Uusi miesystävä käyttää (naisten) yöpaitaa!?
Olin miehen kanssa ekaa kertaa yötä uutenavuotena ja tämä siis kävi ilmi, tuli vähän puskista jotenkin se näky :D
miehellä oli sellainen piiitkä t-paita/naisten yöpaita, siis sellainen hassuttelu/juntti paituli jossa oli vissiin se ressu vai mikä sarjakuvakoira onkaan nimeltään.
Jotenkin meni vähän halut mieheen ja hänen muuten niin asiallinen olemus kärsi kun yöpaitana sellainen lähes polveen asti ulottuva paituli. Mies ei edes kysynyt, että haittaako tämä paita vaikka varmaan kai tiesi, ettei ihan normaali miesten paita.
Haittaisko teitä tuollainen? Entä mitä mieltä suhteen kehittymiselle jos halut vaan menee tuollaisesta? Palautuvatko joskus jos mies vaikka tajuaa lopettaa "naisten vaatteiden" käyttämisen?
Kommentit (29)
Jos sillä mihellä olisi ollut pitsistringit ja rintaliivit, niin se olisi ollut vähän outoa.
Mutta naisten miesmaku on erittäin rajoittunut ja erittäin suppea.
Voi kauheaa. Tiesitkö ,että tuosta hyvästä Jumala voi ihan oikeasti suuttua ja lähettää hänet helvettiin iänkaikkiseen vaivaan ja kärsimykseen , jos hän nukkuessaan kuolee katumatta koskaan tuota tekoaan. Siinä kirotussa yöpaidassa hän pukee näet joka ilta vapaaehtoisesti synnin raskaan taakan ylleen ! (...paholainen kuiskii hänen korvaansa synnin huoletonta ja surutonta tuutulauluaan ) Nyt vain kirkkoon katuvalla mielellä rukoilemaan syntiensä anteeksisaamista
(....ja Jumala saattaa vielä ehkä harkitakin)
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin varmaan revennyt kun olisin nähnyt miehen paitulissa.
Eivät nuo ole naisillakaan mitenkään esteettisiä. Itse olen mieltänyt että vain jotkut keski-ikäiset maalaisnaiset ostavat noita Keskiseltä tai Tokmannista. :D
Ai kamalaa siis:
keski-iän kosketus vaatteen muodossa !
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noita näki jo 70-luvulla. Isällä ja äidillä samanlaiset raitayöpaidat, Marimekkoa.
Munkin vanhemmilla oli!!
Itsellänikin oli joskus vuosia sitten yöpaita, periaatteessa kuten T-paita mutta vaan pitkä, ulottui polven alapuolelle. Oli todella mukava, ei nukkuessa hiertänyt eikä kiertänyt, ja vempeleet sai olla ihan loosey-goosey. Nykyisin nukun tosin alasti, joka on vielä mukavampaa, mutta jos jotain pitäisi yöksi laittaa päälle niin tuo yöpaita olisi kyllä ehdoton.
Vierailija kirjoitti:
Menisi multakin. Miksi ei voi nukkua alasti?
On kyllä surullista, että pinnallisuus menee mukavuuden edelle. Miksi et halua, että miehellä on mukava olo nukkuessa?
Vierailija kirjoitti:
Itsellänikin oli joskus vuosia sitten yöpaita, periaatteessa kuten T-paita mutta vaan pitkä, ulottui polven alapuolelle. Oli todella mukava, ei nukkuessa hiertänyt eikä kiertänyt, ja vempeleet sai olla ihan loosey-goosey. Nykyisin nukun tosin alasti, joka on vielä mukavampaa, mutta jos jotain pitäisi yöksi laittaa päälle niin tuo yöpaita olisi kyllä ehdoton.
'Loosey-goosey' = 'hanhimaisen väljähkö'(-kö)?
Onpa kyllästyttävän rajoittunutta porukkaa täällä suurin osa. Aika ummehtuneet käsityksen "miehekkyydestä" tai "maskuliinisuudesta", hohhoi.
Itse pidän erittäin seksikkäänä sitä, jos miehellä on pokkaa ja avarakatseisuutta laittaa päälleen jotain sellaista, jonka kaavoihin kangistunut enemmistö tulkitsee "naisten vaatteeksi". Enkä varmasti ole ainoa, joka on tätä mieltä. Nam ja nam, sanon minä! Päästä mies vapaille markkinoille vaan etsimään jotain sellaista ihmistä rinnalleen, joka ei ole pikkumainen urpo. Kyllä on surkeeta touhua ihmissuhteiden muodostaminen, jos joku tollainen voi olla oikeasti ongelma.