Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä LED-kynttilät ovat sitten typerä keksintö

Vierailija
01.01.2018 |

Terveisin henkilö, jonka kynttilät ovat aitoja, kukat ovat aitoja ja kovat huonekalut PUUTA.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan erittäin hyvä keksintö. En ikimaailmassa antais 90v. mummolleni oikeaa kynttilää. Ensinnäkään, mummo ei sitä muistais valvoa ja vois itse kompuroida sen nurin. Ja toiseksi se oikea kynttilä voi aiheuttaa palohälytyksen. Ihan vaan palamalla normisti. 

Ja ei, led-kynttilä ei vastaa oikeaa, mutta on kuitenkin ihan ok korvike. 

Vierailija
2/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä keksintö mun mielestä! Turvallinen etenkin lapsiperheissä ja jos on eläimiä esim. kissoja, jotka hyppii pöydille ja hyllyille. Ovat varmaan vähentäneet tulipalojen määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä keksintö mun mielestä! Turvallinen etenkin lapsiperheissä ja jos on eläimiä esim. kissoja, jotka hyppii pöydille ja hyllyille. Ovat varmaan vähentäneet tulipalojen määrää.

Kissa osaa varoa tulta. Minulla oli kissa. -ap

Vierailija
4/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa, missä ei sovi kynttilöitä polttaa, ihan loistava juttu.

Kovien huonekalujesi kanssa voit mennä sinne metsän takaisin.

Vierailija
5/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalassa, missä ei sovi kynttilöitä polttaa, ihan loistava juttu.

Kovien huonekalujesi kanssa voit mennä sinne metsän takaisin.

Onko sinun ruokapöytäsi pehmeä? Tai lipastot, kaapit?

Vierailija
6/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös pääsi vaikuttaa olevan puuta.

Vierailija
7/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös pääsi vaikuttaa olevan puuta.

Niin on.

Vierailija
8/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten osaa kissa tulta varoa. Ei ainakaan mun lapsuuden kissat osannu. Eikä nämä 4 iänkaiken vanhaa osaa. Kulmakarvansa polttavat. Ei siinä mitään mutta kaikki kissaihmiset tietää että ne joskus ryntäilee yllättäen. En uskaltaisi polttaa oikeaa kynttilää!

Vierailija
9/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 kissaa, vanhemmillani on 1 kissa, sisarellani on 4 kissaa ja ainakin nämä 8 kissaa varovat tulta. Eilen poltin tuikkuja ja havin kynttilöitä ihan normaalisti, kissat pysyivät etäällä.

Vierailija
10/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kiva kissa. Valitettavasti kuoli tulipalossa. -ap

Vierailija
11/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten osaa kissa tulta varoa. Ei ainakaan mun lapsuuden kissat osannu. Eikä nämä 4 iänkaiken vanhaa osaa. Kulmakarvansa polttavat. Ei siinä mitään mutta kaikki kissaihmiset tietää että ne joskus ryntäilee yllättäen. En uskaltaisi polttaa oikeaa kynttilää!

Teillä oli toopeja kissoja. Kyllä minun kissani varoi.

Vierailija
12/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli kiva kissa. Valitettavasti kuoli tulipalossa. -ap

Ei kuollut tulipalossa. -ap

Vierailija
13/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisin henkilö, jonka kynttilät ovat aitoja, kukat ovat aitoja ja kovat huonekalut PUUTA.

Sinulla myös tulipalot ovat aitoja. Idiootti.

Vierailija
14/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ensimmäinen koti joka on palanut poroksi kissan kaadettua palavan kynttilän kumoon. Joka vuosi moni menettää kaiken omaisuutensa roihuaviin liekkeihin.

Vierailija
15/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään tulta ja perheessämme on kaksi kissaa, joten suosin ledejä.

Syöpähoitojeni aikana jouduin luopumaan viherkasveista, joten meillä on silkkikasveja.

Huonekalut ovat sentään puuta, joten välttynen kivitykseltäsi.

PS Kynttillöiden polttaminen on riski hengityselinten terveydelle. Kannattaa lukea enemmän.

Vierailija
16/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä iloinen että on olemassa led-kynttilöitä, muuten meillä ei olisi minkäänlaisia kynttilöitä.

Tiesitkö ap että on ihmisiä jotka eivät kestä kynttilän savua ja muita kaasuja mitä ne kynttilät huoneilmaan levittävät?

Vierailija
17/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla myös tulipalot ovat aitoja. Idiootti.

Mitkä tulipalot? Pidän kynttilät aina näköetäisyydellä :D kannattaisi varmaan sinunkin. Nytkin palaa kaksi kynttilää suoraan edessä. Ap

Vierailija
18/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pelkään tulta ja perheessämme on kaksi kissaa, joten suosin ledejä.

Syöpähoitojeni aikana jouduin luopumaan viherkasveista, joten meillä on silkkikasveja.

Huonekalut ovat sentään puuta, joten välttynen kivitykseltäsi.

PS Kynttillöiden polttaminen on riski hengityselinten terveydelle. Kannattaa lukea enemmän.

Ne kissat varovat tulta edelleen! Ja saa polttaa aika helvetinmoisesti kynttilöitä, jotta siitä on haittaa sisäisesti :D Kannattaa lukea enemmän ja mutuilla vähemmän. Ap

Vierailija
19/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sua edes haittaa, jos joku muu haluaa, vaikka sen turvallisuuden vuoksi, käyttää vain led-kynttilöitä? Sulla edelleen on niitä oikeita kynttilöitä, joiden äärellä voit myhäillä omaa paremmuuttasi.

Vierailija
20/51 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ensimmäinen koti joka on palanut poroksi kissan kaadettua palavan kynttilän kumoon. Joka vuosi moni menettää kaiken omaisuutensa roihuaviin liekkeihin.

Joo, kännikokkailu on syypäänä siihen tai kynttilöiden palaessa nukahtaminen. Niitä kissojakin voi vahtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän