Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on ehkä ahdistavin parisuhde ikinä

Vierailija
31.12.2017 |

Ongelma miehen vanhemmat. Seinähulluja kummatkin.
Mieheni äiti soittelee hysteerisiä puheluita monta kertaa päivässä miehelleni.
Mies säntää vastaamaan puhelumeen vessastakin asti, jopa kesken sänkyhommien.
Minä olen hänen äitinsä mielestä luuseri ja koska en ole 100% suomalainen, olen huijari ja vaan rahan perässä.
Meitä on kielletty muuttamasta yhteen, menemästä naimisiin tai hankkimasta lapsia.
Mies tottelee.
Valaiskaa minua, miksi minä, kolmekymppinen, elämässä kovia kokenut nainen elän kyseisen parasiitin kanssa?
Rohkaiskaa minua eroamaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa! Loistava uudenvuodenlupaus ja alku uudelle elämälle. Olisiko sun mahdollista käydä terapiassa purkamassa niitä rankkoja kokemuksia? Ehkä saisit itsetuntoa paremmaksi ja tajuaisit, ettei kaikkea pidä sietää vain siksi, ettei tarvitsisi olla "yksin".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ette kerran asu yhdessä, tilanne on kannaltasi hyvä.

Mieti tuota avausviestiäsi, kuka rakastunut kutsuu kultaansa parasiitiksi? Eiköhän tunteesi ole aika kuolleet, joten miksi jatkaa? Miksi edes kyselet?

Jokainen on vastuussa itsestään, joten mikä on oma osuutesi onneesi tai onnettomuuteesi...? Vai kaikki miehen syytä vanhempineen? Mieti, mieti...

Vierailija
4/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle 💕

Vierailija
5/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia sinulle 💕

Kiitän!

Miehen vanhemmat todellakin tehneet elämästä helvetin.

Haluaisin kovasti lapsia, tiedän jo valmiiksi, että jos näin tapahtuisi, alkaisi kolmas masilmansota.

Miehen vanhempien on mahdotonta uskoa pyytteettlmään rakkauteen.

Hankkisin lapsen vain että saisin miehen sidottua itseeni ja elarit. Voiko noin kuvottavan ajatusmaailman omasvia ihmisiä edes olla!!?

Lisäksi miehen äidillä on sairaanloinen riippuvuussuhde poikaansa.

Luulin ennen että tälläistä voi olla vain paskoissa elokuvissa.

Mies on lisäksi pyytänyt minua kihloihin, mutta "vanhemmille ei saa kertoa". Minä mitään helvetin teinikihloja harrasta..

Vittu että vituttaa.

Jos eroan, on elämästäni mrnnyt hukkaan taas useampi vuosi, jos jään, tukehdun suruun, vihaan ja katkeruuteen.

Vierailija
6/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia sinulle 💕

Kiitän!

Haluaisin kovasti lapsia, tiedän jo valmiiksi, että jos näin tapahtuisi, alkaisi kolmas masilmansota.

Hankkisin lapsen vain että saisin miehen sidottua itseeni ja elarit. Voiko noin kuvottavan ajatusmaailman omasvia ihmisiä edes olla!!?

Mies on lisäksi pyytänyt minua kihloihin, mutta "vanhemmille ei saa kertoa". Minä mitään helvetin teinikihloja harrasta..

Vittu että vituttaa.

Jos eroan, on elämästäni mrnnyt hukkaan taas useampi vuosi, jos jään, tukehdun suruun, vihaan ja katkeruuteen.

Jos jäät elämästäsi menee vain lisää vuosia hukkaan! Kun nyt eroat et tuhlaa tulevia vuosia.

Vierailija
7/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm vaikea kysymys. Pari mennyttä vuotta hukkaan vai koko tuleva elämä hukkaan niiden lisäksi. Hmmm kumpikohan olisi fiksumpaa? Koitahan miettiä ja tiedät kyllä itsekin mitä tehdä.

Toisia et voi muuttaa (miestä, tämän äitiä jne). Mutta voit muuttaa tilanteen eroamalla...

Vierailija
8/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia sinulle 💕

Kiitän!

Vittu että vituttaa.

Haluat lapsia ja aivan varmasti haluat lapsillesi myös isän, et pelkkää siittäjää. Nykyisestä poikaystävästäsi ei isäksi ole, se on ilmiselvää. 

Pane seurustelusuhde poikki, mitä nopeammin, sen parempi. En usko että kumpikaan teistä rakastaa toisiaan.  

Hae omat tavarasi pois miehen luota ja pakkaa sinun luonasi olevat miehen tavarat. Kerro hänelle rauhallisesti ja ystävällisesti, että tämä oli nyt tässä. Erostanne miehen suhde äitiinsä tiivistyy entisestään ja sitähän mies voi pitää extra bonuksena. :)

Vierailija
9/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmista, jos mies on hyvä.

Vierailija
10/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo luovuttanut mutta osa sinusta vielä pitää kiinni unelmasta...

Ettei tarvitsisi ottaa vastaan surua. Odottaminen on turhaa. Eroa ja anna surun tulla. Se menee ohi aikanaan ja elämäsi jatkuu paremmissa fiiliksissä. Uudenvuodenpäätös nyt!

Vierailija
11/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realiteetit kehiin. Jos olet jo kolmekymppinen ja haluat lapsia, niin sinulla ei ole enää vuosia tuhlattavaksi tähän suhteeseen. Sanoit että jos eroat, niin sitten olet heittänyt hukkaan useamman vuoden, mutta mieti miltä tuntuu olla samassa tilanteessa viisi vuotta myöhemmin ja silloin sinulla olisi jo todella kiire uuden miehen hankkimisessa! Älä vello enää itsesäälissä vaan tee se uudenvuoden lupaus ja rupea toimimaan.

Vierailija
12/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti aikaa 5 vuotta eteenpäin. Minkäläisessa suhteessa haluat silloin olla.

Vierailija
13/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö edes mitä parasiitti tarkoittaa? Missään viestissäsi ei ole mitään vihjettäkään siitä, että miehessäsi olisi mitään parasiittimaista.

Vierailija
14/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-miehen elämän tärkein nainen oli, ja on edelleen hänen äitinsä.

Meidän yhteiselämän aikana millään mun toiveella ei lopulta ollut väliä. Anoppi sai viimeisen sanan kaikessa, hänellä oli rajoittamaton oikeus kävellä koputtamatta meidän kotiin ja näitä oikeuksia hän sumeilematta käytti. Mies vain hymisteli vieressä.

Mä tein kolme lasta tuon miehen kanssa ja annoin siihen suhteeseen 15 vuotta elämästäni. Nyt, eron jälkeen mä olen edelleen näiden lasten kautta kytköksissä sinne, väkisinkin. Kaduttaa, sillä vaikka lapset ovat ihania ja yhteistyö isänsä kanssa sujuu, olisin voinut valita kumppanini toisinkin.

Mutta ei sulle ole liian myöhäistä. Mä aloitin uuden elämän vähän yli kolmikymppisenä, otin eron ja lähdin. Mulla on uusi puoliso, pieni vauva ja elän niin kukkeaa elämäni uutta kevättä, että en olisi ikään uskonut tällaisen olevan mahdollista.

Lähde nyt. Älä anna ihmisten kohdella sua noin. ❤

Vierailija
15/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt näitä ihmisiä jotka eivät pysty eroamaan. Kärsikää sitten huonossa suhteessa, your call.

Vierailija
16/16 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt näitä ihmisiä jotka eivät pysty eroamaan. Kärsikää sitten huonossa suhteessa, your call.

Aikuiset eläköön millaisissa suhteissa vaan, mutta kun niitä lapsia halutaan ja lapsillakin on oikeuksia. Tai niillähän vasta niitä oikeuksia onkin! Ap:n kuvailemaan suhteeseen ei missään nimessä pidä hankkia lapsia.  Enkä nyt puhu miehen äidistä, vaan ap:n ja hänen miesystävänsä suhteesta. 

Minäkin ihmettelin tuota parasiitti-sanaa. Kuka tässä nyt on loinen, eli imee elinvoimaa toiselta ja käyttää toista hyväkseen, poika vai äiti? 

8

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi