Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan uskaltaa harrastaa ns yhden yön juttuja??

Vierailija
31.12.2017 |

Raflasta toisen kotiin jne, eikö pelota että tyyppi onkin jokin sekopää, raiskari tmv??

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta tuollaisia yhdenyönjuttuja, mutta siis mitä vaarallista itsessäni esim on? Miksi olettaa, että kaikki muut ovat jotenkin sekoja, kun en itsekään ole?

Vierailija
2/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Yleensä raiskaaja vaanii ulkona. On tietenkin näitäkin jotka tekevät sen kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pelota. Yleensä raiskaaja vaanii ulkona. On tietenkin näitäkin jotka tekevät sen kotona.

Väärin. Yleensä raiskaaja on joku vanhastaan tuttu henkilö. Täysin tuntematon tekijä on vain noin joka kymmenennessä tapauksessa.

Vierailija
4/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät pelkää pimeää.

Vierailija
5/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taudit sekä toisesta yllättäen paljastuvat epämiellyttävät taipumukset pelottavat. Pitää ensin tutustua toiseen että löytyisi luottamusta intiimimpään kontaktiin.

Vierailija
6/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raflasta toisen kotiin jne, eikö pelota että tyyppi onkin jokin sekopää, raiskari tmv??

Miten sitä nyt raiskausta pelkää, jos ravintolasta pikkutunneilla vääntäytyy tuiki tuntemattoman ukon kämpille tai tuo sen, mikä pahempaa, omaan sänkyyn! Hyi jestas. Eihän halukasta voi raiskata. Mikä yhdenyön suhde se on jos mennään teetä juomaan ja filosofoimaan toisen kotiin aamuyöllä ? 

Vierailija
7/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku raiskaisi naisen, joka on aikeissa harrastaa seksiä vieraan kanssa omasta halustaan?

Vierailija
8/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Yleensä raiskaaja on joku vanhastaan tuttu henkilö. Täysin tuntematon tekijä on vain noin joka kymmenennessä tapauksessa.

Joo, mutta nämä tapaukset voi yleensä välttää normaalilla ihmistuntemuksella. Tosin suurempi todennäköisyys tulla raiskatuksi yhden yön jutussa kuin kadulla. 

Vierailija
9/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, enkä harrasta yhden illan juttuja. helposti mukaan lähtevissä naisissa saattaa olla vaikka millaista sekopäätä ja voi päästä vaikka hengestään. Suomalainen nainen on paljon väkivaltaisempi ja arvaamattomampi mitä luullaan. Jotainhan sekin kertoo, että ovat parisuhdeväkivallassa johtoasemassa, sekä lastensa tappamisessa.

Vierailija
10/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku raiskaisi naisen, joka on aikeissa harrastaa seksiä vieraan kanssa omasta halustaan?

Joillakin voi olla niin kovat otteet, että nainen haluaisikin lopettaa, mutta mies ei anna.  Tämän tosin välttää aika hyvin sillä, että lähtee mukavan miehen matkaan, eikä sen testoteronihärän, joka tunki kolme miestä sivuun, että pääsi naiseen kiinni. 

Vierailija
11/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa, ap.

Luulen, että yhden yön juttuja harrastavat eniten naiivit sinisilmäiset nuoret liian kännissä ja sitten masentuneet/muuten ongelmaiset, jotka pistävät elämänsä risaiseksi kun ei millään ole niin väliä.

Vierailija
12/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, enkä harrasta yhden illan juttuja. helposti mukaan lähtevissä naisissa saattaa olla vaikka millaista sekopäätä ja voi päästä vaikka hengestään. Suomalainen nainen on paljon väkivaltaisempi ja arvaamattomampi mitä luullaan. Jotainhan sekin kertoo, että ovat parisuhdeväkivallassa johtoasemassa, sekä lastensa tappamisessa.

Minä kyllä luotan siihen, että pärjään todennäköisesti naiselle väännössä jos tällainen tilanne tulee. Menen naisen asunnolle ja lähden pois seksin jälkeen, koska en halua jäädä nukkumaan oudon naisen kanssa. Jos henkeni satun heittämään, niin sitten heitän. Otan mieluusti sen riskin, jotta saan nauttia elämästä. 

Vierailija
13/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suostunut harrastamaan seksiä jatkoilla yhden naisen kanssa, kun vasta tutustuttiin.

Suuttui mulle ja ajoi pois, kun ei pantu. Se oli niin kännissä, että varmaan yrjö ois tullut päälle.

Mikälie aids, ken tietää.

Vierailija
14/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mies voi tunkea elintään naisen tahtomatta vaikka peppuun ja suuhun ja vaikka vuorotellen ja läpsäytellä ja rajoittaa hengitystä ja ties mitä muuta. Ottaa kondomin pois. Kaikenlaista oon kuullut eräältä riettaamman puoleiselta sinkkukaveriltani. Hänkin on sittemmin tullut tarkemmaksi ja varovaisemmaksi miesten suhteen.

Vierailija
15/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko joku varattu nainen tai neitsytmies pelottelemaan tänne naisia, jotta kukaan ei nauttisi hyvästä seksistä tänään, kun itse ei saa keneltäkään tai joutuu vain sitä samaa vanhaa panemaan? 

Vierailija
16/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikko harrastetaan valtavat määrät yhden yön juttuja ja hyvin harvoin tulee mitään uutista, että jollekin olisi käynyt köpelösti. Mielestäni aika turha pelko, kunhan ei ihan kenen sattuu kanssa lähde, vaan katsoo, että hän vaikuttaa normaalilta. 

Vierailija
17/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskari?  Eikös ne nussimista varten sieltä kotiin raahatakin? 

Vierailija
18/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastin nuorempana yhden yön suhteita. Ehkä minulla oli tuuria tai hyvä psykologinen silmä, mutta kaikki olivat fiksuja ja mukavia tyyppejä. En ikinä edes ajatellut, että voisi tapahtua mitäön, ennen kuin vanhempana yksi tuttu mies ihmetteli, että eikö se ollut hirveän vaarallista. Se ihmettely sai mut hetkeksi jopa pelkäämään ko. miestä. Musta on outoa, että hänelle tulee edes mieleen skeraario, jossa mies menee naisen luo satuttamaan häntä. Se ei ole minusta ihan normaalia vaan kertoo, että sillä miehellä itsellään voi köydä mielessä sellainen mahdollisuus.

Vierailija
19/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yhden yön jutuissa pitäisi pelätä raiskaajia, kun kerran tarkoitus on harrastaa seksiä?

Vierailija
20/43 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Yleensä raiskaaja on ulkomaalaistaustainen, ainakin tilastojen mukaan. 

Väärin; olettaa noiden kahden olevan toisensa poissulkevia ominaisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan