Minkälaisen ihmisen kanssa et missään tapauksessa voisi olla tuttava?
Kommentit (19)
Narsistin kanssa. Pohjalaisen kanssa, Juntin kanssa.
Minusta tuttava on joku entinen naapuri tai kaverin kaveri, johon on joskus törmännyt ja jota tervehtii. Kyllä minä kaikkien kanssa voin olla tuttava siinä mielessä, että voin olla samoissa juhlissa ja tervehtiä tavatessa. Joku poikkeus voisi olla lastenraiskaaja tmv. väkivaltarikollinen, joka aiheuttaisi niin paljon ällötystä, että pitäisi poistua paikalta.
Sellaisen kuin entinen ystäväni; tekee jatkuvia ohareita, kilahtelee siitä jos katsot häntä "väärällä tavalla", käyttää hyväksi liikaa kiltteyttäsi.
Antirasistin kanssa, ihmisen joka haluaa tuhota länsimaisen hyvinvointivaltiomme. Niin lyhytnäköistä toimintaa, katsokaa vaikka vaan naapurimaahamme Ruotsiin. Joka tänne haluaa samanlaisen tulevaisuuden niin sellaisen kanssa en halua olla edes tuttava. Sinänsä mikään puoluetausta tai ihonväri ei estä tuttavuutta mutta tuollainen itsetuhoisuus kylläkin.
narsistin, natsin, rasistin, seksistin, niitä peruskriteerejä
Rasistin, narsistin, homofobikon tai rikollisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Narsistin kanssa. Pohjalaisen kanssa, Juntin kanssa.
Kuulostat narsistilta.
Rasistin, persun, rikollisen, ylipäätään tuollaisen alaluokan ääliön.
Romanin kanssa.Yritin aikasemmin ku asuivat naapurissa,elämästä tuli aika raskasta.Ne aina läyhää rasismista mut itse eivät kunnioita mitään.Kiitti mulle riitti!
Jonkun moniongelmaisen. Olen jättänyt liian epävakaita ystäviä kun en jaksa jatkuvaa sekoilua.
Nistin tai ihmisen joka seurustelee sellaisen kanssa
Pikkuasioihin takertuva nipottaja, laput silmillä kulkeva " aina on tehty näin"-tyyppi, muutenkin nynnerö ....eivät saa minusta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisen akateemikon kanssa.
Suomessa ei montaa akateemikkoa ole, enkä usko, että kukaan heistä on ylimielinen.
Sellaisen kanssa, joka juo humalahakuisesti. Sellaisen kanssa, joka ei osaa yhdyssanoja. Amiksen kanssa.