hitaasti alkava suhde.. luottamuksen rakennusta, onko tyhmää vai onko toivoa?
noniin, olen tavannut elämäni miehen.. hän vaan tuntuu niin oikealta, kemiaa on ja molemminpuolista kiinnostusta, mutta mies kertoi, että on niin satutettu edellisessä suhteessa, että se vaikuttaa hänellä, että tarvitsee aikaa ja katsotaan mitä tästä meidän tapailusta tulee. olen yrittänyt antaa aikaa ja tutustua pikkuhiljaa, en ole hengittänyt niskaan ja olen odottanut että mieskin ottaa yhteyttä. mutta mistä tiedän että olenko vaan varalla ja sopivasti siinä, ilman että suhteella olisi tulevaisuutta? onko ketään paikalla, kenellä olisi suhde alkanut hitaasti ja luottamusta rakentaen..?
Kommentit (41)
Oletteko kuitenkin joka päivä yhteyksissä? Ja olette sopineet ettei muita tapailla?
20
no.. mies sanoi että ei tapaile muita. sitten sanoin että minulla on tinderissä profiili ja hups mieskin oli siellä sitten... se oli sellainen epäluottamus, jonka takia hänet dumppasin, koska olisin halunnut poistua netistä kokonaan. tapasimme suomi24llä. nyt emme ole puhuneet seurustelusta emmekä muista tapailuista. olen siis suostunut huonoon kohteluun että tuskimpa mies on minun kohdalla tosissaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta onko se normaalia että ei ota yhteyttä päivään tai kahteen. Mä en ollenkaan jaksaisi sellaista... Millaista pajunköyttä mä olenkaan suostunut taas syömään.. ja kun kerran palasin tapailuun vaikka jo dumppasin hänet, niin onko se nyt miehelle vaan merkkinä että sama seksisuhde vaan jatkuu?? Vaikka hän jo osoitti että pitää yhteyksiä mutta taas hiljaisuus kestänyt päivän... Laitoin viestiä tindermiehelle. Mies on siis sanonut minulle, että hän ei tiedä, että hän on niin satutettu. Pajunköyttä sanon minä.
Ap
Joo samaa mieltä sun kanssa, ei tuo ole mitään hidasta tutustumista, vaan liukas pelimies.
Meidän hidas tutustuminen oli, ettei muutettu yhteen puolen vuoden sisään, vaikka mies olisi halunnut, eikä hän ollut luonani yötäkään ekaan puoleen vuoteen. Mutta yhtään päivää ei ole mennyt, ettei hän olisi viesteillyt minulle monta kertaa.
Harmi juttu, sinua vedätetään. Unohda tuo kokonaan, blokkaa ja uutta matoa koukkuun.
20
Kiitti! Niin teen! :)
Yhteystiedot poistettu sekä whatsapp deletoitu hänen osalta. En jaksa enää pajunköyttä.
15 täällä. Koska olen samaa kokenut ja miettinyt, miten jatkossa välttyä vastaavalta. Pitää uskoa sitä totuutta, että kiinnostunut mies kyllä pitää naisestaan kiinni. Olen kerran tuon kokenut ja suhde kesti 7v. Nyt on vaan vaikeampaa solmia mitään, kun ei oikein kohtaa samanhenkistä.
Ketään ei saa kiinnostumaan itsestään väkisin ja tunne pitää olla molemminpuolinen. Kun se niin on, on vaikea olla pitämättä yhteyksiä ja haluaa kertoa pikku viestejä pitkin päivää.
Minua raastoi henkisesti, kun en tiennyt, ollaanko suhteessa vai ei. Silloin ilmeisesti on paljon vialla.
Mulla on sama tilanne mutta toisinpäin. Mies siis on ilmeisesti rakastunut, haluaa naimisiin ja lapsia ja matkoille ja ties mitä. Ja mä lähinnä mietin että no jos nyt katsottaisiin vaikka joku elokuva yhdessä...
Välitän hänestä mutta en vain saa sanottua että joo, suunnitellaan tulevaa. Mussa on jonkinlainen sisäinen lukko enkä saa sitä auki, vaikkei vanhoja romansseja kummittelekaan taustalla. Olemme nyt tapailleet 5 kuukautta (ilman seksiä) ja vaikka olen huolistani kertonut, hän haluaa jatkaa.
Ehkä se tarkoittaa sitä etten ole rakastunut enkä tule koskaan olemaankaan. En tiedä, kun en ole sitä koskaan kokenut eikä kukaan ole minusta tykännyt aikaisemmin. Hän on upea ihminen ja mä näen itseni rumana, lihavana ja arvottomana. En tiedä miksi hän edes haluaa nähdä mua.
Hankala tilanne, kun tietää että toisella on tunteita, ja hän on ollut ainoa hyvä asia elämässäni ja yhdessä on todella kivaa, mutta en silti saa sitä tunnelukkoa auki.
Kyllä sillon on paljon vialla kun ei ihmisestä kuulu mitään. On kyllä sydän särkynyt, mutta hyvä että deletoin yhteystiedot. Yksi mun deitti teki minulle hyvin, olin vähän roikottanut häntä ja laitoin muutaman päivän päästä viestiä. Hän ei edes lukenut viestiä vaan suoraan deletoi sen, minusta se oli häneltä hyvä teko. Eikä hänestä ole kuulunut. Arvostin häntä, että hän arvosti itseään, ei roikottamista pidä sietää ja sen jälkeen en ole roikottanut ketään.
Ap
27 mulle olisi unelma olla tossa sun tilanteessa, että löytyisi se sielunpari. Mutta sinulla on oma tiesi kuljettavana ja lukotkin voi aueta. Kaikkea hyvää sinulle ja teille.. miten siinä sitten käykään.
Ap
Samaa mieltä, mun kokemuksen mukaan oikeasti kiinnostunut mies ei pysty olemaan päivääkään olematta yhteydessä, eikä montaa päivää pääsemättä lähelle.
20
Hetkinen, te olette pari kuukautta tapailleet ja kummallakin lapsia, ymmärsinkö oikein? Sinä ap haluat kuitenkin tutustua ensin mieheen rauhassa ennen kuin esittelette lapsenne toisillenne! Näin ymmärsin. Mutta siitä huolimatta, sulla on nyt hirveä hätä jos miehestä ei kuulu päivään mitään tai ette ole joka päivä tai joka toinenkaan tekemisissä! Hei haloo! Pari kuulautta on todella lyhyt aika aikuisen ihmisen elämässä ja joillakin saattaa olla myös kalenterissa jo täytteenä omia menoja ja harrastuksia, tai sovittuja lasten menoja tms. Ja tunnetusti monet miehet on ns. putkiaivoja eivätkä aina pysty keskittymään moneen asiaan yhtäaikaa, eikä tämä aina tarkoita sitä, että pyörittäisivät montaa naista yhtäaikaa!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama tilanne mutta toisinpäin. Mies siis on ilmeisesti rakastunut, haluaa naimisiin ja lapsia ja matkoille ja ties mitä. Ja mä lähinnä mietin että no jos nyt katsottaisiin vaikka joku elokuva yhdessä...
Välitän hänestä mutta en vain saa sanottua että joo, suunnitellaan tulevaa. Mussa on jonkinlainen sisäinen lukko enkä saa sitä auki, vaikkei vanhoja romansseja kummittelekaan taustalla. Olemme nyt tapailleet 5 kuukautta (ilman seksiä) ja vaikka olen huolistani kertonut, hän haluaa jatkaa.
Ehkä se tarkoittaa sitä etten ole rakastunut enkä tule koskaan olemaankaan. En tiedä, kun en ole sitä koskaan kokenut eikä kukaan ole minusta tykännyt aikaisemmin. Hän on upea ihminen ja mä näen itseni rumana, lihavana ja arvottomana. En tiedä miksi hän edes haluaa nähdä mua.
Hankala tilanne, kun tietää että toisella on tunteita, ja hän on ollut ainoa hyvä asia elämässäni ja yhdessä on todella kivaa, mutta en silti saa sitä tunnelukkoa auki.
Ei tuo kuulosta siltä ettet olisi rakastunut, kun sanot häntä upeaksi. Ennemmin että sun itsetunto on niin poljettu, että et osaa uskoa että sua voisi rakastaa.
Jos pitää valita uskotko peiliä vai miestä, usko miestä. Ei hän siinä olisi, ellet olisi hänen mielestä myös upea.
20
ap on saanut tarpeekseen pelimiehistä ja erityisesti kilteiksi tekeytyvistä miehistä. minusta mies kyllä muistaa naisensa töidensä ja lastensa ja harrastustensakin aikana, oli sitten kuinka putkiaivo tahansa. niinhän se menee. en mä voi ketään saada tykkäämään itsestäni. että odotan sitä että mies on sitten arvoiseni. niinhän se menee.
ap
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, te olette pari kuukautta tapailleet ja kummallakin lapsia, ymmärsinkö oikein? Sinä ap haluat kuitenkin tutustua ensin mieheen rauhassa ennen kuin esittelette lapsenne toisillenne! Näin ymmärsin. Mutta siitä huolimatta, sulla on nyt hirveä hätä jos miehestä ei kuulu päivään mitään tai ette ole joka päivä tai joka toinenkaan tekemisissä! Hei haloo! Pari kuulautta on todella lyhyt aika aikuisen ihmisen elämässä ja joillakin saattaa olla myös kalenterissa jo täytteenä omia menoja ja harrastuksia, tai sovittuja lasten menoja tms. Ja tunnetusti monet miehet on ns. putkiaivoja eivätkä aina pysty keskittymään moneen asiaan yhtäaikaa, eikä tämä aina tarkoita sitä, että pyörittäisivät montaa naista yhtäaikaa!
Ei ole liikaa vaadittu että laittaa vaikka whatsup viestin kerran päivässä, vaikka kalenteri olisi kuinka täynnä. Seurustelevat ihmiset kertovat " mulla on torstai tosi kiire päivä iltaan asti, mutta laitan sulle hyvänyönviestin sit vielä."
20
20 on kyllä niin oikeassa. Täällä olen ihan sydän särkyneenä. Tindermieskään ei tietenkään vastannut, mutta pöytä on puhdistettu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liikaa vaadittu että laittaa vaikka whatsup viestin kerran päivässä, vaikka kalenteri olisi kuinka täynnä. Seurustelevat ihmiset kertovat " mulla on torstai tosi kiire päivä iltaan asti, mutta laitan sulle hyvänyönviestin sit vielä."
20
Ai niinkö seurustelevat ihmiset tekevät? Eiköhän tapoja ole juuri niin monta kuin seurustelevia/tapailevia parejakin. Jos jotain ahdistaa joka päivä laittaa velvollisuuden vuoksi viesti, niin miksei hän voi laittaa sitä viestiä silloin kun hän oikeasti niin haluaa tehdä? Jos nyt kyse on välillä päivän tai parin tauosta viesteissä.
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta onko se normaalia että ei ota yhteyttä päivään tai kahteen. Mä en ollenkaan jaksaisi sellaista... Millaista pajunköyttä mä olenkaan suostunut taas syömään.. ja kun kerran palasin tapailuun vaikka jo dumppasin hänet, niin onko se nyt miehelle vaan merkkinä että sama seksisuhde vaan jatkuu?? Vaikka hän jo osoitti että pitää yhteyksiä mutta taas hiljaisuus kestänyt päivän... Laitoin viestiä tindermiehelle. Mies on siis sanonut minulle, että hän ei tiedä, että hän on niin satutettu. Pajunköyttä sanon minä.
Ap
Kuulostat ihan läheisriippuvaiselta kun ahdistut jo parin päivän hiljaisuudesta. Toiselle ja itselleenkin pitää antaa aikaa ja tilaa miettiä omia ajatuksiaan ja tehdä omia juttujaan. Ei kai nyt kaikesta täydy kumppanilleen koko ajan tiliä tehdä. Sä saatat ajaa miehet pois tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20Ai niinkö seurustelevat ihmiset tekevät? Eiköhän tapoja ole juuri niin monta kuin seurustelevia/tapailevia parejakin. Jos jotain ahdistaa joka päivä laittaa velvollisuuden vuoksi viesti, niin miksei hän voi laittaa sitä viestiä silloin kun hän oikeasti niin haluaa tehdä? Jos nyt kyse on välillä päivän tai parin tauosta viesteissä.
Silloin voi kyllä sanoa toiselle, että mua ahdistaa olla koko ajan. Kommunikointi. Jos molemmat tietävät mistä on kyse ja että silti ollaan yhdessä, tottakai parisuhde voi toimia niinkin.
Ap:n tapauksessa ei liene edes parisuhdetta kun ei kommunikaatio toimi millään lailla.
20
Kiinnostunut mies pitää yhteyttä. Nykyään tosin en tiiä, kun on Tinder....tapaillaan ehkä monia ja sitten päätetään? Itse olen rakastunut aina heti live-tapaamisella, eikä ole kokemuksia mistään treffeistä.
Ennen oli kaupassa vain yhtä lajia leipää ja sitä ostettiin. Nykyään puolisotkin ostetaan kaupasta...Tinderistä kun ensin vertaillaan ja kokeillaan palautusoikeuden kanssa. Huoh! Terkuin nainen vuosimallia -66
Ap