Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan hait töitä ennen nykyistä paikkaasi, tai miten kauan olet etsinyt töitä löytämättä sitä

Vierailija
01.01.2018 |

monta hakemusta, haastattelua ja onko koulutusta alalle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin yhden hakemuksen.

2/8 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin vain yhden hakemuksen ja sain paikan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdyin työttömäksi ja alle kahden kuukauden olin täysipäiväisissä töissä.

En tajua, miten joku osaa olla työtön. Minä en osaa. Töihin näköjään kelpaan.

Vierailija
4/8 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

L.ähetin CV:n tammikuussa, kävin haastattelussa maaliskuussa, mutta palkkasivat sen jälkeen jonkun muun, eikä itseäni kiinnostaneet muut tarjolla olleet hommat. Seuraavat kierrokset oli heinäkuussa, kun siellä vapautui minulle sopiva tehtävä. Aloitin uudessa työssä elokuun lopussa pari päivää sen jälkeen, kun olin lopettanut edellisessä työssäni. Olen päälle nelikymppinen asiantuntija, eikä avoin tehtävä ollut missään julkisessa haussa. 

Vierailija
5/8 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hakenut, kotiin soitettiin että tulisinko töihin. En ehtinyt olla työttömänä lainkaan.

Työ ei ole koulutusta vastaavaa mutta siitä saa palkkaa, mikä on minun tilanteessani tärkeintä

Vierailija
6/8 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti olen vaihtanut paikkaa aina yhdellä hakemuksella.

Vierailija
7/8 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden verran.

Ei yhtään hakemusta.

Nykyiseen työpaikkaani kävelin kysymään duunia, aloitin seuraavana päivänä.

Ei koulutusta kys. alalle..

2 vuotta nyk työpaikassa..

Vaikka itselläni kävi näin, SILTI tiedän että helppoa työpaikan saanti ei ole...

Allekirjoitin muuten aktiivimallin vastus kansalaisaloitteen....

Vierailija
8/8 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen työnantaja ilmoitti, että minut irtisanotaan. Soitin heti tuntemalleni henkilölle, joka oli siirtynyt erään ison firman henkilöstöpäälliköksi. Kävin seuraavana päivänä haastattelussa ja aloitin uudessa työssä seuraavana maanantaina, sain heti vakipaikan. Haastattelussa tuleva esimies ihasteli koulutustani ja varsinkin hyvää työkokemustani.

Oikeasti minulla kävi vain uskomaton tuuri. Juuri samana aamuna oli sitä työtä tehnyt henkilö irtisanoutunut, joten heidän piti saada uusi tilalle mahdollisimman pian. Eihän tuollaista satu kuin saduissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi