Ketä äänestät presidentinvaaleissa?
Kommentit (29)
Niinistöä luultavasti, jos ei nyt oikeasti ole vihreäksi muuttunut.
Ei kannata ääntää hukkaan laittaa niinkuin jollekin marginaaliedustajalle.
Niinistöä
Eduskuntavaaleissa ääni menee demareille, kuten meni kunnallisvaaleissakin.
Jos äänestän niin äänestän Lauraa.
Hänellä on niin inhimillinen näkemys.
En äänestä enää Niinistöä. Äänestin häntä vain sen takia ettei tulisi homppelipressaa ja se vaara on nyt väistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ääntää hukkaan laittaa niinkuin jollekin marginaaliedustajalle.
Voi sun helvetti! Miten se ääni menee hukkaan, jos äänestän jotain galluppien häntäpäässä olevaa. Olen ääneni käyttänyt, ehdokasta ei valittu, so what. Silloinko ääni ei mene hukkaan jos äänestää porvariehdokasta?
Väyrystä äänestän ekalla kierroksella.
Niinistö on alkanut vaikuttaa hiukan seniililtä. Jennin vihreä, taiteilijoista koostuva ystäväpiiri vaikuttanut näkemyksiin? Facebookissa olen toisinaan törmännyt siihen, että vihervassarin, vielä äärisellaisen, kaverina onkin presidentin rouva... Tämän oma kaverilista on piilotettuna.
Sitä joka lupaa toivottaa Jumalan siunausta. Eli Lauraa, Paavoa tai Saulia
Lauraa numero 5 joka rupeaa ajamaan Suomea irti EU :sta ja eurosta.
Vierailija kirjoitti:
Niinistö on alkanut vaikuttaa hiukan seniililtä. Jennin vihreä, taiteilijoista koostuva ystäväpiiri vaikuttanut näkemyksiin? Facebookissa olen toisinaan törmännyt siihen, että vihervassarin, vielä äärisellaisen, kaverina onkin presidentin rouva... Tämän oma kaverilista on piilotettuna.
Siis oletko tosiaan sitä mieltä, että tuttavapiiri , kaverit ja ystävät ja vieläpä kenties yhteistyökumppanit pitäisi valita poliittisen suunnan perusteella? Siis poliittinen suuntaus määrittelee, kenen kanssa olet kaveri?
Mites homma menee sitten sukulaisten kanssa, meillä kun suvussa noita mielipiteitä on laidast alaitaan+ Pitääkö laittaa välit poikki sukulaisiiin, jotka eivät edusta samaa polittista ajattelua kuin itse?
Alan tosiaan uskoa siihen älykkyystutkijan väitteeseen, että suomalisten älykkyys on laskenut kaikkein eniten...
Haavistoa, jälleen kerran. Niinstö voi keskittyä kakkavaippoihin.
RAJAT KIINNI kirjoitti:
Lauraa numero 5 joka rupeaa ajamaan Suomea irti EU :sta ja eurosta.
Ihailen tuota uskoasi, joka perustuu kuitenkin vain populismiin.
Laurakaan ei presidenttinä kykenisi vaikuttamaan siihen, kuulummeko EU:iin ja euroon vai emme.
Hallitusvallan käytön piiriin kuuluvien asioiden määrä on kasvanut voimakkaasti vuoden 1919 hallitusmuodon säätämisajankohdan tilanteeseen verrattuna, ja ylimmän toimeenpanovallan painopiste on siirtynyt enemmän valtioneuvoston suuntaan. EU-jäsenyys on osaltaan vienyt kehitystä samaan suuntaan.
Presidentin oikeuksilla ei vaikuteta noihinkaan asioihin.
Vaarallisia tuollaiset äänestäjät, jotka eivät edes tiedä, mitä äänestävät, kun äänestävät.
Miksi ette ota selvää asioista?
En ainakaan natonisseä