Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ökyautot ja kalliit vaatteet eivät aiheuta kateutta vaan ärsytystä

Vierailija
02.01.2018 |

Ne bemareilla ajelevat huomionkipeät riivatut ihmiset, jotka esittelevät kallista elämäntyyliään muille, kuvittelevat että muut eivöt pidä heistä, koska ovat kateellisia. Ei se ole se syy. Ensinnäkin se on lapsellista ja naurettavaa yrittää tehdä muihin vaikutusta ostamillaan tavaroilla. Tuo ei tosin aiheuta ärsytystä, vaan lievää myötähäpeää ja ehkä uteliasta kummastusta.

Syy miksi huomionkipeät wannabe-wahlroosit ovat ärsyttäviä on sama kuin miksi Jehovan todistajat ovat ärsyttäviä. He tuputtavat elämäntyyliään muille! On tietysti niitäkin jotka pukeutuvat hienosti, mutta ovat päätyneet tyyliinsä hiljalleen huomaamattaan. Heidän olemus ei ole ihan yhtä inhottava.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut luettua hieman liikaan nyt 'keltaista lehdistöä', kun käytät oikein öky-etuliitettä autosta? Jos joku jonkun käyttämä tuote on kalliimpi kuin sinun tai muiden, niin sekö on sitten suorilla öky-jotain? Joku saattaa vaan tykätä että auton ajo-ominaisuudet on erityisen hyvät, tai kello loistaa ranteessa kivasti. pääsehän sitä paikasta toiseen vaikka Nissan Kumqatilla, mutta miksi kaikkien pitäisi ajaa sellaisilla? Mitäs jos ap:kin keskittyisi hieman enemmän omaan elämäänsä, ja lopettaisi muiden kyttäämisen ja vertailun? Saattaa siitä omasta persoonasta vaikka löytyä jotain kehittämisen sijaa?

Vierailija
2/7 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on Bemari ja siistit vaatteet ihan itseäni varten ja omista mieltymyksistäni johtuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä paistaa verhottu kateus AV:stä aika vahvasti. Kun muilla on jotakin mitä itsellä, niin se on väärin, kun itsellä ei ole varaa. Ihan sama mitä valehtelee itselle, niin kyllä se kateudesta kielii, jos toisen auto tai vaatteet saavat aikaan tuollaisia tunteita. Ja ei en itse omista Premium autoa ihan vain japanilaisen riisikupin. Jos olisi enemmän massia niin ostaisin Audin. En sen vuoksi, että haluaisin muiden kadehtivan, vaan siksi, että ne ovat mukavampia ajaa ja erityisesti rengasmelu yms. ovat paljon vaimeampia paremmasta äänieristyksestä johtuen. Ajan usein pitkiä matkoja ja ajomukavuudella on siksi merkitystä.

Vierailija
4/7 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman avobemarin olen hankkinut ihan itseäni varten, sillä on vaan mahdottoman kiva ajaa tuulen tuivertaessa hiuksia ja tuntea miten se tarvittaessa kiihtyy.

Suurinta osaa ihmisistä se ei liikuta tippaakaan, muutama humalainen joskus on kesällä huudellut perään.

Vierailija
5/7 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä edes huomaa, millä joku muu ajelee tai mitä rättejä kantaa. Joskus tosin huomaan että pitäsi olla jotenkin otettu ja tyyppi harmistuu, kun en tajua mikä siinä on niin hienoa.

Vierailija
6/7 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laatu kiehtoo olivat muut mitä mieltä tahansa. Varakkaalla nimenomaan on varaa olla ajattelematta mitä muut ajattelevat.

Vierailija
7/7 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä rehellisen kateellinen naapurin uudesta audista, ja niiden toistuvista ulkomaan matkoista. No, ei voi mitään. Näillä mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi