Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 vuotta kuntouttavassa työtoiminnassa

Vierailija
02.01.2018 |

Työskentelin juuri 2 vuotta avustajana päiväkodissa.
Perushoitoa 1-3-vuotiaiden osastolla, pienryhmien ohjaamista jne.
Tein samaa työtä kuin muutkin hoitajat, 4 päivää/vko, 9e päivä rahalla.
Kun sopimukseni loppui, tilalleni otettiin heti uusi avustaja. Samalla rahalla tietenkin.

Tämä on nykyaikaa..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuntoutuksen tarpeessa? Jos kykenet normaaliin työhön sitä ei olisi saanut teettää sinulla kuntouttavana.

Vierailija
2/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koulutukseltasi lähihoitaja tai lastentarhan opettaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaisia töitä teetetään kaikkialla, ne vartiaisen paskakasat kehtaavat väittää että ovat työttömyydestä huolissaan... ne on huolissaan vaan että orjia riittää tekemään ilmasta työtä jatkossakin.

Vierailija
4/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuntoutuksen tarpeessa? Jos kykenet normaaliin työhön sitä ei olisi saanut teettää sinulla kuntouttavana.

Olen 40v. neljän lapsen äiti. 

Ammatti on, mutta olin pitkään lasten kanssa kotiäitinä ja sen jälkeen en ole töitä löytänyt.

En ole kuntoutuksen tarpeessa, työttömyyden perusteella minut tuonne ohjattiin.

En ole lähihoitaja tai lastentarhan  opettaja.

Ap

Vierailija
5/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Palkaton työ on suomalaisen työelämän suurimpia ongelmia tänä päivänä. Noin 10 prosenttia työvoimastamme tekee palkatonta työtä, joko harjoittelijana, kuntoutujana, työelämään tutustujana yms. ja osa ihan vajaakuntoisinakin. Palkaton työ, suoremmin sanottuna orjatyö voi jatkua kuukausia tai vuosia. Pituudesta huolimatta se on aina väärin. Palkattomilla työntekijöillä keinottelu vääristää koko työelämämme. Palkattomien työkavereiden määrä on kasvussa ja jos se ei tulevaisuudessa kosketa sinua, niin voi koskettaa lastasi tai puolisoasi.

Minusta palkaton työ on yhteiskunnassa suurempi ongelma kuin työttömyys.

Vierailija
6/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisen lain mukaan saa, jos työttömyyspäiväraja menee umpeen.

Vierailija
7/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se kuntouttava työtoiminta on.

Vierailija
8/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaaliin työhön kykenevä laitetaan kuntouttavalle jos on ollut liian kauan pois työelämästä. Eli, jo vuoden, parin poissaolo työelämästä riittää.

Vierailija
9/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä tuohon leikkiin ryhdyit. Kuntouttavan kriteerit olisivat jo täyttyneet 1 - 2 päivää viikossa, mutta näköjään olit niin reipas että halusit ITSE työskennellä 4 päivää/vko. Moni olisi suostunut tekemään korkeintaan sen yhden päivän viikossa.

Vierailija
10/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsepä tuohon leikkiin ryhdyit. Kuntouttavan kriteerit olisivat jo täyttyneet 1 - 2 päivää viikossa, mutta näköjään olit niin reipas että halusit ITSE työskennellä 4 päivää/vko. Moni olisi suostunut tekemään korkeintaan sen yhden päivän viikossa.

Joopa. Työkkäristä kun tarjotaan vaihtoehdoiksi 11 kk kuntoutusta neljänä päivänä viikossa tai karenssia, kuten minulle tarjottiin, niin piti ottaa käyttöön se kolmas vaihtoehto - sairaslomaa... Työelämään ei tunnu pääsevän takaisin. Seitsemän vuotta tuli juuri täyteen.

Vierailija
11/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 päivää/ vko, 6 tuntia / päivä oli päiväkodin toive. Että pienet lapset tottuvat minuun ja ehtii olemaan avuksi (2 tuntia kuuden tunnin päivästä lapset  nukkuivat päiväunia)

Toki itse sopimukseen suostuin.

Ap

Vierailija
12/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää niin pieleen kaikki ettei toista kertaa pyydetä "töihin". Tyhmät.

Vierailija
13/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on velvollisuus itse elättää itsensä, ( sanoo valtion suojatyöpaikasta) nauttiva JV

Sieltä on hyvä huudella kun tietää että hyvävelivertosto on takana.

Vierailija
14/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkinatuki on nykyään palkka.

32,40e×20(kk)

Se 9e päivä lisää on harvinaista herkkua.

Vierailija
15/18 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää niin pieleen kaikki ettei toista kertaa pyydetä "töihin". Tyhmät.

On kai pakko varastaa ja perseillä oikein urakalla :)

Vierailija
16/18 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää enää kilteimmätkään lähtekö orjiksi. Saadaan vain lisää aktivointia ja nöyryytystä, jos tuo lammastelu ei lopu.

Vierailija
17/18 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 päivää/ vko, 6 tuntia / päivä oli päiväkodin toive. Että pienet lapset tottuvat minuun ja ehtii olemaan avuksi (2 tuntia kuuden tunnin päivästä lapset  nukkuivat päiväunia)

Toki itse sopimukseen suostuin.

Ap

tulisitko minunkin kodin lattioita luuttuaman ilaiseksi? Ois 2 kert. viikossa, mutta voit tutlla useamminkin, vaikka 5 kertaa? hahahahahahahaahahha!

Mistä näitä...??

Vierailija
18/18 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin puistotöihin kesäksi. Hain itse paikkaa normaalilla työnhaulla. Syksymmällä kyselin jatkoa, mutta sain kuulla, ettei jatkoa tule, koska työnantaja sai kaksi työssäoppijaa - ruokapalkalla.

N56

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme