Lauantain Vain elämää Areenakonsertin TOPIT ja FLOPIT
Olin eilen täydellä Hartwall areenalla ja koin monta yllätystä. Mielipiteeni artistien suorituksista, saa olla eri mieltä ja kommentoida JOS on ollut itse paikan päällä!
1) Cheek: Yllättvän hyvin meni lauluosuudetkin, en olisi uskonut että tykkään Jaren äänestä. Perusvarmaa tekemistä.
2) Jenni Vartiainen: Suurin yllättäjä eilen ehdottomasti! Todella upeaa laulamista myös livenä, hönkäilyä silloin kun se biisiin sopii mutta myös kovaa ja puhtaasti. Aivan upea nainen. Enkä olisi ikinä uskonut, että nimenomaan Jennin huumorille koko areena nauroi yhdessä, Mato-biisin versio mikronkestävine purkkisäestyksineen oli niin hieno oivallus. Ja tätä Keinua en vaan voi kuunnella kuin suu auki:
https://www.instagram.com/p/BdXGscOl7oj/?hl=fi&tagged=jennivartiainen
3) Sanni: Perusvarmaa tekemistä. Hiukan häiritsi nauhalta tuleva Apocalyptican säestys ja samalla Sannin puoliminuuttinen viulunsoitto, josta ei tiennyt tuleeko myös nauhalta vai soittaako taustanauhan päälle. Muuten pirteää esiintymistä eikä honotuskaan häirinnyt kuin ajoittain.
4) Kaija Koo: Ei oikein päässyt Kaija vauhtiin tällä kertaa, mutta ei mokannutkaan. Duetto Jennin kanssa oli kaunista molemmilta.
5) Toni Wirtanen: Suurin pettymys ylivoimaisesti. Kun laulutaitoa ei ole, Toni korvaa sen järkyttävällä huutamisella ja korvia raastavalla kitaranrämpytyksellä, jonka takia vierestäni permannolta juoksi useita ihmisiä pakoon pois hallista korviaan pidellen. Pisteet siitä että jutteli mikkiin enemmän kuin muut.
6) Juha Tapio: Perusvarmaa tekemistä. Sinuhe ei ollut areenalla yhtä hyvä kuin tv:ssä, Duran duranin aikana laulu kärsi koska juoksi ympäri yleisöä, mikä sinänsä oli hieno ajatus (sain yläfemmat minäkin).
7) Siltsua en kommentoi koska ei ollut eilen mukana.
Kommentit (25)
Olisin halunnu päästä noihin jennin housuihin keikan jälkeen..
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnu päästä noihin jennin housuihin keikan jälkeen..
Mäpäs pääsinkin.
t.Jare
Mun lapset on Sanni-faneja, mutta ne oli aivan innoissaan Jennin Mato-biisistä, vielä enemmän kuin Sannin esityksistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi Kaijasta ja Cheekistä vaikutelma, että molemmilla on takki aika tyhjä. Että velvollisuudesta vetivät konsertit eivätkä oikein olleet itse mukana innolla.
Silti molemmat sai täyden hartwallin haltuunsa ihan vain olemalla paikalla. On kai se taito sekin, että takki tyhjänäkin ammattitaito ja läsnäolo kantaa.
Itsellenihän ei jäänyt tuollaista kuvaa kummastakaan, ihan yhtälailla olivat mukana kuin muutkin.
Miten heidän olisi mielestäsi pitänyt osoittaa että ovat "innolla mukana"? Hypellä ja juoksennella päättömästi ympäriinsä kuten Sanni? Kaija ja Cheek ovat niin ammattitaitoisia artisteja ettei heidän tarvtse tehdä itsestään numeroa kuten joidenkin toisten.