Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholi ei enää sovi

Vierailija
01.01.2018 |

Onko muita, joille iän myötä alkoholi ei sovi enää lainkaan?

Olen huomannut, että jo parin viinilasin jälkeen saattaa aluksi olla kivaa, sen jälkeen tulee todella pian erittäin agressiivinen ja riidanhaluinen olo ja lopuksi alkaa itkettää. Seuraavana päivänä on todella ahdistunut olo.
En ole nuorempanakaan ollut mitenkään kova juomaan, en esim ole koskaan ollut niin humalassa että oksentaisin tai muisti menisi.
Mutta ei vielä pari vuotta sitten tullut tällaisia oloja vielä.

Ja siis olen tosiaan juonut lähinnä niinä viikonloppuina kun on ystävien kanssa ulkona tai muualla.
Alkoholin pois jättäminen kokonaan ei ole mitenkään kauhea ajatus, olen vain jotenkin yllättynyt tästä yhtäkkisestä muutoksesta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri alkoholit vaikuttaa eri tavalla. Viina tekee monista aggressiivisia.

Vierailija
2/8 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri alkoholit vaikuttaa eri tavalla. Viina tekee monista aggressiivisia.

Oma juomiseni on siis rajoittunut viiniin. Viinasta ja oluesta en tykkää ja siiderit sun muut ovat aina närästäneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutaisihan tuo jäämään, nuoremmalla iällä viikonloppukännäämistä-sekoilua,

hieman vanhempana useita ryyppyputkia-putkareissuja-sekoilua.

Päälle kolmikymppisenä meno hieman rauhoittunut, mutta kun viihteellä, niin sen 7-8 annoksen jälkeen tulee seuraavaksi 17-18 ja lopputuloksen arvaa.

Nyt välipäivinä oli lomaa, niin tuli taas tipoteltua aikalailla ja kapakassakin tuli taas nolattua itsensä aika tehokkaasti.

Jotain sekin kertoo, vaikka kokemus sanoo, että harmia seuraa, niin turhan usein viikonloppuna vain jalat vie ja taas mennään.

Olenkin tässä parin viime pvän ajan krapulasta toipuessani selaillut juomisen lopettamista ja viinan kiroja käsitteleviä palstoja.

Kannattaisi vakavasti harkita korkin sulkemista.

Vierailija
4/8 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pistänyt merkille ainakin sen, että näin iän myötä on palautuminen ryyppäjäisten jälkeen huomattavasti hitaanpaa. Myös unenlaatu on pari seuraavaa yötä todella heikkoa. Ennen nuorempana sitä ei edes huomannut ja seuraavana päivänä jaksoi taas täydellä teholla. Enää ei pysty.

-N47

Vierailija
5/8 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa juoda rähinäviinaa!

Vierailija
6/8 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kyllä yhtäkään ihmistä jolle alkoholi sopisi. Desinfiointiaineeksi sopii.

Vierailija
7/8 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa viinan kukkaan niin voi viihteillä ilman sekoiluja.

Vierailija
8/8 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli juotua ja biletettyä usein ja paljon. Ei krapulaa juuri koskaan ja jaksoi ihan hyvin työt ja koulut hoitaa. Nykyään juon vaan n. kerran viikossa pari olutta tms. Se tuntuu vielä hyvältä. Kunnon kännin jälkeen iskee aina sellanen selittämätön ahdistava olo vaikka fyysinen krapula on lähinnä väsymystä. Ja nykyään se juhlimisesta toipuminen todella kestää sen pari päivää...oon 36-vuotias.