Sanokaa te olenko liian vaativa miesten suhteen?
Tapailen pelkästään miehiä, joilla on vakituinen työ, säännölliset tulot sekä säästöjä. Alkoholilla ei saa läträtä enkä siedä kiroilua, miehen on oltava sivistynyt ja yliopiston käynyt sekä osattava puhua sujuvasti ruotsia ja englantia. Varattujen ystävien mielestä olen liian vaativa, kun taas sinkkuystävien mielestä en. Kaksi pitkää 10 vuoden suhdetta takana.
Kommentit (58)
Entä mitä mies sinulta saisi? Miksi suhteesi ovat loppuneet? Onko sinulla samat kriteerit myös ystäviesi suhteen?
Kukin saa vaatia mitä haluaa. On toinen juttu onko mahdollisuudet millä tasolla saada haluamaansa. Mitä enemmän vaatii sitä pienempi valinnanvara. Se on hyvä ymmärtää ja parempi olla kitisemättä jos ei löydy.
Et ole vaativa. Tiedät mitä haluat, pidä tämä. Et toivo kohtuuttomuuksia. Ei ole mitään syytä alentaa rimaa. Tietenkin tässä on se vaara, että jäät ilman kumppania. Muuten olet turvassa, etkä ainakaan ajaudu jonkun rahvaan kusipään muijaksi.
Onko sulla innie vai outie? Jos jälkimmäinen niin kannattaa olla tyytyväinen jos joku haluaa vielä ekan kerran jälkeen nähdä.
Jokaisella on tietysti oikeus vaatia itselleen tärkeitä asioita. Jos vaatimukset ovat liialliset tarjontaan nähden, sitten ollaan sinkkuja.
Minullakin olisi täysi oikeus vaatia, että naiseni on 20 vuotta nuorempi, hoikka, kaunis, kokematon, mutta kyltymätön oppimaan seksin saloja. Voi tietysti olla, että päätyisin vaatimuksieni kanssa uuninpankolle runkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Entä mitä mies sinulta saisi? Miksi suhteesi ovat loppuneet? Onko sinulla samat kriteerit myös ystäviesi suhteen?
Molemmat menehtyivät sairauteen. :( Ensimmäinen mies oli iäkkäämpi ja toinen nuorempi.
Ei minusta paha, ehkä enemmän särähti tuo yliopiston käyminen ja pakko osata puhua kieliä sujuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla innie vai outie? Jos jälkimmäinen niin kannattaa olla tyytyväinen jos joku haluaa vielä ekan kerran jälkeen nähdä.
Mikä???
En ymmärrä, mitä merkitystä sillä olisi, jos mies osaisikin vain välttävästi ruotsia ja olisi käynyt vaikka vain amk-tasoisen koulutuksen?
Vierailija kirjoitti:
Ystäviksi ovat valikoituneet järkevimmät ja sivistyneimmät ihmiset, joten kai sanonta seura tekee kaltaisekseen pitää paikkaansa. Suhteet päättyivät, kun molemmat miehet menehtyivät sairauteen. Suhteissa olen ollut uskollinen ja rakastava kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä???
No viivapee vai velhonhihat.
Terkuin täti 46v.
"My names is Bond. James Bond. Oh you are twice married and 40 years old? Lycka Till"
Ei tuo kovin vaativalta kuulosta. Eri asia onkin sitten, kun ne sanomatta jääneet vaatimukset lisätään mukaan (komea, pitkä, jykevä, assertiivinen...).
Käytännössä noilla sinun mielivaltaisilla vaatimuksilla jää armottomasti rannalle ruikuttamaan esimerkiksi lähes jokainen huippu-urheilija, menestynyt muusikko, jne.
Ei kelpaisi sen paremmin Jare Tiihonen kuin Kimi Räikkönenkään...
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mitä merkitystä sillä olisi, jos mies osaisikin vain välttävästi ruotsia ja olisi käynyt vaikka vain amk-tasoisen koulutuksen?
Ei ehkä sinulle, mutta minulle ne ovat tärkeitä arvovalintoja. En voi kuvitella tapailevani alempitasoista miestä ja nykyinenkin on yliopistosta valmistunut.
Vaativuudesta en tiedä, mutta minua ihmetyttää tuo naisille tyypillinen tapa valita parisuhdekumppani kuin jokin tehosekoitin. Joku lista ominaisuuksia, joiden mukaan mies valitaan. Ettekö te tosiaan näe miestä ainukertaisena yksilönä, alati muovautuvana ihmisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä sinulle, mutta minulle ne ovat tärkeitä arvovalintoja. En voi kuvitella tapailevani alempitasoista miestä ja nykyinenkin on yliopistosta valmistunut.
Tärkeitä arvovalintoja? Minusta ei ole mikään arvo, ettei ole tarvinnut elämässään ruotsia, ja näin sen osaaminen on välttävällä tasolla. Eikä sekään ole arvo eikä heikompi taso, että on kuitenkin opiskellut itselleen ammatin, jolla elättää hyvin itsensä, vaikkei se yliopistotasoinen olisikaan. En itse pystyisi tapailemaan noin kapeakatseista naista.
Vierailija kirjoitti:
Tapailen pelkästään miehiä, joilla on vakituinen työ, säännölliset tulot sekä säästöjä. Alkoholilla ei saa läträtä enkä siedä kiroilua, miehen on oltava sivistynyt ja yliopiston käynyt sekä osattava puhua sujuvasti ruotsia ja englantia. Varattujen ystävien mielestä olen liian vaativa, kun taas sinkkuystävien mielestä en. Kaksi pitkää 10 vuoden suhdetta takana.
¿Habla usted español?
Onko ensitreffeillä luvassa valtionhallinnon kielitutkinto ennen seuraavalle tasolle etenemistä?