Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaapas naiset vähän..

Vierailija
13.07.2008 |

Minun on todella vaikea ymmärtää exää tällä hetkellä..

Ollaan oltu erossa nyt noin 4kk ja ollaan sovittu että jatketaan kavereina eikä poissuljeta mitään vaihtoehtoja että voitas ehkä joskus viellä yrittää, mutta hän on kyllä jotenkin todella omituinen välillä kun nähdään..

En saa sanoa häntä kauniiksi ja en saa edes vaihtaa vaatteita hänen nähden sekään ei ole kuulemma sopivaa?? Onhan hän nähnyt minut alasti 4vuoden ajan niin mikä siinä nyt on niin ihmeellistä? Minulla on semmonen käsitys että hän on tahallaan minulle tommonen kylmä ja haluaa pilata kaikki mahdollisuudet että joskus viellä voitas yrittää.

Sitten viellä semmonen että hän ilmoitti minulle noin 1kk sitten että hän tapailee muita miehiä niin nyt hän kuitenkin on halunnut nähdä minuakin ja tuli samalle salille treenaamaankin ja pyysi minut auttamaan muutossa.Minusta se ei ole kovin normaalia jos hän olisi nyt ihan rakastunut johonkin mieheen niin miks hän exänsä kanssa aikaa haluaisi viettää ja miksei pyydä tätä uutta sulhoa muuttamaan??? Voisitteko naiset vähän kertoa että mitä ihmettä tuon naisen päässä voi liikkua? Ei hänestä kyllä ota tolkkua minä enkä minun kaveritkaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa kertoa mikä tuota naista riivaa..

Vierailija
2/5 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

akka ei uskalla päästää susta irti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttosiaan voi olla että on tunteita vielä sinua kohtaan tai sitten että ei ole tunteita ja pelkää että sulla on, kun kehut jne. Että otapa noista nyt sitten selvää.

Vierailija
4/5 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hetero.. :D

Vierailija
5/5 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran viellä että kyllä ex tietää ihan hyvin että edelleen rakastan häntä ja olisin halukas korjaamaan asioita, mutta hänelle se tuntuu olevan mahdottomuus tällä hetkellä..