Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kysymys

Vierailija
01.01.2018 |

Jos olisitte ihastuneita johonkin naiseen, ja kun tutustuisitte tähän lähemmin nainen kertoisi että ei ole ollenkaan sosiaalinen ja on tavallaan myös ns. ihmisvihaaja? Ystäviä hänellä kyllä on mutta pääasiassa muut ihmiset eivät häntä kiinnosta. Mitä mieltä olisitte tällaisesta naisesta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin seuraavaan kohteeseen. Miksi ihastua kehenkään joka todennäköisesti vihaa niin minua kuin sukulaisiani/ystäviänikin. Kertaalleen jo tämäntyyppisen ihmisen kanssa parisuhteen kokenut ja huomannut eitoimivaksi.

Vierailija
2/11 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakoon kiertoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin tutustumista ja tekisin omat johtopäätökseni naisesta.

En itsekään ole mikään kovin sosiaalinen ihminen mutta en luokittelisi itseäni ihmisvihaajaksi.

Vierailija
4/11 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin matkaani. Ihminen joka muotoilee asian tuolla tapaa tuntemattomalle ei ole täysin järjissään.

Sosiaalisuus ei ole mikään välttämättömyys, mutta itsensä kanssa pitää olla sinut.

Vierailija
5/11 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin tutustumista, koska olisin ihastunut tähän naiseen.

Ihmisvihaaja on kyllä outo käsite. Tarkoitatko jotain pommiterroristia? Siinäkään ei kai ole kysymys vihasta vään täydellisestä välinpitämättömyydestä lähimmäisiä kohtaan. Tuskin tarkoitit tälläistä.

Vierailija
6/11 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tuo johtuu? Kysyisin ekana.

Vierailija
7/11 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti, joten epäsosiaalisuus tai ettei koe ihmisiä kiinnostavina ei sinänsä ole ongelma. Ratkaisevaa on se, kuinka tulemme naisen kanssa toimeen ja kuinka hän kohtelee muita ihmisiä. Minulle epäsosiaalisuudestani huolimatta on tärkeää kohdella muita hyvin, joten jos nainen tosiaan vihaa ihmisiä, se olisi deal-breaker.

M40

Vierailija
8/11 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele, mikä on tavallaan ns. ihmisvihaaja.

Jos tuot sen noilla sanoilla esille, tuskin kovin moni haluaa tutustua sinuun.

Vierailija
9/11 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko ap itsestäsi? En usko. Olen introvertti nainen, mutta mikään "ihmisvihaaja" en ole. Epäsosiaalisuudella ja ihmisvihalla ei ole mitään tekemistä keskenään. Monesti ekstrovertit saattavat salaa hyvinkin halveksia ja jopa vihata ihmisiä, ja introvertit olla empaattisia. Sitä seuraa ei vaan niin tarvitse.

Vierailija
10/11 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokseenkin samaa mieltä edellisten kanssa. Epäsosiaalisuus on ok, mutta vihan ja katkeruuden täyttämä ihminen tarvitsee terapiaa ennemmin kuin parisuhdetta, minkä vuoksi suhteestakin tulisi jatkuvaa toisen terapoimista. Jos kuvaa itseään ihmisvihaajaksi on luultavasti taipuvainen syyttämään toisia oman elämänsä ongelmista ja ihastuksen ensihuuman haihtuessa joutuisin syytetyksi siitä mikä vihaajalla alunperinkin oli ongelmana.

Vierailija
11/11 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisitte ihastuneita johonkin naiseen, ja kun tutustuisitte tähän lähemmin nainen kertoisi että ei ole ollenkaan sosiaalinen ja on tavallaan myös ns. ihmisvihaaja? Ystäviä hänellä kyllä on mutta pääasiassa muut ihmiset eivät häntä kiinnosta. Mitä mieltä olisitte tällaisesta naisesta?

Minäkin olen ihmisvihaaja, maailmanloppua odottelen, kiitos siitä ihmiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi