Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kari Kaukovaara - VIRALLINEN

Vierailija
01.01.2018 |

Asiallista keskustelua odotellessa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sellainen Alfa-uros, toisin kuin sarjan muut "herrakset".

Vierailija
2/10 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea oli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääntään kuuluu nykyäänkin monissa mainoksissa ja vieläkin tulee heti epärehellinen vaikutelma. En minä ainakaan osta sellaista tuotetta, jota äänestetään Kari Kaukovaaran äänellä.

Vierailija
4/10 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääntään kuuluu nykyäänkin monissa mainoksissa ja vieläkin tulee heti epärehellinen vaikutelma. En minä ainakaan osta sellaista tuotetta, jota äänestetään Kari Kaukovaaran äänellä.

Siis mainostetaan! :)

Vierailija
5/10 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se sitä Shelliä mainostanut..??

Vierailija
6/10 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön villahousupakko!

Vierailija
7/10 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ollut joskus Sunnuntai-pullamainoksessa. Otti pullapellin uunista ja sanoi jotain peri-imelää...??

Vierailija
8/10 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se mielikuva ihmisestä muuttuu roolien myötä. Juha Hyppönen oli joskus 70-80-luvun taiteessa pääosissa suositussa tv-sarjassa Omenankukissa lunta. Oli silloin kaikkien äityleiden unelmavävy ja sen myötä hänestä tulikin vuosiksi Sunnuntai-vehnäjauhojen pullantuoksuinen mainoskasvo ja ääni. Oli siis siihen aikaan nimenomaan sellainen hahmo, jonka äänellä ja pärstäkertoimella myytiin äityleille mitä vaan. Oli tuohon aikaan Eki Liikasen ohella (Seura-lehti) varmaan yksi Suomen kovapalkkaisimpia mainoskasvoja ja elätti itsensä useita vuosia Sunnuntai-vehnäjauhoilla.

Sitten seuraavalla vuosikymmenellä tuli Metsolat ja aivan päinvastainen rooli, eikä entisestä unelmavävystä ollut enää tietoakaan, varsinkaan kun ei enää ulkoisestikaan ollut aivan yhtä ihastuttava, kuin pullantuoksuisina vuosinaan.

Vierailija
9/10 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoilla maastureilla ajelee XD

Vierailija
10/10 |
27.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoilla maastureilla ajelee XD