Minkä vanhan tv-sarjan toivoisit palaavan?
Onko teillä jokin menneisyydessä nähty suosikkitv-sarja, jonka toivoisit näytettävän uudestaan? Jos saisit toivoa vain yhden uusintakierroksella näytettäväksi, niin mikä se olisi?
Kommentit (2109)
Vierailija kirjoitti:
North and south sarja, Patrick swayze oli siinä sarjassa.
Suomessa sen nimi oli Jaettu maa. Hyvä sarja.
The royle family eli sohvanvaltaajat
Olin lapsena aivan rakastunut sellaiseen suomalaiseen nuorten ja lastensarjaan kuin Enkeleitä ja Pikkupiruja.
Itse olen jo aikuinen kahden lapsen äiti ja olisin varma että lapseni tykkäisivät myös tuosta :) sitä ei ole 90 luvun jälkeen ikinä näytetty uudestaan Ylellä eikä mistään löydy DVD:tä.
Iskelmäprinssi... Siinä oli ihanaa kesän ja lavatanssien hulmua😍
Todella moni mainituista sarjoista on edelleen katsottavissa eri suoratoistopalveluissa. Kannattaa ladata sellainen appi kun JustWatch, sieltä voi tarkistaa mistä eri sarjoja voi katsoa :) tunnistaa myös yle areenan ja muut suomipalvelut
Merilinja
Mutta ennenkaikkea tahtoisin nähdä Chaplinin elokuvat, erityiesesti Nykyaika ja Diktaattori.
Neil Hardwickin sarja Musta tuntuu olisi kiva nähdä monestakin syystä uudestaan. Olin todella pieni kun sarja tuli joten ei mitään muistikuvaa siitä muuten. Tainnut kuitenkin käydä niin, että nauhat ovat hukkuneet maikkarin arkistoihin eikä Hardwickillakaan niitä ole tallessa ja jokunen vuosi sitten oli tarkoitus kuulemma Dvd julkaista, mutta sarjassa oli tekijänoikeusarkaa musiikkia ja se olisi jouduttu vaihtamaan Dvd:llä, tätä Neil ei hyväksynyt joten ei julkaistu. Näistä taas joku Vhs-harrastaja oli löytänyt nauhat kotoaan, mutta niitäkän ei toistaiseksi liene missään julkaistu. Sarjaa kuitenkin kehuttiin aikanaan joten kun on mennyt ohi itseltä niin mukavaa olisi nähdä kun vastaan tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Neil Hardwickin sarja Musta tuntuu olisi kiva nähdä monestakin syystä uudestaan. Olin todella pieni kun sarja tuli joten ei mitään muistikuvaa siitä muuten. Tainnut kuitenkin käydä niin, että nauhat ovat hukkuneet maikkarin arkistoihin eikä Hardwickillakaan niitä ole tallessa ja jokunen vuosi sitten oli tarkoitus kuulemma Dvd julkaista, mutta sarjassa oli tekijänoikeusarkaa musiikkia ja se olisi jouduttu vaihtamaan Dvd:llä, tätä Neil ei hyväksynyt joten ei julkaistu. Näistä taas joku Vhs-harrastaja oli löytänyt nauhat kotoaan, mutta niitäkän ei toistaiseksi liene missään julkaistu. Sarjaa kuitenkin kehuttiin aikanaan joten kun on mennyt ohi itseltä niin mukavaa olisi nähdä kun vastaan tulisi.
Musta tuntuupiti itsekin mainita, mutta unohtu. Tämä uusintana. Olisiko yhtä hyvä kuin silloin?
Alkuperäinen 70-luvun Juuret-sarja olisi kiinnostavaa nähdä uudestaan. Vaimoni on tosin kieltäytynyt katsomasta sitä.
Frasier. Jostain syystä rakastin tuota sarjaa niin paljon. Jos en käsittänyt väärin niin tästä olisikin nyt tulossa uutta jatkoa, lukiko joku muukin tästä vai käsitinkö väärin?
Columbo ja miljoonan dollarin mies, vanhat Charlien enkelit
Twilight zone yms. Näkemiin vaan muru, sairaala kaupungin laidalla, galactica (vanha). Paljon on hyviä kasarisarjoja.
La espada y la rosa
eli Zorro - miekka ja ruusu
Tuli aikoinaan joka arkipäivä joskus kolmen aikaan päivällä
Vanhoja Speden Spelejä uusintana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuupiti itsekin mainita, mutta unohtu. Tämä uusintana. Olisiko yhtä hyvä kuin silloin?
Oliko tämä se sarja, missä lopputekstien aikana soi Autumn leaves?
Toni Halmeen isännöimä keskusteluohjelma, oliko nyt nimeltään "Toni ja antiikin filosofit".
Muistaako kukaan? Tonillahan oli maisterin paperit jostain jenkkiyliopistosta.
Moukarimies (Sledge Hammer!) ja Huonosti käyttäytyvät miehet.