Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet haukkuivat baarissa F- kupin rintojani..

Vierailija
31.12.2017 |

Eikä ollut ensimmäinen kerta :( eksäkin arvosteli niitä jatkuvasti. Itsetuntoni alkaa olemaan todella musertunut. Kärsinkö haukkumisista vai käynkö rintojenpienennysleikkauksessa?

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta

Vierailija
2/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ne tissit vaatteiden sisäpuolella jatkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kärsisit haukkumisesta? Ojenna miehiä ja näytä niille paikkansa. Olet joutunut seksuaalisen ahdistelun ja sekstistisen kohtelun uhriksi. Haistata heille pitkät ja ole ylpeä luomuistasi! Toisten kehoja EI arvostella!!!

Vierailija
4/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuon kokoiset aika huomiota herättävät, mutta ihmisen pitää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.

Vierailija
5/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat sinua, mutta tietävät, etteivät saa, joten haukkuvat siksi.

Jos menet tänään baariin, etsi sieltä komein mies, jonka näet ja ehdota yhden illan suhdetta. Lähtee taatusti. Sitten voit nauraa niille haukkujille matkalla taksiin hunksisi kanssa.

Vierailija
6/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä. Hölmöjä äijiä.

Rintasi ovat varmasti mitä ihanimmat. :) 

T: mies

Vierailija
7/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Rintarauhasia ja maitorauhasia ei voi laihduttaa.

170cm / 48 kg, F-kuppi

Vierailija
8/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kärsisit haukkumisesta? Ojenna miehiä ja näytä niille paikkansa. Olet joutunut seksuaalisen ahdistelun ja sekstistisen kohtelun uhriksi. Haistata heille pitkät ja ole ylpeä luomuistasi! Toisten kehoja EI arvostella!!!

Tisseissä EI OLE mitään seksuaalista!!

#tissiviikko

Vierailija
9/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menet tänään baariin, etsi sieltä komein mies, jonka näet ja ehdota yhden illan suhdetta. Lähtee taatusti. Sitten voit nauraa niille haukkujille matkalla taksiin hunksisi kanssa.

No kun en saa ketään. Yritin näitä miehiä, mutta sanoivat, että olen turn off rintojeni takia.

AP.

Vierailija
10/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä välitä. Hölmöjä äijiä.

Rintasi ovat varmasti mitä ihanimmat. :) 

T: mies

Miksi esität miestä?

Vierailija
11/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne sulle sano?

Vierailija
12/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukuttiin muakin silloin kun olin a-kuppia. Nää on vähän semmosia juttuja ettei paljon mahda mitään.

Vierailija
13/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ihmettele. En ottaisi tuon kokoisia tissejä mistään hinnasta. Puolet kehosta tissien peitossa.

Vierailija
14/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ollut ensimmäinen kerta :( eksäkin arvosteli niitä jatkuvasti. Itsetuntoni alkaa olemaan todella musertunut. Kärsinkö haukkumisista vai käynkö rintojenpienennysleikkauksessa?

Ei ne leikkaa sua koska et läpäise älykkyystestiä.Failasit sen sillä hetkellä kun kirjoitit avauksesi tänne.Sori.

Vierailija
15/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne arvostelijat ole ainakaan heteromiehiä!

Vierailija
16/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun en saa ketään. Yritin näitä miehiä, mutta sanoivat, että olen turn off rintojeni takia.

AP.

Millä lailla yritit heitä? Sanoitko, että "moi, olen maija ja olet minusta todella komea ja seksikäs. Olisin tosiniloinen, jos haluaisit löhteä kanssani tänään kotiini jatkoille. Ihan ilman sitoumuksia, uuden vuoden kunniaksi". Vai juttelitko vain? Miehet ovat niin epävarmoja, etteivät tajua juttelua iskuyritykseksi ja jos pelkäsivät saavansa itse pakit, niin haukkuivat etukäteen. Olettavat, että sulla on 200 miestä jonossa oven takana rintojesi takia ja siksi haukkuivat juuri niitä.

Kauniita naisia, joita pidetään saavuttamattomina, haukitaan eniten. Myös itse asiassa erityisen komeita miehiä, naiset voivat kohdella heitä törkeästi, kun pitävät ylimielisinä elostelijoina. Olen itse ollut aina kaunis ja malliksi pyydettykin, myös mieheni työskennellyt ammattimallina. Tapasimme noin, että menin tekemään suoran ehdotuksen baarissa. Kaikki duhteeni olen aina joutunut aloittamaan sillä lailla itse, miehet eivät ole koskaan iskeneet eivätkä kehuneet kauniiksi. Lähinnä haukkuneet ja pitäneet ylpeänä.

Ps. Jos menet ehdottamaan seksiä tuntemattomalle, ole mahdollisimman selvä ja naapurintyttömäinen, asialliset vaatteet eikä liikaa meikkiä yms tyrkkyasua. Muuten pitävät likaisena ja halpana. Eli pitää näyttää mahdollisimman kiltiltä, joka ei ehdottele koskaan kenellekään muulle kuin vain hänelle tämän ainoan kerran ;)

Vierailija
17/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas. Loppuillasta löysivät naisseuraa

Ap

Vierailija
18/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareissa on kyllä aivan yliedustettuina sateenkaariväki. Katsovat yöelämän olevan heidän oma maailmansa ja vinoilevat ihmisille jotka eivät näe heidän sumutuksensa läpi.

Vierailija
19/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP.

Millä lailla yritit heitä? Sanoitko, että "moi, olen maija ja olet minusta todella komea ja seksikäs. Olisin tosiniloinen, jos haluaisit löhteä kanssani tänään kotiini jatkoille. Ihan ilman sitoumuksia, uuden vuoden kunniaksi". Vai juttelitko vain? Miehet ovat niin epävarmoja, etteivät tajua juttelua iskuyritykseksi ja jos pelkäsivät saavansa itse pakit, niin haukkuivat etukäteen. Olettavat, että sulla on 200 miestä jonossa oven takana rintojesi takia ja siksi haukkuivat juuri niitä.

Kauniita naisia, joita pidetään saavuttamattomina, haukitaan eniten. Myös itse asiassa erityisen komeita miehiä, naiset voivat kohdella heitä törkeästi, kun pitävät ylimielisinä elostelijoina. Olen itse ollut aina kaunis ja malliksi pyydettykin, myös mieheni työskennellyt ammattimallina. Tapasimme noin, että menin tekemään suoran ehdotuksen baarissa. Kaikki duhteeni olen aina joutunut aloittamaan sillä lailla itse, miehet eivät ole koskaan iskeneet eivätkä kehuneet kauniiksi. Lähinnä haukkuneet ja pitäneet ylpeänä.

Ps. Jos menet ehdottamaan seksiä tuntemattomalle, ole mahdollisimman selvä ja naapurintyttömäinen, asialliset vaatteet eikä liikaa meikkiä yms tyrkkyasua. Muuten pitävät likaisena ja halpana. Eli pitää näyttää mahdollisimman kiltiltä, joka ei ehdottele koskaan kenellekään muulle kuin vain hänelle tämän ainoan kerran ;)

Isot rinnat eivät tee naista kauniiksi.

Vierailija
20/125 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas. Loppuillasta löysivät naisseuraa

Ap

Normimeininkiä. Lesbot ja homot esittävät heteropareja.