sanoi minulle kerran, että onko se nyt hirveä vaiva jos kaveria panettaa, niin levittää jalkansa! Siinä voi kuulemma sitten ihan hyvin itsekin alkaa lämmetä hommaan:)

Aivan mahtavaa! :D