Oletko koskaan harrastanut seksiä ravintolaillan päätteeksi tuntemattoman kanssa?
Ilman että suunnittelit sitä tms?
Miten se tapahtui, olitko parisuhteessa silloin?
Kommentit (12)
Olen. Kerran.
Olin sinkku. Päädyin tuon ravintolakaadon kanssa pitkään parisuhteeseen ja myöhemmin naimisiin. Tuolla se nyt koisii petissä, 15 vuotta on tuosta ns. yhden yön panosta.
Kun joku vie jalat alta niin se vie jalat alta.
En ole.En ottais sellaista riskiä.
Kyllä. Annoin pillua ja suuta paljaalla tuntemattomalle miehelle. Olen huor*.
En ole. - Jos nainen on ns. sytyttänyt, niin toistaiseksi olen tai olemme keksineet niin paljon muuta yhteistä jaettavaa ja koettavaa, ettei ole ollu tarvis. - Hyvää kannattaa odottaa...
Useasti, silloin sinkkuvuosina. Ihan vain siksi että panetti.
2 niistä on vieläkin hyviä ystäviä, yhdestä tuli tämä nykyinen parisuhde (18v tuosta yöstä jo aikaa). Suhteessa ollessani en ole koskaan pettänyt.
Mjoo, nuorempana. Ehkä noin 30-40 basripokaa.
Ei enää useampaan vuoteen kun parisuhteessa. Nykyisin 30v mies
Laivalla otin miehen mukaan hyttiin ja kivaa oli. Hauska tapaus. En tiedä hänestä kuin etunimen. Tapahtui pari viikkoa sitten. Olen sinkku, eronnut.
Kerran. Olin silloin 19 tai 20-v. Olin sinkku tuolloin hetken aikaa ja oli ihan hyvä kokemus, vaikkei mitään tajunnan räjäyttävää. Emme nähneet sen kundin kanssa enää koskaan sen jälkeen. Hän ehkä kerran laittoi mulle tekstiviestin.
Olen, vein miehen kotiini suunnittelematta. En ole ollut parisuhteessa paitsi toisen kerran, OFF-vaiheessa.