Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tikis -valmennus, kokemuksia?

Vierailija
01.01.2018 |

Täällä taas perinteiseen tapaan suunnitellaan laihdutusta 😊 Facessa osui silmiin ensiviikolla alkava nettivalmennus jossa luvataan kesäksi kuntoon. Onko jollain kokemusta Tikis valmennuksesta? 79e hinta ei sinänsä kirpaise, mutta kiinnostaa kuulla millaisia kokemuksia muilla on tuosta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anybody?

Vierailija
2/4 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin kanssa kuulla kommentteja :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin viime keväänä kesäkuntoon -valmennuksessa, aika samanlainen kuin muutkin nettivalmennukset, eli tuli sali- ja kotijumppaohjelma ja ruokavalion sai valita kulutuksen mukaan.

Itselle parhainta antia oli tuo saliohjelma, ruokavalio ei antanut mitään uutta vaikka ilmeisesti sitä on paljon kehuttu. Ensimmäiset neljä viikkoa oli 4-jakoinen saliohjelma ja toiset neljä viikkoa 3-jakoinen. Tälle vuodelle on ilmeisesti tuota liikuntaosiota vähän muutettu, mutta ruokavaliopohja on pysynyt samana.

Omasta mielestä sain kyllä rahalle vastinetta.

Vierailija
4/4 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivon, että olisin käyttänyt rahani johonkin muuhun. Amatöörimaista toimintaa mielestäni sekä varsinaiset treenit että kuvaus. Myös treenejä, joissa ohjaaja ei puhu mitään ja on todella vaikea nähdä mitä tulisi tehdä. Treenit punnerrusta ja kyykkäystä maustettuna joillain mahdollisimman hankalasti toteutettavilla liikkeillä. Aika hukkaan heitettyä rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän