Minkä vanhan tv-sarjan toivoisit palaavan?
Onko teillä jokin menneisyydessä nähty suosikkitv-sarja, jonka toivoisit näytettävän uudestaan? Jos saisit toivoa vain yhden uusintakierroksella näytettäväksi, niin mikä se olisi?
Kommentit (2109)
Varustamo - Rederiet
Öhmanin tavaratalo
Matkalla avaruuteen
Rin-Tin-Tin
Sailor/Seilaan?
Vierailija kirjoitti:
Pala taivasta, pala maata ja Kessler. Tuskin kovinkaan moni muistaa...
Minä muistan Pala taivasta, pala maata -sarjan, siinä oli Janina-niminen tyttö Varsovan getossa. Tuli joskus 80-luvun alkupuolella tai puolessavälissä, olin teini tai parikymppinen siihen aikaan. Haikea, katkeransuloinen loppu. Jotain erikoista siinä sarjassa oli, kun mieleeni jäi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pala taivasta, pala maata ja Kessler. Tuskin kovinkaan moni muistaa...
Minä muistan Pala taivasta, pala maata -sarjan, siinä oli Janina-niminen tyttö Varsovan getossa. Tuli joskus 80-luvun alkupuolella tai puolessavälissä, olin teini tai parikymppinen siihen aikaan. Haikea, katkeransuloinen loppu. Jotain erikoista siinä sarjassa oli, kun mieleeni jäi.
Ein Stück Himmel
Vierailija kirjoitti:
Irtiottoja
Tämän voisi Nelonen uusia; tätä ei saa enää DVD:nä eikä sitä ole missään suoratoistopalvelussakaan 🙁
Vierailija kirjoitti:
Irtiottoja
Ehdottomasti tämä. Mielestäni isolla marginaalilla paras suomalainen tv-sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaako joku sellaista sarjaa jostain 90-luvulta kuin Äärirajoilla? Siinä oli yksittäisiä, vähän yliluonnollisia kauhu/jännitystarinoita. Katsoin sitä joskus yläasteikäisenä ja se oli tosi jännittävä, ainakin silloin.. En tiedä onko sittemmin näytetty tai löytyykö mistään, tulipa vain ketjua lukiessa mieleen.
Hämärän rajamailla (The Twilight Zone) on toinen samankaltainen. Jos tykkäät noista kahdesta, niin sulle sopiva sarja vois olla Black Mirror. Se on kans vähän... jännä ja kiero. :D
Olikohan se tuosta sarjasta, kun mieleen jäänyt pätkä missä poika(?) seisoo ovenpielessä ja oma varjo alkaa lähestymään sitä tai jotenkin siihen tyyliin. Oli pelottava kakarana.
Kuulostaa tosi tutulta. Ehkä Twilightista tai sitten esim. Pelottaako? -sarjasta (Are you afraid of the dark). Siinä oli kans tuollaisia lyhyitä kauhukertomuksia ja itse muistelisin nähneeni jakson, jossa jonkun ilkeän nuken varjo oli jotenkin sidoksissa poikaan ja se oli ensin avuksi kunnes kääntyi poikaa vastaan ja alkoi jahdata tätä... 90-luvulla oli aika paljonkin noita kauhusarjoja, joten en nyt muista mistä juuri tuo tarina oli.
Vierailija kirjoitti:
BB.
Ne ensimmäiset kaudet.
Olipa kerran ihminen, animaatiosarja jostain 1970-80 -lukujen vaihteesta. Haluaisin nähdä, millainen sarja sai minut pikkukoululaisena innostumaan historiasta.
Coupling (Paritellen), alkuperäinen brittiversio!
Ei kai Tähtiporttia edes näytetty loppuun asti ainakaan Suomen kanavilla?