Madonnan tyttären kainalot - joko niitä on kauhisteltu?
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201801012200638394_vd.shtml
Onhan nuo kainalotuherot melkoisen hurjan näköiset :D
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Mikä statement noi karvat muka on kun samaan aikaan on tekoripset, muotoillut kulmakarvat, pakkelia ja huulipunaa?
Olis sitten kokonaan naturel jos yrittää viestittää jotain maailmalle.
Turha tuollaista on yrittää takoa näille ihmisille päähän. Minulla on oikeus ja sillein.
Hauska sitten tehdä AV:lle aloituksia kun mies ei halua seksiä, ei suostu antamaan suuseksiä tai kun mies petti. :D
Miten voi jonkun toisen ulkonäkö noin älyttömän paljon tänne kommentoineiden persettä kutittaa? Huoh. Elä ja anna elää. Jokainen saa olla niin karvainen tai karvaton kuin itse haluaa, itse valitsemistaan paikoista. Sormella osoittelua ja muiden poikkeavan ulkonäön kauhistelua voi toki jatkaa jos haluaa antaa itsestään erittäin yksinkertaisen kuvan.
Hyi hel..... Onneksi oma vaimo on sen verran fiksu että ajelee. En iän kuuna päivänä alkais suhteeseen naisen kanssa, joka ei ajele kainaloitaan!!
Ja estradi on teidän, naiset. Siinäpä itkekää ne wanhat, kuluneet kommenttinne tän viestin perään.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hel..... Onneksi oma vaimo on sen verran fiksu että ajelee. En iän kuuna päivänä alkais suhteeseen naisen kanssa, joka ei ajele kainaloitaan!!
Ja estradi on teidän, naiset. Siinäpä itkekää ne wanhat, kuluneet kommenttinne tän viestin perään.
Joskus kyllä itkettää se, miten paljon naisten tulisi käyttää aikaa oman ulkonäön puunaamisessa, jotta kelpaisi teille prinsessamiehille. Mitä itse teet oman ulkonäkösi ylläpitämiseksi tai parantelemiseksi? Naisilla ei ole vuorokaudessa yhtään enempää tunteja käytettävänä kuin miehilläkään.
Miten tuo näyttää kuin se olisi peruukki? Jos Lourdes olisi luonnontarkoittamassa tilassa olisi hän hiton paljon karvaisempi.
Tuollainen huomiohuoraaminen on ällöttävää karvoilla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kyllä itkettää se, miten paljon naisten tulisi käyttää aikaa oman ulkonäön puunaamisessa, jotta kelpaisi teille prinsessamiehille. Mitä itse teet oman ulkonäkösi ylläpitämiseksi tai parantelemiseksi? Naisilla ei ole vuorokaudessa yhtään enempää tunteja käytettävänä kuin miehilläkään.
Mitäkö teen vaimoni vuoksi? Esim. ajelen partaa harva se päivä, koska hän ei siitä tykkää yhtään. Mun puolesta sais välillä rehottaakkin, mut vaimon mieliksi ajelen. Sekä pidän kroppani kuosissa harrastamalla kuntosalia sekä muuta liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena Lourdesilla oli komeat mustat viikset ja yhteenkasvaneet kulmakarvat. 😃 Harmi että ne on nyt hävitetty. Olisi hieno feministinen statement brassailla kunnon naamakarvoilla.
hyyi muistan hyvin :D Sääliksi kävi tyttöä silloin toisaalta odotettavaa kun äitinsäkin on karvainen ja lourdesilla lisäksi latinoverta. Ihme olisi jos ei karvoja olisi tytöllä
Lolan isukki on latino ja äidin puolelta tulee italialaista verta, joten ei ihme, että tummia karvoja riittää.
http://1.bp.blogspot.com/-ExhCxu4OI3M/Tn3mppZgllI/AAAAAAAAFFk/fJUH6A4ZN…
Voisikohan kainalokarvoja myymällä rikastua.
Tuskinpa, mutta ajelkaa ne kuitenkin. Ovat sen verran iljettävän näköiset naisella, miksei miehelläkin
Minua nuo kiihottavat.
Jouko Turkan Seitsemän veljeksen unohtumaton kohtaus: Venla hakee kaivosta vettä kainalokarvat vilkkuen ja keimailevasti vilkuillen. Veljekset tiiraa Venlaa saunan ikkunasta himokkaasti ja tumputtavat niin että kuola roiskuu.
Ruma nainen jolla rumat kainalot. Miksi hän on lehteen päässyt?
Vierailija kirjoitti:
Ruma nainen jolla rumat kainalot. Miksi hän on lehteen päässyt?
Noi kainalot ainakin olis pitänyt sensuroida, mustat täplät päälle. On sen verran hirveän näköset
Hyvin on markkinatalous aivopessyt ihmiset uskomaan että karvat ovat epähygienisiä ja inhottavia. Dödöäkin mainostetaan sileällä tai silkinpehmeällä kainalon iholla. Karvat eivät lähde dödöllä.