Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksi

N34
02.01.2018 |

Haluaisin kuulla teidän ajatuksia ja kokemuksia suuseksistä ja ehkä ”seksualisesta uteliaisuudesta” ylipäätään.
Edesmenneen lähes 10v avoliittoni aikana seksi oli lähinnä yhdyntää, toki eri asentoja ja yhteistä leikkisyyttä ja iloa, mutta ei mitään ”erikoisuuksia”, peppujuttuja tms. Joskus annoin miehelleni esileikkinä suuseksiä, mutta se ei näytellyt erityisen isoa osaa suhteessamme. Itseäni en ole koskaan halunnut nuoltavan. Olin täysin tyytyväinen ja ymmärtääkseni miehenikin oli. Ero johtui muista syistä ja mursi minut täysin koska olin kuvitellut eläväni siinä liitossa lopun ikääni ja suren syvästi sitä ettemme hankkineet lapsia.

Nyt olen tavannut uuden miehen ja kaikki on ymmärrettävästi uutta ja pelottavaa. Kaikkein hämmentävimmäksi on kuitenkin noussut ns. seksualinen vaativuus, hän haluaisi puhua mieltymyksistä ja suuseksi on jatkuvan vääntämisen kohteena. Koen itseni täysin riittämättömäksi ja surkeaksi eikä suhde varmastikaan tule jatkumaan, mutta haluaisin kuulla teidän muiden ajatuksia siitä, että onko nykyaikana seksi useimpien kumppanien kanssa tällaista? Pitäisi puhumalla puhua erilaisista kokeiluista ja suuleikit ovat välttämättömiä? Koen tosi pohjatonta surua siitä ettei tavallinen rakastelu ja yhteys toiseen enää riitä enkä osaa asennoitua seksiin kaikenlaisia temppuja sisältävänä suorituksena.

Lisäksi koen itse jonkinlaista vastenmielisyyttä suuseksiä , erityisesti näitä kitalakeen laukeamisia ym kohtaan ja surettaa jos tällaisilla asioilla on nykyään useampien mielessä niin iso osa suhteessa ettei kumppanuutta ole enää tavoiteltavissa jos ei näihin suostu.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä sinulle ap on yritetty rautalangastakin vääntää on se, että teksteistäsi huokuu tietty "minä ja minun seksitapani on normaalia ja kaikkien niiden jotka mitään muuta tekevät on epänormaalia ja perverssiä" kuten tuossa edellä toinen (rajoittunut, estynyt) tuomaan torvi totesi.

Ja se asenne ei yleensä rajoitu vain yhteen osa-alueeseen elämässä eli vaikuttaa ja näkyy mm siinä vanhemmuudessa. Sinä joko tiedostat sen tai et mutta se heijastuu/aa kaikkeen.

Eikä avarammin ajatteleva/kokeva toimi vanhempana kuten seksuaalisesti ahdasmielisessä mielessäsi luulet eli että puhuisi lapsiensa kanssa vaikkapa asennoista tai persepanoista. Mutta siinäkin olettamuksessasi näkyy juuri tuo ongelmasi eli se että muulla tavoin toimiva kuin sinä altistaisi lapsensa jotenkin lasta vahingoittavalle seksuaalikasvatukselle.

Tarkoitit varmaan tuomaan torvella minua. Kysynpä taas uudelleen, että miten se, etten nauti tietyistä asioista tekee minusta rajoittuneen ja estyneen? Olen mm. näitä oraali, anaali ja bondage juttuja kokeillut ja en vaan saa niistä mitään nautintoa, jännitystä tai muutakaan ja tästä syystä en niitä harrasta. Kuitenkin suon jokaiselle oikeuden harrastaa kumppaninsa kanssa mitä haluaa ja mikä tuo nautintoa - mitenkään en halua toisten seksielämää rajoittaa. Minusta on aika omituista, ettei toisin päin tätä vapautta valita mistä pitää suoda , vaan heti ollaan dissaamassa.

Vierailija
22/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti lähes jokainen mies haluaisi naisensa olevan aktiivisempi, ottavan useammin suihin, antavan persettä yms. Se, kuinka hanakasti näitä asioita kumppanilta vaatii, erottaa miehet toisistaan. Fiksut osaavat pitää nämä halut omana tietonaan ja aina jossain kiihkeässä hetkessä varovasti udella, josko vähän voisi suullakin hyväillä...

Liialla puhumisella ja vaatimisella seksistä tulee ahdistava ja stressaava suoritus, mikä juurikin erilaisten temppujen tekemistä, eikä niinkään spontaania hellyyttä toista kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuseksi on jotakin mitä mies aina unelmoi, kertoo aamulla että et sitten imenyt minua hereille. joskus olen jollekkin miehelle sen tehnyt ja sit piti vielä aamu kiireessä harrastaa seksiä, tosin kun mies laukeaa suuhun niin kyllä siinä kitapurje heiluu mutta eihän sitä tarvii kitalakeen saaka työntää, riittää kun lopussa pyörittää kieltä ja imee tosi kovaa sitä päätä. kyllä se siitä pehmenee sitten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan