Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä elämässä sellaisia tuntemattomia miehiä, joista vaistoaa jotain värinää vaikkette edes tunne ja tämä jatkuu ja jatkuu vaikka vuosienkin ajan?

Vierailija
01.01.2018 |

Mietin tuossa kun mulla on kolme tällaista ihmistä, ekan näin eka kertaa jo teininä muttei oltu samassa koulussa tai samaa kaveriporukkaa tai muutakaan - hän tuli itse asiassa mun TET-paikalle asiakkaaksi. No, silloin jo jäi sellainen ihme kutina ja silloin alle parikymppisenä törmättiin muutamaan otteeseen niin että tuo sama kutina jäi. Mitään ei siis tapahtunut! Sitten aikuisena olen melkein 100 % varma että tämä sama poika, tai silloin siis jo mies muutti mun naapurikerrostaloon jo perheellistyneenä niinkuin minäkin (kun yhtäkkiä joku ns. vieras mies alkoi tervehtiä). No, tiet erkanivat taas kun he muuttivat pois. Mutta se joku tunne jäi ja näkyi/tuntui kun hän osui yhtäkkiä taas asiakkaakseni kerran. Eikä olla nähty nyt siis ainakaan 5 vuoteen. Täytän itse kohta 40.

Sitten yhteen työpaikkaan kulkiessa melkein 10 vuotta sitten yhdestä tietystä bussikuskista jäi tällainen sama tunne, eikä nuo kuskit nyt yleensä edes mitenkään mieleen jää - ihan kasvottomia kun niitä on satoja ja kuljin/kuljen 4 eri bussilla päivittäin - paitsi tämä yksi jonka kyytiin sattumalta eksyin monen vuoden jälkeen tuossa jokunen viikko sitten ja se sama tunne oli taas läsnä. Yleensä mulle on siis tuon taivaallista kuka bussiani ajaa mutta tästä tietystä miehestä vaistoaa läsnäolon koko matkan ajan vaikka itse istuisin takapenkillä! Merkillinen juttu.

Tuolla samassa työpaikassa, eli 10 vuotta sitten tämäkin alkoi, kävi aika ajoin yksi vartija josta tuli nämä samat oudot tuntemukset ja hänen kanssaan kävi myöskin niin että kerran näimme ihan sattumalta toisiamme kauppakeskuksen käytävällä varmaan 5 vuotta viimeisimmästä näkemisestä (siellä yhteisessä työpaikassa) ja se sama tunne oli taas läsnä vaikka kulijimme vain toistemme ohi, uskoisin että molemmilla sama hämmästynyt ilme.

Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia? Voisin väittää jopa ns. ihonalaiskokemukseksi vaikkei meillä ole koskaan näiden kanssa ollut mitään läheisempää kanssakäymistä, tuon vartijan kanssa nyt ollaan keskusteltu niitä näitä jonkun verran enemmänkin silloin töissä 10 vuotta sitten, kun taas nämä kaksi ekaa on käytännössä ihan vieraita ihmisiä... Kuitenkaan tätä tunnetta ei todellakaan tule kaikista ihmisistä, ei mullakaan tosiaan nyt 40 vuoden ikään mennessä ole kuin nämä 3 miestä, joista siis vaikka tuon TET-tapaamisen muistan kuin eilisen päivän, niin kirkkaana se on mieleen jäänyt :)

Naisista en ole saanut yhtä voimakasta tunnetta vaikka jotkut esim. kanssamatkustajat ovat mieleen jääneetkin jostain työmatkan varrelta...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
22/31 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Joskus olen tällaisen yhteyden tuntenut. Ikäänkuin tunnettaisiin hyvin vaikkei se ole mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Työkaveriin. Joka ei vastaa miesmakuani yhtään. Huomaan myös hänen tuijottavan minua. Päivittäin.

Vierailija
24/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
25/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on lopulta vain eläin. Hajun tms. perusteella tunnistaa geneettisesti itselleen sopivimman yksilön.

Tiedän mistä puhun, tunsin nykyistä miestäni kohtaan järjestöntä selittämätöntä vetoa vaikka hän oli kaikkea muuta kuin sellainen ketä yleensä tapailen ja keskusteluistaan alussa meillä ei tahtonut tulla oikein mitään. Seksi kuitenkin oli jumalaista ja muistan sen erityisen hyvin että mieheni tuoksui mielestäni aivan pökerryttävän hyvälle. Uskon, että tämä oli silkkaa biologiaa. Mun kroppa vain tunnisti vastinkappaleensa. Nykyisin meillä on 4 lasta ja 10 vuotta oltu naimisissa ja onneksi luotin intuitiooni että tässä on sitä jotain!

Vierailija
27/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisineljäyksi kirjoitti:

Olen ihmetellyt ihan samaa, että mikä siinä on Kun pidän hoikista, pitkätukkaisista, tummista ja pienipovisista, mutta yksi näistä sähköisistä naisista on vaalea, polkkatukkainen ja pyöreähkö. Vaikeaa ymmärtää mikä siinä on se vaikuttava tekijä, kun ei muuten välttämättä tulisi edes ajatelleeksi kyseistä naistyyppiä kiinnostavana.

Haju, geenien yhteensopivuus - biologiaa...

Tosin joistain aistii myös tuttuuden tunteen, kotoisan tunteen, vaikka olisi täysin outo tyyppi...

Vierailija
29/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia te perisuhteessa asuvat olette, aina näkyy värinää siellä sun täällä.

Vierailija
30/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mies mut olen ollut masentunut tosi pitkään. Ei oikein mitään isompaa kiinnostusta vastakkaiseen sukupuoleen. Paitsi erääseen työkaveriin tunsin heti ensisilmäyksellä ihan järkyttävää vetoa! Tuntui kuin olisi masennus pyyhkiytynyt pois sillä sekunnilla. Ykspuolista tosin :/

Vierailija
31/31 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman työkaverin kanssa on ollut sähköinen tunnelma. Järisyttäväksi sen tekee se, kun huomaa että toinenkin on saman tuntemuksen vallassa. Olen treffaillut miehiä nettitreffien kautta ja on jotenkin harmi, että sillä tavalla on niin vaikea löytää ihmistä, johon tuntisi tuollaista vetoa.