Minkä vanhan tv-sarjan toivoisit palaavan?
Onko teillä jokin menneisyydessä nähty suosikkitv-sarja, jonka toivoisit näytettävän uudestaan? Jos saisit toivoa vain yhden uusintakierroksella näytettäväksi, niin mikä se olisi?
Kommentit (2239)
Vierailija kirjoitti:
Jos näkis edes pari jaksoa Veijareita ja pyhimyksiä. Siinä upea tunnarikin. Ja Waltonin perheestä myös. Pieni talo preerialla voisi tulla vaikka kokonaan taas uusintana. Merilinja oli kiva.
Veijareita ja pyhimyksiä (The Persuaders!, 1970-71) sarjan kaikki jaksot ovat nähtävissä YouTubessa, tosin ilman suomitekstejä.
benny hill show
maanalainen armeija iskee jälleen
huonosti käyttäytyvät miehet
näkemiin vaan muru
dallas
lemmenlaiva
Mennään bussilla
Perhe on pahin
Dallas
Dynastia
Klikkaa mua
Vierailija kirjoitti:
Musta kyy
Emmerdale ihan alusta alkaen
Kahden kerroksen väkeä
Juuret
Pieni talo preerialla
Anna-sarja
YouTubessa on paljon vanhoja sarjoja, esim. Merilinjan (The Onedin Line) kaikki osat.
Kahden keikka (Ein fall für zwei) ja Hill Street Blues, joitakin jaksoja.
Moukarimies "Trust me I know what I'm doing"
Hyväkkäät
Rehelliset siniset silmät?
Everwood
Malibu shores
Ruusun aika🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se -80 -luvun alulla ollut lastenohjelma, jossa oli nainen ja hänen talonsa katolla asui pöllö risupesässään. Molempia näytteli ihminen, sarja oli ruotsalaista alkuperää. Mahtaako kukaan muu muistaa sarjaa tai sarjan nimeä? Tämän haluaisin ehdottomasti uusintaan!
Naisella kssvii aina nenä, kun hän ei tiennyt jotain sanaa.
Pöllö aina selitti sanan merkityksen, ja nenä taas palautui normaaliksi.
Mun piti katsoa tuota että olisin oppinut ruotsia. Kammottava ohjelma. Ei, en osaa ruotsia vieläkään mutta kyllä englantia, saksaa, ranskaa ja esperantoa.
Khmer on työn alla.
Kyllä, karsea sarja. Inhosin sitä lapsena. Koinsyömä poncho tai joku verme pöllöllä, joka istui talon katolla. Seitkytluvun paksusankaiset rillit. Äärettömän naiivi ja teennäinen ohjelma. Tästä olen kertonut jälkikasvullekin - lähes trauma jäi tuosta ällöttävästä ohjelmasta:) Esimerkki siitä kuinka ei kannata opettaa kieliä - tai yhtään mitään muutakaan. Miksi lapsille tehdään, edelleenkin, tuollaista teennäistä lässyttävää kuraa. Ja ne mädäntyneet pöllön vermeet, puistattavaa.
Salatut Elämät alusta lähtien.
Voisi olla minun listani vielä lisäisin Magnum P,I sarjan