Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin taas eilen treffeillä

Vierailija
01.01.2018 |

Tinderistä varmaan kymmenennet treffit, enkä taaskaan tykännyt miehestä. Olemus ei ollut makuuni eikä ollut kovin puhelias. Onko vika minussa, miehissä vai tossa itse tinderöinnissä?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa. Joko asetat miehelle mielettömät kriteerit tai valitset tinderistä epäsopivia miehiä. Mitä käytännössä edes tarkottaa "olemus ei ollut makuuni"? Istui vetelästi huonoryhtisenä kahvilan tuolilla?

Vierailija
2/46 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kemiat pelaa, niin voi olla hiljaa vaikka tunnin ja kumpikaan ei ahdistu siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun odotuksissa. Odotat jo eka kerrasta liikaa. 

ps. mitään satujen prinsessejä ei ole

Vierailija
4/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei ole mitään vikaa, että ei ensisilmäyksellä pidä jostain ihmisestä. Ei kaikista ihmisistä voi kiinnostua. Luota vaistoosi, vaikka joutuisitkin tapaamaan paljon enemmän kuin kymmenen sammakkoa.

Vierailija
5/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin aikaa ennen nettiä muistutettiin, että se baarissa tavattu mies ei ole auttamatta seuraavana päivänä humalassa. Nyt voidaan ajatella, että seuraavalla kerralla ei jännitä niin paljoa. Miten itse otit tilanteen haltuun eilen vain odotitko että mies tekee kaiken työn?

Vierailija
6/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain niin harvan kanssa kemiat kohtaa. Kyllä ihmisestä niin nopeasti näkee onko kyseessä potentiaalinen tapaus.

Vierailija
7/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on todennäköisesti sinussa. Hait niitä vikoja, puuteita ja odotit liikaa.

Vierailija
8/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan oikeasa, että kun sama kaava toistuu noin monta kertaa, niin on aika analysoida ja purkaa sitä.

Vierailija
9/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai odotan paljon joka kerta, kun tapaan uuden ihmisen. Eihän koskaan voi tietää milloin se sopiva ihminen tulee vastaan. Ulkonäön suhteen en ole niinkään tarkka, mutta tietysti pitää jollain tapaa miellyttää omaa silmää. Kaikista tärkeintä on kuitenkin se klassinen kemia kahden ihmisen välillä. Vain todella harvojen kanssa olen kokenut sen. Omalla kohdallani se tunne on sitä, kun toinen ihminen sytyttää heti, etkä haluaisi pois hänen läheltään. Kun tuon tunteen on joskus kokenut, sitä odottaa joka kerta, kun uuden miehen tapaa. Ja aion odottaa tuota tunnetta, vaikka sitten elämäni loppuun saakka, jos sitä ei löydy. Tällä hetkellä tuo kemia on ollut voimakkaasti minun ja yhden työkaverini välillä, mutta hän on varattu, joten yritän keskittää ajatukset muihin miehiin. -ap

Vierailija
10/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, jännä juttu. Minä olen ollut kymmenen miehen kanssa tinder-treffeillä ja ainoastaan yksi oli livenä erilainen kuin oletin. 

Vierailija
11/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, jännä juttu. Minä olen ollut kymmenen miehen kanssa tinder-treffeillä ja ainoastaan yksi oli livenä erilainen kuin oletin. 

Mutta onko kaikkien yhdeksän kanssa ollut kemiaa?

Vierailija
12/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän lataat odotuksia siihen, että ”tämä voi olla nyt SE”, sitä pahempia pettymyksiä kohtaat. Kannattaa ajatella tyyppejä enemmän ehkä kavereina, kuin potentiaalisina isäehdokkaina (joo, vaikeeta, kun biologinen kello ja tottakai sitä haluaa löytää jonkun heti).

Eikö tinder nyt muutenkin ole nykyään ihan pelkkä seksiappi, eli ei ihme jos miehet menevät vaikeiksi kun huomaavat jännityksesi ja odotuksesi.

Mäkin yritin pitkään tinderin kanssa ties mitä, mutta onneksi tajusin heittää koko roskan mäkeen ja tovi myöhemmin löysin enemmän kuin osasin toivoa. Ihan odottamatta ja omana itsenäni!

Vierailija
13/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai odotan paljon joka kerta, kun tapaan uuden ihmisen. Eihän koskaan voi tietää milloin se sopiva ihminen tulee vastaan. Ulkonäön suhteen en ole niinkään tarkka, mutta tietysti pitää jollain tapaa miellyttää omaa silmää. Kaikista tärkeintä on kuitenkin se klassinen kemia kahden ihmisen välillä. Vain todella harvojen kanssa olen kokenut sen. Omalla kohdallani se tunne on sitä, kun toinen ihminen sytyttää heti, etkä haluaisi pois hänen läheltään. Kun tuon tunteen on joskus kokenut, sitä odottaa joka kerta, kun uuden miehen tapaa. Ja aion odottaa tuota tunnetta, vaikka sitten elämäni loppuun saakka, jos sitä ei löydy. Tällä hetkellä tuo kemia on ollut voimakkaasti minun ja yhden työkaverini välillä, mutta hän on varattu, joten yritän keskittää ajatukset muihin miehiin. -ap

Ei ihme, ettet löydä ketään kun samalla haaveilet toisesta miehestä. Käsittele tuo toinen ihastus ensin pois niin voit tykätä jostakusta toisestakin. Jos koko ajan odotat sitä oikeaa, tekee se sinusta miesten silmissä epätoivoisen ja/tai jännittyneen. Samalla et tule antaneeksi mahdollisuutta kenellekään, koska odotat jokaiselta mieheltä mahdottomuuksia ensi hetkestä alkaen. Uskomalla siihen, että jokin mystinen kemia tulee ja vie jalat alta, itse asiassa varmistat sen, ettei kemiaa synny. Yritä vain tutustua erilaisiin ihmisiin ilman ennakkopaineita. Jos jotain syntyy niin hyvä, jos ei niin ehkä kuitenkin sait viettää mukavan illan.

Vierailija
14/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että otetaan kymmenen miestä ja jokaisen kanssa pitäisi kemioiden kohdata, muuten on nirso. No ei. Oikea kolahtaminen on harvinaista enkä ihmettelisi vaikka pitäisi kahlata sata miestä että sellainen osuu kohdalle. Sen takia minusta baarit on parempia. Näkee heti viehättääkö mies vai ei.

Vierailija
15/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietit elämääsi muuten, olisiko joka kymmenes ihminen mahdollinen sinulle elämänikäiseksi sydänystäväksi, jopa bestikseksi? Tuskin, vai mitä? Sellaisia tulee vastaan enintään yksi vuodessa, ja silloin olet tavannut satoja ihmisiä, joilla on sama työ tai harrastus kuin sinulla.

Miksi sitten kuvittelet, että kymmeneen treffiin jo pitäisi sisältyä se sinulle sopiva kumppani? Olet nyt vain kärsimätön ja epärealistinen, ehkä epätoivoinenkin. Se johtaa vain siihen, että otat jonkun joka on melkein hyvä.

Tuosta käytetään nimitystä haku päällä. Näet kaiken liikkuvan potentiaalisena kumppanina.

Rauhoitu, päätä vain, että tapaat paljon erilaisia ihmisiä. Et oleta jokaisesta, että nyt kohtaat elämäsi miehen. Oleta, ettei hän tule vastaan lähimpään viiteenkymmeneenkään treffiin. Sitten joku kerta tunnetkin, että hups, nyt se on tässä.

Älä ota treffejä kuin enintään yksi viikossa, mieluummin ei enempää kuin kahden viikon välein. Älä pidä koko ajan kolmea varalla, keskity siihen ihmiseen, jonka olet tapaamassa.

Vierailija
16/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko kaikkien yhdeksän kanssa ollut kemiaa?

Ensisijaisesti sieltä haetaan panoja, joku juttu voi sitten itsestään johtaa johonkin isompaan.

Vierailija
17/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin miehenä haen vain vakavaa parisuhdetta tinderistä mutta minä olenkin juuri se mies jota naiset ei kelpuuta.

Vierailija
18/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, millä tavoin suhtaudut tuollaisen tunnemyrskyn jälkeen työkaveriisi, jos hän kohteleekin sinua täysin neutraalisti. Tarkoitan siis kohteliaasti, mutta samoin kuin muitakin työkavereita kohtaan.

Vierailija
19/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin miehenä haen vain vakavaa parisuhdetta tinderistä mutta minä olenkin juuri se mies jota naiset ei kelpuuta.

Mistä syystä luulet, ettei naiset kelpuuta sinua? Pääsetkö kuitenkin treffeille ja mätsejä tulee?

Vierailija
20/46 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kokeilla muita seuranhakusivustoja, eliittikumppanit, match.

Ja tosiaan tee töitä itsesi kanssa, että tapat sen ihastuksesi mieheen jota et voi saada. Muuten vain vertaat kaikkia häneen, ja tietenkin petyt.

Plus, jos ette edes ole ikinä seurustelleet, sinulla on epärealistinen kuva hänestä, pelkkiä hyviä puolia eikä lainkaan huonoja.

Vika ei ole miehissä joita tapaat, vika on siinä että kukaan heistä ei ole ihastuksesi.

Sinun pitää ehkä aktiivisesti pakottaa itsesi jonkun mukavimman ehdokkaan kanssa toisille treffeille ja enemmänkin. Vai koetko, että pettäisit ihastustasi? Mieti sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi