Enhän ole raskaana?
Hei! olen nuori tyttö ja harrastin eilen seksiä poikaystäväni kanssa. Olimme lopettaneet kun poikaystäväni laukesi. Sen jälkeen makoilimme ja hän oli päälläni ja olimme molemmat alasti sitten poikaystäväni penis osui emättimen aukolle tai limakalvoille ja poikaystävänihän oli lauennut, joten eikö, että hänen peniksen päässään olisi voinut olla siittiöitä? Onko mahdollista, että olen raskaana? Jos joku tietää niin olisin todella kiitollinen järkevistä vastauksista, sillä olen peloissani!
Kommentit (15)
Juu siis mehän se tiedetäänkin! Ja tuskin olet.
Raskaus on tilanteessasi mahdollinen. Hae jälkiehkäisy apteeksista.
olisi kiva jos tulisi järkeviä vastauksia!
Ette kai vain käyttäneet keskeytettyä yhdyntää "ehkäisynä"? Aloituksesi viittaisi nimittäin vähän siihen. Kai tiedät, että se ei ole mikään ehkäisykeino? Jälkiehkäisy. Muistakaa hoitaa ehkäisy kuntoon, voi olla vaikka sekä pillerit että kondomi yhtäaikaa käytössä.
Ai siinä päässä "voisi" olla siittiöitä kun on lauennut?
Provo. Eiköhän koulussa opeteta, onko siittiöillä jotain tekemistä lasten saamisen kanssa.
Jos ei sattuisi olemaan provo (0,0001% mahd) niin älä hemmetissä harrasta seksiä suojaamatta.
olet. kai poika ottaa vastuun isänä?
No missään tapauksessa et nyt heti ole raskaana ja raskautuminen tuollaisesta on melkein mahdotonta, sanon melkein koska uskon ihmeisiin. Jos olet tosi tosi huolissasi niin osta apteekista jälkiehkäsypilleri ja ole jatkossa varovaisempi.
No mihin tämä poikaystävä laukesi?
Vierailija kirjoitti:
No missään tapauksessa et nyt heti ole raskaana ja raskautuminen tuollaisesta on melkein mahdotonta, sanon melkein koska uskon ihmeisiin. Jos olet tosi tosi huolissasi niin osta apteekista jälkiehkäsypilleri ja ole jatkossa varovaisempi.
Lisään vielä, että jos ette käyttänyt kondomia yhdynnän aikana niin raskauden mahdollisuus on tosi tosi paljon todennäköisempi ja je-pilleri on ehdottomasti haettava jotta raskaus ei ala.
Se vain hipaisi, joten voiko hedelmöittyminen tapahtua noin?
-Aloittaja
Lisään vielä että laukeamisesta oli kulunut hetki ennen kuin se osui emättimen aukolle tai limakalvoille.