Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitness-naiset pierevät ihan hulluna

Vierailija
03.01.2018 |

Parin kanssa olen seurustellut, ja vaikka se treenattu vartalo kiva onkin, niin kaikki muu siihen liittyvä on ihan pepusta. Treenit vie paljon aikaa, syöminen on kauhean tarkkaa ja sitten ne pierut. Voi hyvä luoja niitä pieruja! Aamusta iltaan ja usein unissaankin. Tuhnuja, törinöitä ja pärinöitä. Kaikenlaisia mahdollisia.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse tällainen nainen ja voin kertoa, että tottahan tuo on! Pieren aivan hulluna kokoajan.

Vierailija
2/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieköhän ne protskulitkut ja -patukat jotka siellä pärisee. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen fitness-nainen, ja totta puhut! Jatkuvat ilmavaivat olivat yksi syy, että lopetin tuon touhun. 

Vierailija
4/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti?!

Vierailija
5/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo itse lopetin sen hemmetin proteiinitouhun. Ihan täyttä p*skaa. Kamalat vatsavaivat 24/7. Suolisto ihan p*askana.

Aloin syömään täysin normaalisti. Nyt vatsa voi hyvin enkä edes lihonut yhtään tämän muutoksen myötä, ennemminkin laihduin vaikkei edes tarvitsisi!

Vierailija
6/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lieköhän ne protskulitkut ja -patukat jotka siellä pärisee. :D

Kyllä, proteiinipatukat aiheuttaa ainakin mulle järkyttävät ilmavaivat ja mahakivut. Myös liiallinen rahkan syönti ja muutenkin yksipuolinen ravinto, ruisleipä, omena jne. Ei millään voinut vaihtaa esim. raejuustoon, kauraleipään tai päärynään valmentajan mukaan. Niinpä lopetin. 

t. entinen fitness-nainen

Vierailija
7/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne proteiinimömmöt ei todellakaan ole mitään terveellisiä. Järkyttävää lisäainesontaa. Sitten nämä keskustelevät instagramissa hasthagilla #healthy jne vaikkei terveellisyydestä tietoakaan!

Vierailija
8/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne proteiinimömmöt ei todellakaan ole mitään terveellisiä. Järkyttävää lisäainesontaa. Sitten nämä keskustelevät instagramissa hasthagilla #healthy jne vaikkei terveellisyydestä tietoakaan!

#keikistelevät

Vierailija
9/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljästä ekasta viestistä kolme AP:n käsialaa. T: pieremättömän fitness-kisaajan kanssa naimisissa

Vierailija
10/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli proteiinipatukoista ihan kamalat vatsakivut :(. Mulla oli niitä eväänä töissä, ja jossain vaiheessa aloin ihmettelemään kun kamalat vatsakivut aina töissä. Sitten hoksasin... Ja onhan niissä ihan hirveästi lisäaineita.

Vierailija
11/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

proteiini on syypää

Vierailija
12/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myös fitnessMIEHET Pierevät! Ihan vaan tiedoksi.

Vierailija
13/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin söin yhden protskupatukan töissä välipalaksi joka päivä. Ihmettelin, että miten yhdestä patukasta voi vatsa turvota niin paljon. Sitten tajusin yhdistää ilmavaivat patukan makeutusaineisiin. Nykyään en syö protskupatukoita ollenkaan.

Vierailija
14/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne protskumömmöt pierettävät

Vierailija
15/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutant mass tunnetaan myös nimellä mutant gas!

Jotkut tuotteet eivät pieretä. Mass Freeak -niminen ei pierettänyt, mutta sitä ei tahdo saada mistään.

Vierailija
16/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki fitness naiset vedä mitään proteiinipatukoita-ja jauheita.

Itse teen hiit ja painotreenejä 5 kertaa viikossa ja syön vegaanisesti monipuolista ruokaa ja ilmavaivat hyvin vähäisiä.

Mutta joo. Ne jauheet tosiaan aiheuttaa usein moniakin ongelmia kuten ihon ongelmia. Exälläni meni jauheista aina iho aivan järkkyyn kuntoon ja vatsa ei toiminut.

Vierailija
17/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruheraksi niitä Leadereitä ym. kutsutaankin :D

Vierailija
18/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
19/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko lopettaa käyttö, koska kosteat herapierut tulivat jo vähän liiankin tutuiksi. Hirveä tunne, kun heraripulit tulossa ulos ja vielä olisi 15 minuuttia kotimatkaa jäljellä. Jäi palautusjuomien käyttö siihen.

Vierailija
20/42 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole fitnessnainen mutta kuntoilen ja käyn salilla. Treenin jälkeen otan heraa ja joskus syön herkutteluun proteiinivanukkaan, muuten syön monipuolisesti kaikkea. Piereskelen paljon, mutta piereskelin paljon jo ennen saliharrastusta sohvaperunana. Olen aina piereskellyt paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi