Mielialalääkitys
Onko kellään muulla pitkäaikaiskäytössä sertralin 200mg pitkäaikaiskäytössä. Onkohan tää vaarallista syödä näin isoa annosta?
Kommentit (13)
Auttaako nuo lääkkeet? Mihin diagnoosiin olette saanett lääkityksen?
Pää ei kestä tätä työttömyyttä, joten kai se on kohta nöyrryttävä ja lähdettävä lääkäriin hakemaan jotain apua.
On varmaan kauheat viekkarit jos joskus joudut ne lopettamaan. 200mg kuulostaa aika tuhdilta.
Ei se elämä myrkyillä parane. Haluutko olla narcotic? Sitä sinä olet jos tarvitset avuksi kemikaalia.
Take the pain!
Vierailija kirjoitti:
Auttaako nuo lääkkeet? Mihin diagnoosiin olette saanett lääkityksen?
Pää ei kestä tätä työttömyyttä, joten kai se on kohta nöyrryttävä ja lähdettävä lääkäriin hakemaan jotain apua.
Paniikkihäiriöön syön, tuntuu kyllä siltä että alussa ne toimi mutta ei oikeen enää. Ehkä sen takia että olen jotenkin tullut sille "immuuniksi". 11 vuotta syönyt niitä jo. Ehkä pitäis vaihtaa jophonkin toiseen tai yrittää olla ilman.
Jos sä haluut liittyä meidän titaanien joukkoon niin joudut selviytymään ilman pillereitä. Jos haluat liittyä orjien joukkoon niin ota sininen pilleri.
Itse syön mielialalääkettä masennukseen, yleistyneeseen ahdistuneisuuteen sekä sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Olen syönyt 20 vuotta eikä lääkkeistä tunnu enää tehoa olevan.
Vierailija kirjoitti:
Itse syön mielialalääkettä masennukseen, yleistyneeseen ahdistuneisuuteen sekä sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Olen syönyt 20 vuotta eikä lääkkeistä tunnu enää tehoa olevan.
Luuletsä, että pillereitä syömällä hoidetaan sairaus? Niillä vain vaimennetaan oire. Kannattaa opetella miten ihmismieli ja keho toimii niin parantaminen onnistuu helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletsä, että pillereitä syömällä hoidetaan sairaus? Niillä vain vaimennetaan oire. Kannattaa opetella miten ihmismieli ja keho toimii niin parantaminen onnistuu helposti.
Luuletsä että ei ole jo kokeiltu.
200mg on niin sanottu maksimi mutta siitä voi kai poiketa koska mulla on 250mg.
Ompa lapsellisia kommentteja!!!jotkut ei pärjää ilman lääkitystä jos elimistö ei tuota tarpeeksi esim.serotoniinia. tila voi pahentua.Aloitin itse uudet lääkkeet tauon jälkeen.Söin 14 vuotta.suosittelen venlaflaksinia sulle ap tuohon.Toimii kun kestät alkuoireet.
ÄÄLIÖ.
Luuletsä, että pillereitä syömällä hoidetaan sairaus? Niillä vain vaimennetaan oire. Kannattaa opetella miten ihmismieli ja keho toimii niin parantaminen onnistuu helposti.[/quote] Luuletsä että ei ole jo kokeiltu.[/quote]
Satasta mulla mutta syön silti vain 50 mg, pärjään sillä.