Mitä lehtiä teille tulee?
Mukaan myös mielipide lehdestä.
Meillä:
Kotivinkki -todella hyvä ja monipuolinen lehti.
Meidän perhe -kiva, mutta tähän kyllästyy suht pian (vuodessa)
Valitut palat -ihana, varsinkin huumoriosuudet.
Kommentit (9)
Koti ja keittiö, tyykkään kovasti.
Glorian koti, kaksi lehteä vasta tullut, olen pettynyt.
Kodin kuvalehti, ehkä vähän vanhemmille, mutta luen kyllä, sain lahjaksi vuodeksi.
Kotivinkki tullut aikaisemmin, se mielestäni paras sisustuslehti, taidan taas tilata, kun joku nykyisistä loppuu.
Ja myös meille Pirkka ja yhteishyvä.
KaksPlus -ihan jees.
Deko -Kiva, kivoja kuvia ja sisustusvinkkejä
KuntoPlus -kallis, mutta hyvä. Perun kohta hinnan vuoksi.
National Geography -miehelle tulee, en lue itse.
Vene -miehelle
Seuraavaksi tilaan Kotivinkin.
Todella hyvä lehti ja halpa - ja sen saa kaikkiin Pohjoismaihin ihan samalla hinnalla kuin Suomeen :)
Tieteen kuvalehti- Mielenkiintoinen ja asiapitoinen
Hifi- Toistaa itseään vuodesta toiseen, laitteet vaan vaihtuu
Akuankka- Ihan paras, ilman tätä ei voi olla
Koti ja Keittiö- aika läpiselattava, mutta kivoja kuvia.
Hesari, Anna, Pirkka, Yhteishyvä, Trendi, Cosmopolitan, Aku Ankka, Popi, KaksPlus, Vauva, Meidän Perhe, Gloria, Glorian Koti, Avotakka, Sport, Maku, Muoto, Image, Kotivinkki, Deko, Puuha-Pete, Barbie, Nalle Puh, Leppis, Elle, Marie Claire, Prinsessa, Viiru ja Pesonen, Maailman vahvin Nalle, Glamour, Talo&Koti, Koti ja Keittiö, Viherpiha, Fitness, Kauneus ja Terveys, Romantic Homes, New Woman, Elle Interiör. Ja onkohan niitä muita vielä, en muista mistä on tehty uus tilaus tms.
Lisäksi miehelle tulee paljon kaikenlaisia harrastus, duuni yms ulkomaalaisia lehtiä. Ne eivät niinkään kiinnosta mua, niin en oikeastaan tiedä mitä kaikkea hänelle tuleekaan.
Lisäksi ostetaan paljon irtonumeroita. Ollaan lehtifriikkejä :)
Enkä nyt jaksa alkaa luettelemaan mimmosia lehtiä mikäkin on, mutta kaikki ovat kuitenkin sen verran kiinostavia, että tilataan. Joku aika sitten kyllä laitettiin Seiska pois ja tilalle otettiin Anna, koska Seiskassa niin paljon tyhmiä juttuja ja Annassa hieman mielenkiintoisempia. Mutta kaiken kaikkiaan olen todella tyytyväinen niihin mitä nyt tilataan.
kaikki muut on jääny lukematta ja monia on kokeiltu.
TM:n rakennusmaailma kiinnosti mutta kyllästyin tilaamaan TM:ää sen takia, niitä rupes oleen joka nurkka pullollaan.
Suositeltiin jotain Kodin rakentaja lehtee tilalle ja se vasta suolesta olikin, peruin sitten ekan numeron jälkeen. :(
-seiska, hyvät tv-ohjelmat ja kyllä ne jututkin tulee luettua.. ainut aikakausilehti mitä molemmat luetaan
-regina, minä luen ja pidän.. pidän nimeomaan niistä novelleista ja kaikista tarinoista
-tosi elämää, minulle myös ja tämäkin siksi että tykkään " tosi" tarinoista.
-cosmopolitan, aina lehtimyyjä saa puhuttua ja sitten kadun, nyt tulee syyskuulle asti ja koitan pysyä päätöksessäni etten enää ota.. ei tuu luettua, jotenkin ei nappaa
-vauhdin maailma, miehelle tärkeä lehti, harrastaa ralliautoilua
-hanaa, myös miehen ralliautoilulehti
-koiramme, tulee kennelliiton jäsenyyden myötä.. aikalailla jää lukematta
-yhteishyvä ja pirkka, lukematta jää, mutta tulevatpahan ilmaiseksi
Kodin kuvalehdestä tykkään kovasti: hyviä henkilöhaastatteluja ja ruokaohjeita, lisäksi pystyn sopivasti kierrättämään äidilleni ja saan Kotivinkkejä vaihdossa.
Kotinvinkki, hyvä monipuolinen lehti
Avotakka, sisustusvinkkejä
Koti ja keittiö, reseptejä, viini- ja sisustusvinkkejä
Meidän perhe, juttuja eri-ikäisistä lapsista ym
Anna, meikit, muoti, juorut
Gloria, muotia (tosin kallista)
Ilmaiset Pirkka ja Yhteishyvä
Aika ei tahdo riittää vain kaikkien kunnolla lukemiseen
Annasta vain 6 kk:n tilaus jota en jatka