Fitness-naiset pierevät ihan hulluna
Parin kanssa olen seurustellut, ja vaikka se treenattu vartalo kiva onkin, niin kaikki muu siihen liittyvä on ihan pepusta. Treenit vie paljon aikaa, syöminen on kauhean tarkkaa ja sitten ne pierut. Voi hyvä luoja niitä pieruja! Aamusta iltaan ja usein unissaankin. Tuhnuja, törinöitä ja pärinöitä. Kaikenlaisia mahdollisia.
Kommentit (42)
Minulla ainakin järkyttävät ilmavaivat johtuivat hiilareista.
Lopetin hiilarit ja vatsavaivat, turvotus ja ilmavaivat loppuivat parissa viikossa kokonaan.
Sanoohan sen järkikin, ettei sellainen elämäntapa ole luonnollinen tai terveellinen. Healthy, my ass. Kunhan haluavat olla kuuman näköisiä. Tosin siinäkin menevät metsään, kun vetävät överiksi.
Entäs se pukertaminen ja pukamat? XD
Voi hyvä luoja! Viimeksi pieraisin joskus viime viikolla... Ihan oikeasti. Suoliston kanssa ei mitään ongelmia. Ei ole koskaan juuri suuremmin pierettänyt - ei ennen eikä jälkeen fitneksen.
T. Fitness-typy
Huonolaatuiset proteiinijauheet kuten esim Fast, Fitfarm, Leader, Star nutrition ja Soprtlife sotkevat suoliston ja mahan normaalitoiminnan ja siksi tulee ilmavaivoja ja turvotusta ym ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin söin yhden protskupatukan töissä välipalaksi joka päivä. Ihmettelin, että miten yhdestä patukasta voi vatsa turvota niin paljon. Sitten tajusin yhdistää ilmavaivat patukan makeutusaineisiin. Nykyään en syö protskupatukoita ollenkaan.
Olen itse huomannut ihan saman asian että makeutusaineet turvottavat todella tehokkaasti.
Low sugar protskupatukoita en osta enää tulevaisuudessa. Pitäisi vaan jaksaa syödä nykyiset 15kpl vielä :D
Kehonrakentajamiehet ainakin piereskelee todella paljon.
Ylihintaisten pieruherojen myynti on onneksi laskussa.
https://www.is.fi/yritys/func-food-finland-oy/tampere/1010666-9/
"Liikevaihto laski 15,5 prosenttia. Tilikauden tulos oli -1,3 miljoonaa euroa ja liikevoittoprosentti oli -5,6. Yhtiön omavaraisuusaste oli -69,1 prosenttia."
Ei niitä pierettäviä jauhoja tarvita mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä luoja! Viimeksi pieraisin joskus viime viikolla... Ihan oikeasti. Suoliston kanssa ei mitään ongelmia. Ei ole koskaan juuri suuremmin pierettänyt - ei ennen eikä jälkeen fitneksen.
T. Fitness-typy
ihminen pieree päivittäin....
Vierailija kirjoitti:
Parin kanssa olen seurustellut, ja vaikka se treenattu vartalo kiva onkin, niin kaikki muu siihen liittyvä on ihan pepusta. Treenit vie paljon aikaa, syöminen on kauhean tarkkaa ja sitten ne pierut. Voi hyvä luoja niitä pieruja! Aamusta iltaan ja usein unissaankin. Tuhnuja, törinöitä ja pärinöitä. Kaikenlaisia mahdollisia.
Naisen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse tällainen nainen ja voin kertoa, että tottahan tuo on! Pieren aivan hulluna kokoajan.
Ap:n kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Olen entinen fitness-nainen, ja totta puhut! Jatkuvat ilmavaivat olivat yksi syy, että lopetin tuon touhun.
Vierailija kirjoitti:
Joo itse lopetin sen hemmetin proteiinitouhun. Ihan täyttä p*skaa. Kamalat vatsavaivat 24/7. Suolisto ihan p*askana.
Aloin syömään täysin normaalisti. Nyt vatsa voi hyvin enkä edes lihonut yhtään tämän muutoksen myötä, ennemminkin laihduin vaikkei edes tarvitsisi!
Kasvisyöjäfitnessnaiset pierevät. Syövät papuja ja kasviksia niin paljon, ettei suolisto pysty niitä sulattamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä myös fitnessMIEHET Pierevät! Ihan vaan tiedoksi.
Kaikki miehet pierevät.
Niin että voisitteko fitnesstypyt jatkossa laittaa ne belfiet ääniraidan kanssa?
M
Itse seurustelin erään fitnesstypyn kanssa. Tai typyn joka juuri aloitti fitnessinnostuksen. No siinä vaiheessa eli alussa tietysti kaikki on hakusessa eikä tiedä mikä sopii ja mikä ei. Samoin koska hän ei ollut aiemmin piereskellyt, oli se piereminenkin hiukan hakusessa eli ei tuntenut kehoa niin että tietää mitä on milloinkin tulossa. No tämän sain konkreettisesti havaita useammalla tavalla: haistoin, tunsin ja näin. Kävi nimittäin niin että olimme kuusysissä ja tytsy alkoi siinä sitten tulemaan ja samalla alkoi myös tulla muutakin, jota hän luuli pieruksi. Sattuikin olemaan varpusparvi. No nauruksihan se tietysti meni. Suhde ei kuitenkaan enää jatku, ero ei johtunut varpusparvesta kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse seurustelin erään fitnesstypyn kanssa. Tai typyn joka juuri aloitti fitnessinnostuksen. No siinä vaiheessa eli alussa tietysti kaikki on hakusessa eikä tiedä mikä sopii ja mikä ei. Samoin koska hän ei ollut aiemmin piereskellyt, oli se piereminenkin hiukan hakusessa eli ei tuntenut kehoa niin että tietää mitä on milloinkin tulossa. No tämän sain konkreettisesti havaita useammalla tavalla: haistoin, tunsin ja näin. Kävi nimittäin niin että olimme kuusysissä ja tytsy alkoi siinä sitten tulemaan ja samalla alkoi myös tulla muutakin, jota hän luuli pieruksi. Sattuikin olemaan varpusparvi. No nauruksihan se tietysti meni. Suhde ei kuitenkaan enää jatku, ero ei johtunut varpusparvesta kuitenkaan.
Ei ollut aiemmin piereskellyt? Siis pieraisi ensimmäisen kerran elämässään vasta kun aloitti fitneksen? :D
Jotkut merkit aiheuttavat kamalat vatsanväänteet ja turvotukset, jotkut onneksi eivät. Koitan silti olla syömättä mitään protskupatukoita ja muita -valmisteita (koska en treenaa niin kovaa ettenkö saisi tavallisesta ruoasta tarpeeksi), mutta joskus töissä tarvii vain ekstravälipalaa.