Samat ihmiset jotka lajittelevat roskia, kierrättävät ja ovat huolissaan maapallon saastumisesta ostavat uudenvuodenraketit paukuteltavaksi
Aivan naurettavaa tekopyhyyttä ja järjetöntä tahallaan likaamista!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että raketteja ampuvilta pitäisi kieltää oikeus lajitella roskia, kierrättää ja huolestua maapallon saastumisesta?
Raketit pitäisi kieltää
Vierailija kirjoitti:
Hesarin linkistä voi katsoa ilotulituksia ympäri maapalloa http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005508478.html .
Sydney NYT!
Niin että jos ei tee kaikkea, on parempi olla tekemättä mitään ettei olisi TEKOPYHÄ!
Tekopyhyys on sinulle siis paljon pahempi juttu kuin saastuttaminen?
Ap taas ei tyydy ainoastaan saastuttamaan itse vaan koittaa lannistaa muutkin jotka jotain kehtaavat yrittää vaikkeivät ole täydellisiä.
Saanko ampua raketteja jos lupaan jättää roskat lajittelematta?
Ap taitaa olla niitä ihmisiä jotka vastustavat kauhuissaan kasvisruokapäivää kerran viikossa koska eivät halua alkaa vegaaneiksi.
Vierailija kirjoitti:
Aivan naurettavaa tekopyhyyttä ja järjetöntä tahallaan likaamista!
Luulen että olet väärässsä. Rakettien ampuminenhan on älytöntä roskaamista ja rahan turhaan laittamista. Eiköhän raketit jätä yleensä ostamaötta ne jotka eivät roskaa ja harrastavat kierrätystä.
En juuri kierrätä ja ostin raketteja muutamalla satasella.
Minä lajittelen, en osta turhuuksia, käytän ruuan jämät tarkkaan enkä osta raketteja. Saanko pyhimyshymiön? No pahus, meen katsomaan kaupungin ilotulituksen. Kunnon kansalainen boikotoi myös sitä.
Hayskaa uuttavuotta :-)