Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lamaannun kun opettaja tulee katsomaan töitäni tai mten sitä teen.

Vierailija
02.01.2018 |

Mitä teen? Heti menee huonomaksi kun joku paljon paermpi katsoo arvioiden. Häpeä oli suuri.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tulee katsomaan -> lamaannun-> mokaan

mutta jos ei tule katsomaan

pidän kiirettä/en osaa -> mokaan

=häpeää

Vierailija
2/6 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaa open naama siniseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin samanlainen kouluaikoina. Mä vaan keskeytin hommat niin pitkäksi aikaa, kun ope kyttäsi olan takana. En ole koskaan osannut tehdä oikein mitään, jos joku katsoo tekemisiäni, vaikka tiedän, että osaan ja teen työt kunnolla.

Vierailija
4/6 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan saman omilta kouluajoilta. Mitä jos kertoisit opettajalle, että hänen läsnäolonsa jännittää ja vaikuttaa suoritukseen? Voi olla, että jo se auttaisi.

Vierailija
5/6 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin samanlainen kouluaikoina. Mä vaan keskeytin hommat niin pitkäksi aikaa, kun ope kyttäsi olan takana. En ole koskaan osannut tehdä oikein mitään, jos joku katsoo tekemisiäni, vaikka tiedän, että osaan ja teen työt kunnolla.

Niin, mietin joskus että menen oudoksi ja liian tietoiseksi itsestäni niissä tilanteissa, kotona osiaisn varmaan ihan ok, Pitää vaan sitten  vapaa-ajalla keryttä varmuutta,ehkä.

ap

Vierailija
6/6 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan saman omilta kouluajoilta. Mitä jos kertoisit opettajalle, että hänen läsnäolonsa jännittää ja vaikuttaa suoritukseen? Voi olla, että jo se auttaisi.

Tämä on ihan normaalia, jos olet introvertti luonne. Itse olen ollut töissä iät ja ajat ja sama juttu edelleen. On tullut tehtyä monet virheet, kun joku on opettanut jotain uutta menetelmää selän takana neuvoen. Nykyään jo sanon, että työskentelen ja opin vähän huonosti tällä tavalla ja ollaan nyt sitten erityisen tarkkoina tässä hommassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän