Uusi miesystävä käyttää (naisten) yöpaitaa!?
Olin miehen kanssa ekaa kertaa yötä uutenavuotena ja tämä siis kävi ilmi, tuli vähän puskista jotenkin se näky :D
miehellä oli sellainen piiitkä t-paita/naisten yöpaita, siis sellainen hassuttelu/juntti paituli jossa oli vissiin se ressu vai mikä sarjakuvakoira onkaan nimeltään.
Jotenkin meni vähän halut mieheen ja hänen muuten niin asiallinen olemus kärsi kun yöpaitana sellainen lähes polveen asti ulottuva paituli. Mies ei edes kysynyt, että haittaako tämä paita vaikka varmaan kai tiesi, ettei ihan normaali miesten paita.
Haittaisko teitä tuollainen? Entä mitä mieltä suhteen kehittymiselle jos halut vaan menee tuollaisesta? Palautuvatko joskus jos mies vaikka tajuaa lopettaa "naisten vaatteiden" käyttämisen?
Kommentit (29)
En edes tiennyt, että miehille on paituleita! :D Noh, kuinka moni mies kokee seksikkääksi vastaavat naisten nanso-marimekko-muumi-paitulit?
Mää ymmärrän sua. Ajatuksena ihan ok, ovat mukava yöasu. Mutta kun kuvittelen miehen paitulissa...olisi kyllä vaikea tilanne. Oikeastaan minulle olisi ok jos mies haluaa käyttää naisten vaatteita. Mutta naisten vaatteelta se tuntuisi. Tai useinhan nuo kuviot on lapsellisia, molemmilla.
Miesten yöpaidoissa on usein kaulukset ja muutama nappi ylhäällä. Ihan miehekästä ja seksikästä.Marimekko- ym paitulit on aika hassuja. Toisaalta miehilläkin on oikeus pukeutua mukavasti vaikka se ei olisi toisten mielestä seksikästä.
Ööö. Tosiaan, ainahan noita pidempiä yöpaitoja on ollut niin miehille kuin naisille. Ja haloo, joku yöpaita. Eikö sen ainoa tarkoitus ole olla mukava? Ja tosiaan, ilman boksereita tai unihousuja nukkumista suositellaan kaikille.
...ja ei varmaan ap koskaan ole esim. nukkunut miesten T-paidassa?
*
Miksi hänen olisi pitänyt kysyä, että haittaako hänen yöpaitansa? En näe mitään syytä.
Kyllä noita näki jo 70-luvulla. Isällä ja äidillä samanlaiset raitayöpaidat, Marimekkoa.
Vierailija kirjoitti:
Mää ymmärrän sua. Ajatuksena ihan ok, ovat mukava yöasu. Mutta kun kuvittelen miehen paitulissa...olisi kyllä vaikea tilanne. Oikeastaan minulle olisi ok jos mies haluaa käyttää naisten vaatteita. Mutta naisten vaatteelta se tuntuisi. Tai useinhan nuo kuviot on lapsellisia, molemmilla.
Miesten yöpaidoissa on usein kaulukset ja muutama nappi ylhäällä. Ihan miehekästä ja seksikästä.Marimekko- ym paitulit on aika hassuja. Toisaalta miehilläkin on oikeus pukeutua mukavasti vaikka se ei olisi toisten mielestä seksikästä.
No ei ole ”yleensä kauluksia ja muutamaa nappia ylhäällä”. Ne voi olla, tai voi olla pari feikkinappia (joita ei voi avata). Mutta hyvin monet miesten yöpaidat on mallia pitkähihainen T-paita ja jotkut pyjamahousut (pitkät tai shortsimittaa). Sitten tosiaan toisinaan näkee noita pidempiä flanellipaitoja, erityisesti niissä perinnepuodeissa jotka mainittiin.
Transvestiitti. Poikaystäväsi on transvestiitti. Sopeudu.
Harmi, että sulta meni halut. Itse käyttäisin tuollaista paitaa juuri siksi, että vehkeen saa sieltä hyvin helposti esille, jos tulee tarve.
Vierailija kirjoitti:
En edes tiennyt, että miehille on paituleita! :D Noh, kuinka moni mies kokee seksikkääksi vastaavat naisten nanso-marimekko-muumi-paitulit?
Minä.
Epäseksikkäänä tai ainakin turhamaisena koen nätit seksi-seksi-seksikäs-viehättävät satiini-/pitsiset yöpaidat. Miksi kukaan haluaisi nukkua vaatteessa joka ei ole maksimaalisen mukava jos jokin vaate yöllä on oltava?
Menisi multakin. Miksi ei voi nukkua alasti?
Tämä kylä osoittaa, että miehen liikkumavara naiten silmissä on aika pieni.
Nainen käyttää miesten vaatteita = söpöä
mies käyttää naisten vaatteita = ällöä - molempien sukupuolten mielestä
Olen huomannut että naiset ovat melko ennakkoluuloista porukkaa. Tai sitten minä vain olen ennakkoluuloton omien taustojeni vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi?
Mistähän nämä rajallisuudet, niin syvälle saaneet aivopestyä.
Käytän esim. Gina Trigot long toppia ja on kuin paituli. Mukava käyttää ja tykkään käyttää. Mies 53.
Jos mies on muuten kiva ja mukava, niin ei todellakaan haittaa tuollaiset pinnalliset asiat. Ja todella paljon plussaa, että mies pukeutuu noin välittämättä toisen mielipiteistä. Siinä on miesten mies.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei tykkää nukkua alasti?
No en kyllä osaisi odottaa ekaksi yhteiseksi yöksi tuollaista. Oisin varmaan vahingossa nauranut yllätyksestä. Eikös ekaksi yöksi pyritä tekemään (positiivinen) vaikutus??
Jos on oltu yhdessä 20v, niin sitten jo ihan sama mitä on päällä. Eli kyllä ois jäänyt itsellä siihen ekaan yllättävään yöhön tuon paitulimiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kylä osoittaa, että miehen liikkumavara naiten silmissä on aika pieni.
Nainen käyttää miesten vaatteita = söpöä
mies käyttää naisten vaatteita = ällöä - molempien sukupuolten mielestä
Olen huomannut että naiset ovat melko ennakkoluuloista porukkaa. Tai sitten minä vain olen ennakkoluuloton omien taustojeni vuoksi.
#Tasa-arvo
#Feministi
Eihän tosta nyt tartte mieltään pahottaa :) Jos kerta mies haluaa ja tykkää tommosessa nukkuu niin sou what. Meillä mies aikoinaan sano, et haluis kokeilla miltä tuntuu siivota sisäkönmekko päällä. Ensin vähän olin et häh mutt sitt sanoin et senkus hommaat sellasen itelles jos tahdot. Täytyy sanoo et välillä siivotessa ku se häärii sisäkkönä niin onhan se kieltämättä aika "söpöö" :D
Itse olisin varmaan revennyt kun olisin nähnyt miehen paitulissa.
Eivät nuo ole naisillakaan mitenkään esteettisiä. Itse olen mieltänyt että vain jotkut keski-ikäiset maalaisnaiset ostavat noita Keskiseltä tai Tokmannista. :D
Onhan miehille aina ollut pitkiä yöpaitoja. Vieläkin saa perinnepuodeista miesten flanellisia yömekkoja. Yöpaita on mukava yllä ja ilman boksereita ym nukkumista kyllä suositellaan miehillekin. Ei mua haittais yöpaita miehen yllä kunhan paidan aihe on miehelle sopiva tai sekä miehelle että naiselle spiva,