Voiko juustonakseilla suurrustaa kastikkeen?
Kommentit (125)
Enpä ole kokeillut. Jos ne hienontaa jauhoksi niin saattaa hyväkin tulla. Ja muista vispata vimmatusti.
Luin aloituksen, enkä huomannut siinä mitään erikoista.
Sitten luin ensimmäiset vastaukset, ja olin ihmeissäni että mitä hauskaa tuossa muka on.
Sitten tajusin, että lapsuudenkodissani äiti sanoi joka kerta "suurrustaa", kun puhui kastikkeen tekemisestä. Olisin varmaan itsekin kirjoittanut noin.
Ei voi. Sinulla on suurruudenharha omista kyvyistäsi. Kokeile sahajauhoa.
Oliko sulla kalsarit väärinpäin eilen kello 20.35?
Voit piirruustaa siitä sitten kuvvan, jookko?
Itse surruuttelen niin että kastikkeet sotkee lakanat.
Joku on nostanut suurrustusketjun :D
Meni silmälasit huurruun kun naurroin niin kovasti lukiessani tätä pitkästä aikaa. Ja nyt tekee mieli kaurrapuurroa.
Minä myös suurrustan täällä Savossa.
Joku on nostanut suurrustusketjun!
SURRURRUR
Vierailija kirjoitti:
Mitäs nämä juustonaksit ovat?
No ne on niitä joilla voi suuRRustaa
Story of my life. Heitin kerran vanhat jauhot mäkeen ja ei ollut millä suurrustaa.
Kokeilin juustonakseja. Tuli vähän turhan esanssista, mutten varmaan sopii, mutta mausteet pilaa maun.
No kyllähän sitä söi ;)
Olen myös pessyt jauhelihan, kun sain oikein verisen lihatiskiltä.
Varmaan tehnyt kaikki "mokat" mitä tällä palstalla jaksetaan vuosi tolkulla mainostaa.
Hmm.. Itseäni ehkä naurattaa nää minuutin, mutta en kyllä jaksaisi vuosi tolkulla näistä jankuttaa.
Joku puhuikin jo naisten "huumorista".
Sinccis
Tosin nää kaikki on kyllä tehty huumorilla siinä kohtaa ..
Kaikkea pitää kokeilla. Paitsi omaa mummoansa.
Sinccis
Eikä mulla (meillä) nuorena ollut kuin teflon pannuja. Niillähän ei jauhelihan paistaminen edes onnistu, kun pannu pitäisi lämmittää etukäteen kuumaksi, että se olisi paistamista, eikä keittämistä.
Sinccis
ei mulla muuta ..
Jauhenlihakastikkeen voi suurrustaa juustonakseilla.
Söisit jotain muuta kuin XL-mallien sapuskaa......
Toki voi ja mukaan voi laittaa muutakin mitä sieltä kaupasta yleensä ostetaan, sipsejä ja siideriä.