Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jolla hyvä mies ja ihanat lapset, mutta ei vaan kiinnosta?

Vierailija
31.12.2017 |

Mikä minussa vikana? En vaan jaksa ihmisiä. Kaikissa, jopa läheisimmissä rakkaissa perheenjäsenissä alkaa ärsyttämään suurinpiirtein kaikki. Miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 20 vuotta yhdessä ja nuorinkin jo 11. Miten ne nyt vasta alkaa ärsyttämään näin?

Vierailija
2/6 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteet johtuvat sinusta itsestäsi. Yritä keksiä itsellesi mielekästä tekemistä, opettele tykkäämään itsestäsi, niin toisetkin ihmiset tuntuvat mukavammalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Ikäkriisiä ja miettii mitä elämältä haluaa, vaikka lapset onkin rakkaita. Lähinnä miehen suhteen välillä tulee tunne, että tätäkö tämä sitten on. Ikäänkuin olisi väärässä elämässä, vaikka ei omia lapsiaan tietysti vaihtaisi

Vierailija
4/6 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin itse aloittaa muutoksilla. Alan aktiivisesti hakea muita töitä, aloitan kuntoilun aktiivisemmin, haluan eroon vanhoista paskarutiineista ja paskaelämästä. Lopetan asiat, joista vain ärsyynnyn, mm. tämän palstan seuraamisen. Jos itse voi paremmin ja on jotenkin tasapainossa, niin  muutkaan ei ärsytä niin paljon,

Vierailija
5/6 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka kanssa katsoo töllöä toisessa huoneessa eikä halua olla mun tai lasten kanssa tekemisissä jos ei ole pakko.

Vierailija
6/6 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ikäkriisi. Lähde ukkosi kanssa 1kk lomalle jonnekin ja yritä sdaada muuta ajateltavaa.

t: samassa jamassa ollut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi