Kutsuisitko häihin muita kuin akateemisia? Entä sellaisia, jotka juovat?
Kommentit (24)
Kutsuisinko muita kuin akateemisia? Miksi en kutsuisi? Entä eivätkö työväenluokkaiset, ei-akateemiset mene luulojesi mukaan naimisiin? Pitäisikö heidän jättää ei-akateemiset ystävänsä kutsumatta, miksi?
Häiden järjestäminen nykyään on wt-touhua.
Kutsu vain itseäsi parempia. Älä ihmettele, jos he eivät tule.
Akateemisesta viis, mutta jätin omalta listaltani pois ihmiset, jotka joka kerta ottavat alkoa vähän liikaa. Tämä rajaus koskee myös parasta ystävääni :/ vetää joka kerta hirveän seksishow'n pystyyn saatuaan alkoholia, myös kihlajaisissamme häpeisin silmät päästäni. Samoin mies jättää kutsumatta osan sukulaisistaan, ei haluta häissämme hävetä tai paapoa känniläisiä.
En haluaiskaan semmosiin häihin joissa ei ryypätä kunnolla.
Toi akateemisuus on niin suomalais juttu, et se ei oikein koske meitä kansainvälisiä. Mä en varmaan kutsuisi paljoa suomalaisia, koska kaikki ystävät ja sukulaiset ovat ulkomaalaisia. Enempi meillä merkkaa varakkuus ja et on kansainvälinen. Monet suomslaiset yliopistotyypit on todella boring ja ei tajuu yhtään mikä on in maailmalla. Oon siis itse opiskellut jenkeissä ja sveitsissä.
En kutsuisi niitä, joille alkoholi on ongelma.
Jätin akateemiset pois ja dokut valitsin vaan.
Vierailija kirjoitti:
En kutsuisi niitä, joille alkoholi on ongelma.
Eli raivoraittiit ;D
Vain akateemikkoja meidän häihin!
Vierailija kirjoitti:
Toi akateemisuus on niin suomalais juttu, et se ei oikein koske meitä kansainvälisiä. Mä en varmaan kutsuisi paljoa suomalaisia, koska kaikki ystävät ja sukulaiset ovat ulkomaalaisia. Enempi meillä merkkaa varakkuus ja et on kansainvälinen. Monet suomslaiset yliopistotyypit on todella boring ja ei tajuu yhtään mikä on in maailmalla. Oon siis itse opiskellut jenkeissä ja sveitsissä.
Ymmärrän tuon kansainvälisyysaspektin, koska kyllähän suomalaiset todella juntteja ovat, mutta tuo varakkuuden merkkaaminen ei ole ollenkaan cool. Paljon tärkeämpää on ihmisen lahjakkuus ja nöyryys ja taidot. Silloin saa olla vaikka köyhä.
Vierailija kirjoitti:
😜👌
Nämä ensimmäisen polven akateemiset on jotenkin vaan niin hassuja :)
Kutsun vain julkkiksia ja rikkaita häihini.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä nämä? Yleensähän akateemisia on koko suku täysi silmänkantamattomiin. Ensimmäisen polven akateemiset, niistä en tiedä mitään.
Kyllähän sitä voi täällä nimettömänä olla kuka vaan...mutta jostain se sauma ratkeaa....ja hupsista vaan;)
Vierailija kirjoitti:
OT: No tilastojen perusteella suurin osa akateemisista on korkeakoulutettuja enintään toisessa polvessa. Että sikäli hassuja ollaan lähes kaikki.
Meillä alkoholi on ongelma, ei saada koskaan pulloa tyhjäksi. Uudeksi vuodeksi ostettiin kaksi sidukkaa mutta sinne jäivät lumihankeen täysinäisinä jäätymään.
Alkoholiongelmaisia ei häihin kutsuta, se on aivan selvä. Akateemisuus on kinkkisempi juttu, koska monet vanhat sukulaiset voivat olla muita kuin yliopistopohjaisia. Ei siis onnistu. Ystävien suhteen tietenkin vain akateemisia.