Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Söisitkö harmahtanutta lihaa?

Vierailija
01.01.2018 |

Karjalanpaistilihaa eli sellasia paloja , ostettu lauantaina ja viimeinen käyttöpäivä 3.1.
Osassa paloista harmaantuneita, "kyppsännäköisiä" kohtia. Ei tuoksunut pahalle tms.
Uskaltaako noista tehtyä karjalanpaistia syödä?
Googletin ja ilmeisesti normaalia että harmaantuvat jos eivät ole hapen kanssa tekemisissä, muta sitten taas toisaalta...

Söisitkö itse?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia että harmaantuu. Jos ei haise pahalta ja on ollut kylmässä niin ei ole pilalla. 

Vierailija
2/7 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saat paremman mielen niin pese kuumalla vedellä ennen käyttöä. Niin minä teen kun joku lihapala epäilyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että saat paremman mielen niin pese kuumalla vedellä ennen käyttöä. Niin minä teen kun joku lihapala epäilyttää.

Täh? miten se auttaisi? Paistetaanhan ne lihat kuitenkin ja sitten kuumaan veteen lillumaan uuniin. Niin mitä se kuumavesihuuhtelu auttaisi?

Vierailija
4/7 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi jeesus tätä uusavuttomuutta!

Jos liha ei itse kävele pannulle ja dunkkaa, niin... syö se.

Miksette te ryhdy vegaaneiksi, kun se noin vaikeaa on?

Vierailija
5/7 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään toisaalta. Pakkauksesta on happi loppumassa, joten liha harmaantuu, ei pilaannu. Tee ruoka ja syö.

Vierailija
6/7 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh? miten se auttaisi? Paistetaanhan ne lihat kuitenkin ja sitten kuumaan veteen lillumaan uuniin. Niin mitä se kuumavesihuuhtelu auttaisi?

No koska lihaan jääneet verijäämät on niitä jotka ensin pilaantuu ja ne voi kiehauttaa tai pestä pois.

Vierailija
7/7 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihakin menee joskus harmaaksi, olen syönyt jos ei ole ollut viimeisen käyttöpäivän ohittanutta tai pahanhajuista, eikä ole seurannut ongelmia.