Sanokaa te olenko liian vaativa miesten suhteen?
Tapailen pelkästään miehiä, joilla on vakituinen työ, säännölliset tulot sekä säästöjä. Alkoholilla ei saa läträtä enkä siedä kiroilua, miehen on oltava sivistynyt ja yliopiston käynyt sekä osattava puhua sujuvasti ruotsia ja englantia. Varattujen ystävien mielestä olen liian vaativa, kun taas sinkkuystävien mielestä en. Kaksi pitkää 10 vuoden suhdetta takana.
Kommentit (58)
Olet liian vaativa. Aiotko puhua miehesi kanssa ruotsia illallisella, vai miksi koet välttämättömän tärkeänä, että pitää olla sujuva ruotsi? Oletko itse ruotsinkielinen ja myös englannin taitosi on täydellinen? Miksi pitää olla yliopiston käynyt?
Tuohon sairausjuttuun en usko ollenkaan. Haluat ilmeisesti vain korostaa olevasi niin upea, ettei kukaan mies ikinä jättäisi sinua, vaan vain kuolema voi teidät erottaa.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä noilla sinun mielivaltaisilla vaatimuksilla jää armottomasti rannalle ruikuttamaan esimerkiksi lähes jokainen huippu-urheilija, menestynyt muusikko, jne.
Ei kelpaisi sen paremmin Jare Tiihonen kuin Kimi Räikkönenkään...
Varattuihin ei ole ollut tapana koskea, joten Räikkönen jääneen rauhaan, mutta Tiihonen voisi olla mielenkiintoinen ystävänä. Voisimme yhdessä pohtia maailman menoa ja naukkailla lasilliset shampanjaa. Omien sanojensa mukaan Jarehan pitää aidoista naisista. ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko ensitreffeillä luvassa valtionhallinnon kielitutkinto ennen seuraavalle tasolle etenemistä?
Ei sentään, mutta koulutus ja kielitaito selviävät nopeasti ensimmäisillä treffeillä.
Hmm....Kaksi kymmenen vuoden suhdetta takana ja kumpikin mies on kuollut syöpään tai johonkin muuhun vakavaan sairauteen? Olet joko aloittanut ekan kanssa jo teininä tai löytänyt leskeydyttyäsi heti uuden, mutta jokatapauksessa olet joko hyvin lähellä neljääkymmentä, todennäköisesti jo yli.
Uskaltaisitko alkaa kolmannen miehen kanssa suhteeseen, etkä pelkäisi, että hän kuolee, kun sinä olet n. viisikymmentä?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo kovin vaativalta kuulosta. Eri asia onkin sitten, kun ne sanomatta jääneet vaatimukset lisätään mukaan (komea, pitkä, jykevä, assertiivinen...).
Ne kaikki muut vaatimukset lyödään sitten käytännössä sen "kemian" piikkiin. Ääneen sanotaan vain sosiaalisesti hyväksyttävimmät vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä noilla sinun mielivaltaisilla vaatimuksilla jää armottomasti rannalle ruikuttamaan esimerkiksi lähes jokainen huippu-urheilija, menestynyt muusikko, jne.
Varattuihin ei ole ollut tapana koskea, joten Räikkönen jääneen rauhaan, mutta Tiihonen voisi olla mielenkiintoinen ystävänä. Voisimme yhdessä pohtia maailman menoa ja naukkailla lasilliset shampanjaa. Omien sanojensa mukaan Jarehan pitää aidoista naisista. ;)
Jarelta puuttuu vakituinen työ, säännölliset tulot, sivistys, yliopistotutkinto ja sujuva ruotsinkieli taitaa olla vähän siinä ja tässä sekin.
https://www.google.fi/search?q=Christel+Karhu&source=lnms&tbm=isch&sa=X…
Mä haluaisin Christel Karhun näköisen naisen..
Vierailija kirjoitti:
Hmm....Kaksi kymmenen vuoden suhdetta takana ja kumpikin mies on kuollut syöpään tai johonkin muuhun vakavaan sairauteen? Olet joko aloittanut ekan kanssa jo teininä tai löytänyt leskeydyttyäsi heti uuden, mutta jokatapauksessa olet joko hyvin lähellä neljääkymmentä, todennäköisesti jo yli.
Uskaltaisitko alkaa kolmannen miehen kanssa suhteeseen, etkä pelkäisi, että hän kuolee, kun sinä olet n. viisikymmentä?
Tapailen kolmatta miestä, joka on minua vanhempi. Mies on terve ja elinvoimainen. En ole hyvin lähellä neljääkymmentä ikävuotta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jarelta puuttuu vakituinen työ, säännölliset tulot, sivistys, yliopistotutkinto ja sujuva ruotsinkieli taitaa olla vähän siinä ja tässä sekin.
Ja sinulta puuttuu lukutaito vai etkö ymmärrä sanaa ystävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla innie vai outie? Jos jälkimmäinen niin kannattaa olla tyytyväinen jos joku haluaa vielä ekan kerran jälkeen nähdä.
Mikä???
No viivapee vai velhonhihat.
Terkuin täti 46v.
?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo kovin vaativalta kuulosta. Eri asia onkin sitten, kun ne sanomatta jääneet vaatimukset lisätään mukaan (komea, pitkä, jykevä, assertiivinen...).
En kaipaa kotiini pölyttyvää miestorsoa = jykevä ja assertiivinen. Edesmenneet miehet ovat olleet sopiva paketti komeutta, älyä ja kielitaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskinpa sentään säännölliset tulot puuttuvat. Koko ajan tippuu rojalteja ja pääomatuloa yli keskituloisen, kapitalistille persettään myyvän kansalaisen ansiotulojen verran. Ymmärrän kyllä, ettei persaukinen näistä asioista ymmärrä, kun on tottunut siihen, että vain se kuukausittainen pikkuraha 160:stä hukatusta tunnista on "säännöllistä tuloa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskinpa sentään säännölliset tulot puuttuvat. Koko ajan tippuu rojalteja ja pääomatuloa yli keskituloisen, kapitalistille persettään myyvän kansalaisen ansiotulojen verran. Ymmärrän kyllä, ettei persaukinen näistä asioista ymmärrä, kun on tottunut siihen, että vain se kuukausittainen pikkuraha 160:stä hukatusta tunnista on "säännöllistä tuloa".
Ei ne ole säännöllisiä tuloja. Palkka on säännöllistä tuloa joka maksetaan ennalta määrätyn suuruisena ja tiettynä päivänä.
Pääomatulot ja royaltit on satunnaisia tuloja. Niiden määrä ja maksupäivä vaihtelee.
Vaatimuslistan mukaan edes sellainen ihminen ei kelpaisi kenellä on miljardi euroa pankkitilillä, muttei mitään säännöllisiä tuloja.
Sen takia tämänlaiset ehdottomat vaatimuslistat on niin täysin hyödyttömiä. Metsään menee parisuhteen etsiminen tuollaisen listan kanssa. Vähintään tulee tarpeettomasti hylättyä monta hyvää kandidaattia täysin väärin perustein. Pahimmassa tapauksessa sitä vaatimukset täydellisesti täyttävää ei ikinä tule vastaan.
Jos olisit suhteessa tuollaisen miehen kanssa ja mies irtisanottaisiin työstään, jättäisitkö miehen?
Tajuan englannin, mutta ruotsin vain, jos olet itse suomenruotsalainen.
Moni menestyvä yrittäjä on skipannut akateemisuuden. Mutta onhan ne vähän eriluonteisia kuin filosofit. Itse tykkään jostain hjallis-mentaliteetista enemmän kuin älykköydestä. Kimi Räikkönen ei silti sopisi pirtaani, ei raha ratkaise.
Vierailija kirjoitti:
Tajuan englannin, mutta ruotsin vain, jos olet itse suomenruotsalainen.
Moni menestyvä yrittäjä on skipannut akateemisuuden. Mutta onhan ne vähän eriluonteisia kuin filosofit. Itse tykkään jostain hjallis-mentaliteetista enemmän kuin älykköydestä. Kimi Räikkönen ei silti sopisi pirtaani, ei raha ratkaise.
Yrittäjillä ei ole säännöllisiä tuloja, joten ovat joka tapauksessa ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Tapailen pelkästään miehiä, joilla on vakituinen työ, säännölliset tulot sekä säästöjä. Alkoholilla ei saa läträtä enkä siedä kiroilua, miehen on oltava sivistynyt ja yliopiston käynyt sekä osattava puhua sujuvasti ruotsia ja englantia. Varattujen ystävien mielestä olen liian vaativa, kun taas sinkkuystävien mielestä en. Kaksi pitkää 10 vuoden suhdetta takana.
Minä olen kerran eronnut, ja minunkin mielestäni miehen pitää olla töissä, en voi elättää enempiä kuin itseni ja lapseni. Pitää olla säästöjä, koska olen itse sen tyyppinen, elämästä ei tulisi mitään, kun toisella olisi tili aina tyhjä ennen tilipäivää. Sivistynyt ja kielitaitoinenkin pitäisi olla, muuten meillä olisi liian vähän yhteistä, ei pelkällä seksillä yhteistä elämää rakenneta.
Mutta korkeakoulutus on vähän liikaa vaatia, olen huomannut että moni älykäskin mies on päättänyt, että amk riittää. Yleissivistys ei ole sitten ihan niin laaja. Mutta jos miestä ei haittaa, että minulla on laajempi, eikä häntä haittaa kysyä minulta jos ei tiedä, niin kyllä sillä pärjää.
Englannin kielen taito on ehdoton, koska muuten jää yhteiset asiat kovin rajallisiksi. Ja jälleen, jos mies on valmis oppimaan, eikä häntä haittaa kysyä minulta jos ei tiedä jotain.
Ruotsin taitoa en kyllä osaa kaivata, mutta siltä ei oikein voi välttyä, jos on käynyt koulunsa.
Joten yliopistotutkintoa ja sujuvaa ruotsin kieltä pidän vähän liioitteluna, siinä kohtaa amk ja pakkoruotsi riittäisi, jos muut asiat on kunnossa.
Ja olen siis kulttuurin suurkuluttaja, mutta miehen ei tarvitse olla, kunhan voimme riittävässä määrin jakaa sitä.
Et maininnut minka ikainen miehesi tulisi olla. Anyway, voin sanoa hyvalla omatunnolla etta tayttaisin vaatimuksesi. Tosin voin myos ikavaksesi todeta etta kovin paljoa naita miehia ei ole ketka listasi tayttavat - oma viiteryhmani on kuitenkin se kovan alan tiedekorkeakoulutettu. Toinen ikava asia on se etta olen varattu 6v nuoremmalle mallitytolle, joka on viela suomenruotsalainen.
Ja parisuhdeasiantuntijat ovat ikisinkkuja.
Täs on mun lista:
- blondi
- siniset silmät
- 175 cm (tasan)
- 60 kg
- bikinimalli
- öljymiljonääri
- Ukrainalainen
- poliisi
- kapeat hartiat
- ei lapsia
- ei osaa ruotsia