Stockmann Herkku on nyt sitten kuollut. R.I.P.
Kommentit (42)
Ei niitä juustoja ja leipiä tukusta ole ostettu. Stockalla oli paljon omaa maahantuontia.
Stockan Herkku oli ainoa paikka jossa tuoksui eurooppalainen ruokakauppa. Itse asiassa ainoita kauppoja jossa ei millään osastolla ollut pahaa hajua. Ymmärsivät nääs että ihminen ostaa nenällä ja silmillä!
Ainoa paikka jossa sai tuoretta ranskalaista juureen leivottua maalaisleipää.
tuo ei haittaa. olen vielä elossa, vaikken ole koskaan käynyt stockmannilla.
Niiden uusi slogan on kai sitten: Halpuutimme herkkuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-ryhmä on inhottava. Sen kaupoissa on inhottavaa asioida. Stocka mokasi koko imagonsa myymällä Herkun sille ryhmälle. Olisi edes K-ryhmä. Ajatelkaa, jotain S-ryhmän mainoksia siellä Herkussa. Hyi. Se on nyt sitten samaa tasoa kuin Sokoksen asematunnelin S-kauppa. Epämiellyttävää.
Helsingin laadukkaat ruokakaupat ovat tästä lähin ihan muualla kuin Stockalla.
Kuten missä?
Kauppahalli?
Vierailija kirjoitti:
Kunhan valittajat nyt edes pääsisitte käymään uudessa S-Herkussa ensin, se on tänään kiinni. Valittakaa sitten kun olette nähneet tilanteen.
Koko ensi vuoden S-herkun on vielä tehtävä hankintoja Tuko Logisticsilta, joten takinkääntö S-kaupaksi ei käy hetkessä.
Itse en vielä heitä pyyhettä kehään.
Jos käy hyvin, saadaan S-Herkku joka kaupunkiin Stockan valikoimilla.
Mielenkiintoista nähdä miten paljon Herkku tulee muuttumaan. Stockan herkussa oli paljon sellaisia tuotteita, mitä ei muualta saa ja Meals-tiskit ym. Surullista, ettei sitä enää ole.
En keksi yhtään syytä, miksi tämä olisi hyvä juttu. S-kaupat ovat huonoja muutenkin. Tämä on valtava fail.
Vierailija kirjoitti:
Onnea Helsinki, Tampere ja Turku, teilläkin on nyt kaksi S-Herkkua melkein vierekkäin! Paremmin mitä Oulussa!
Helsingin Sokoksella on vaan S-market ja onko Turussakaan S-herkkua? Oulun S-herkku ei kyllä pärjää mitenkään entiselle Oulun Stockan Herkulle. Voi kun sitä on ikävä!
Vierailija kirjoitti:
Ihme että kaikki mammat muka käyvät Herkussa (keskustelujen määrästä päätellen). Mutta ai niin, täällähän kokoontuukin Suomen kerma kaikissa asioissa.
Siellä on ollut muutama sellainen tuote joita en muualta löydä, ja joskus kun niitä juuri tarvitsen niin silloin olen käynyt. Palveleva juustotiski on myös ollut hyvä, mahtaako sekin nyt kadota? Ja retikkaa on jostakin syystä saanut halvemmalla kuin muista kaupoista.
Mutta siis, saako Iliada-oliiviöljyä muualta? Tai kylmäsavustettuja silakoita?
Vierailija kirjoitti:
Stockan Herkku oli ainoa paikka jossa tuoksui eurooppalainen ruokakauppa. Itse asiassa ainoita kauppoja jossa ei millään osastolla ollut pahaa hajua. Ymmärsivät nääs että ihminen ostaa nenällä ja silmillä!
Herkun asiakkaana minua kyllä etoi se haisujuustojen melko laajallekin ajoittain levittäytynyt odööri jonkin verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herkun asiakkaana minua kyllä etoi se haisujuustojen melko laajallekin ajoittain levittäytynyt odööri jonkin verran.
Ja siis muita tuoksuja ei ole ko paikasta jäänyt mieleen, oliko niitä muka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme että kaikki mammat muka käyvät Herkussa (keskustelujen määrästä päätellen). Mutta ai niin, täällähän kokoontuukin Suomen kerma kaikissa asioissa.
Siellä on ollut muutama sellainen tuote joita en muualta löydä, ja joskus kun niitä juuri tarvitsen niin silloin olen käynyt. Palveleva juustotiski on myös ollut hyvä, mahtaako sekin nyt kadota? Ja retikkaa on jostakin syystä saanut halvemmalla kuin muista kaupoista.
Piipanoja hankkinee muita jälleenmyyjiä tuotteilleen, mutta heidän nettisivujen mukaan Munkkiniemen K-Supermarket on Stoccan herkkujen lisäksi myynyt heidän tuotteitaan, ehkä myös kylmäsavustettua silakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piipanoja hankkinee muita jälleenmyyjiä tuotteilleen, mutta heidän nettisivujen mukaan Munkkiniemen K-Supermarket on Stoccan herkkujen lisäksi myynyt heidän tuotteitaan, ehkä myös kylmäsavustettua silakkaa.
Tämä siis Helsingin seudulla, Turun ympäristössä heidän kalatuotteita on S-marketeissakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei Suomessa ole enää varaa mihinkään herkkukauppoihin. Ei kansanedustajat kykene yksin ylläpitämään Stockan herkkua, vaikka kuinka mässäisivät.
On noita edelleen...
https://www.antonanton.fi/
Kaikesta saa maksaa ainakin 5 kertaista hintaa <3 Mutta onhan vastaavasti vihannekset taatusti laktoosittomia, eko, luomu ja lisäainettomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea Helsinki, Tampere ja Turku, teilläkin on nyt kaksi S-Herkkua melkein vierekkäin! Paremmin mitä Oulussa!
Helsingin Sokoksella on vaan S-market ja onko Turussakaan S-herkkua? Oulun S-herkku ei kyllä pärjää mitenkään entiselle Oulun Stockan Herkulle. Voi kun sitä on ikävä!
Oulun Sherkku on kyllä surkea esitys. Se on Smarket valepuvussa. Mainoskampanjatkin ovat samat, mutta keltaisen taustan sijaan tekstit ovat sinisellä taustalla. Hyllyjä ei täytetä tai järjestetä. Iloitsin kun sinne tuli pakastealtaaseen hahlot joista voi itse ottaa sopivan määrän pakastemarjoja, mutta aluksi niiden lähettyvillä ei ollut ollenkaan pusseja ja nyt vadelmat ovat olleet loppu jo varmaan viikon. Samoin irtomyynnissä olevat saksanpähkinät loppuivat ennen joulua, ei ole selitystä tai täydennystä. Neljän munan munapaketteja ei ole (viereisessä k-ryhmän kaupassa on sekä tavallista että luomua) puhumattakaan munien irtomyynnistä. Valmisruokatiskissä on aina samat salaatit ja ruuat. Leikkeletiskiä ei enää edes ole. Mitään kampanjoita ei ole, ei edes kesällä grillikampanjaa. Joskus oli texmex-viikko, joka tarkoitti sitä että vihannesosaston viereen oli kärrätty laatikoittain tacolastupusseja. Stokan omaa maahantuontia muka korvaavat erikoisemmat herkut ovat tuntemattomia pikkumerkkejä (esim, kekseissä) tai ulkomaiden turistikrääsäkaupoista tuttuja laaduttomia maustejauhesekoituksia jotka näyttävät ehkä myyviltä, mutta laatu on mitä on. Vihannesosasto on sentään ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulun Sherkku on kyllä surkea esitys. Se on Smarket valepuvussa. Mainoskampanjatkin ovat samat, mutta keltaisen taustan sijaan tekstit ovat sinisellä taustalla. Hyllyjä ei täytetä tai järjestetä. Iloitsin kun sinne tuli pakastealtaaseen hahlot joista voi itse ottaa sopivan määrän pakastemarjoja, mutta aluksi niiden lähettyvillä ei ollut ollenkaan pusseja ja nyt vadelmat ovat olleet loppu jo varmaan viikon. Samoin irtomyynnissä olevat saksanpähkinät loppuivat ennen joulua, ei ole selitystä tai täydennystä. Neljän munan munapaketteja ei ole (viereisessä k-ryhmän kaupassa on sekä tavallista että luomua) puhumattakaan munien irtomyynnistä. Valmisruokatiskissä on aina samat salaatit ja ruuat. Leikkeletiskiä ei enää edes ole. Mitään kampanjoita ei ole, ei edes kesällä grillikampanjaa. Joskus oli texmex-viikko, joka tarkoitti sitä että vihannesosaston viereen oli kärrätty laatikoittain tacolastupusseja. Stokan omaa maahantuontia muka korvaavat erikoisemmat herkut ovat tuntemattomia pikkumerkkejä (esim, kekseissä) tai ulkomaiden turistikrääsäkaupoista tuttuja laaduttomia maustejauhesekoituksia jotka näyttävät ehkä myyviltä, mutta laatu on mitä on. Vihannesosasto on sentään ihan hyvä.
Ja juustotiskin myyjät eivät osaa lausua juustojen nimiä. Juustovalikoima on vähän parantunut tiskin siirtymisen jälkeen, muttei kuitenkaan Stokan veroinen.
En ole tähänkään asti uskaltanut tuhlata niin paljon ruokaan, että olisin ostanut herkusta mitään erikoista.
Jos Ruotsin kuninkaalliset jo käy Prismassa niin Stockmannin S-marketissa varmaan Saudiprinssit...