Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole yhtään isäni näköinen

Vierailija
01.01.2018 |

Olen aina ihmetellyt, että en ole yhtään isäni näköinen. Kukaan sukulainenkaan ei ole koskaan sanonut minun näyttävän isältäni tai keneltäkään isän sukulaiselta. Kaikki sanovat minua aina ihan äidin tai äidinäitini näköiseksi ( ja olen siis poika). Olen kyllä itsekin huomannut, että kasvoissani ei tosiaan ole isäni kanssa mitään samaa. Kasvojen muoto, nenä, silmät, kulmakarvat, hiukset, ei mitään samaa. Veljeni taas on jonkun verran isän näköinen. Ja olen siis 17-vuotias ja tuskin enää muutun kovin radikaalisti. Minulla ei kuitenkaan ole mitään syytä olettaa, että hän ei olisi biologinen isäni, koska vanhempani ovat olleet naimisissa jo kauan ennen syntymääni. Onko täällä muita jotka eivät näytä tippaakaan isältään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat asiat mitä itselläni on yhteiset isäni kanssa on hiuslaatu ja nännit. Siitä vaan katselemaan miltä isän manboobsit näyttää

Vierailija
2/7 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi joku vieras mies tehdä äitisi kanssa temput

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se naimisissa olo mitään todista.

Vierailija
4/7 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä alkaa muistuttamaan vanhempaa vasta myöhemmällä iällä. Kyllä aikuinen ihminen muuttuu paljonkin 10 tai 20 vuodessa.

Vierailija
5/7 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aivan normaalia, että lapsi ei muistuta vanhempaansa ollenkaan, yhtään.

Jos en paremmin tietäisi, luulisin lapsieni olevan adoptoituja. Toisessa ei ole mitään samaa kuin mussa, mutta olen hänet kuitenkin synnyttänyt. Toinen lapseni ei muistuta isäänsä yhtään enkä todellakaan ole käynyt vieraissa.

Vierailija
6/7 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuorempi poika ei näytä yhtään isältään, mutta on lähes täyskopio isänsä äidin (mummonsa) kanssa. Mummo piti poikaa ihan vauvana sylissä ja otettiin kuva, missä mummo, poika ja mummon lapsuuden kuva samassa. Koko kollaasi oli toistensa näköisiä. Poika on myös ihan mummonpoika ja ihan saman luonteinen. Tykkää myös ihan samoista asioista, kuin mummonsa. Tiedän ainakin, että kuka on lapsen mummo, mutta vanhemmista ei niin varmaa. Ei paljoa muistuta minuakaan.

Sen sijaan yksi tädeistäni ei muistuta millään tavalla isäänsä (ukkiani) tai vahnempia sisaruksiaan ja ollaan aina mietitty, mitähän mummo on puuhaillut.

Vierailija
7/7 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän aivan mun isältä. Sisko näyttää aivan meidän äidiltä. Veli on hybridi. Siskon kanssa siis otettiin toiselta vanhemmalta 99.9% ulkonäöstä (nännejä en ole tarkistanut). Veli taas tasapuolisesti molemmilta jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi