Minkä vanhan tv-sarjan toivoisit palaavan?
Onko teillä jokin menneisyydessä nähty suosikkitv-sarja, jonka toivoisit näytettävän uudestaan? Jos saisit toivoa vain yhden uusintakierroksella näytettäväksi, niin mikä se olisi?
Kommentit (2109)
Perhe on pahin. Olin vähän turhan nuori silloin kun se tuli, joten jutut meni pitkälti ohi. Muistelisin että sarja oli kuitenkin virkistävän epäkorrekti. Nyt sitä varmaan osaisi arvostaa vielä enemmän.
V!! Ei taidettu näyttää suomessa koskaan loppuun asti
Sit oli joku Kesä 69 tmv
Matlock
Näkemiin vaan, muru
Kahden keikka
Hill street blues
Derrick
Schimanski
Benny Hill
Mennyt maailma
Kaikenkarvaiset ystäväni (70-80-lukujen versio)
Kuningattaren jalokivi
Tsaarin kuriiri
Lumikenttien kutsu
Criminal mindsin olen halunnut nähdä alusta asti uudestaan, ehkä joskus näytettykin mutta mennyt ohi. Nyt oli boksi tarjouksessa Cdonilla niin pistin tilaukseen, siinä saa hetken katsoa 15 kautta.
Vierailija kirjoitti:
Frasier
Tyttökullat
Tyttökullat oli hauska sarja. Voi kun se tulisi vielä eetteriin.
- Mummo
- Lemmenlaiva
- Alf
- Kate and Allie
- Puhtaat valkeat lakanat
Niitä perussarjoja joissa hyvän mielen elämää ilman välivaltaa. Kaikkien nimiä en muista, esim joku italialaisamerikkalainen perhesarja.
Lisäksi elämä voittaa, jossa down -syndrooma poika Corky.
7. taivas, Noan arkki, vanha suola janottaa, laakson kuningas, aikahyppy, teinitohtori, blossom, kesä 69...
Nykysarjoja ei tuu katsottua.
Neurologi-tohtori Ben Casey jota katsoin teininä 1960-luvulla, hurmaava mies! Sarjaa näytettiin uudelleen kakkosella v.2004 ja edelleen olin/olen samaa mieltä tuosta komeasta tv-tohtorista. Onko muita ex-teinejä jotka ovat samaa mieltä hänestä?
Serkukset. 1960-luvulta. Söpöt tytöt. Lyseon poikien unelmasarja.
Maanalainen armeija. Joskus 80-luvulta...?