Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Umpikujassa miehen kanssa, ei vain suju!

Rose
31.12.2017 |

7 vuotta suhdetta takana, ikää molemmilla reilu kolmekymmentä, ei omia lapsia. Suhde ei vain suju enää. Monet keskustelut käyty mutta ainoa minkä saan miehestä irti, on vain: kiven kovaa väittää ettei tahdo erota missään nimessä, että haluaa olla kanssani. Vaan kun teot eivät tue sanoja....

On vuosia sitten jäänyt kiinni pettämisestä ja silloin annoin anteeksi mutta luottamus katosi. Nyttemmin olen tullut herkäksi erinäisille merkeille, esim jos kännykkä toistuvasti "unohtuu" töiden jälkeen äänettömälle ja sitä pidetään visusti mukana taskussa ihan koko ajan... mailitili mystisesti poistuu ja tällaisille on ontuvia tekosyitä jne. Käydään "kahvittelemassa" tms omituisiin kellonaikoihin eikä oteta minua mukaan... näitä riittää...

Meillä oli pitempi tauko (puoli vuotta) seksissä erinäisistä syistä ja kun ollaan uudelleen aloitettu, on tapahtunut jotakin perin kummallista mitä ei ole koko kymmenen vuoden aikana ennen tapahtunut: mies laukeaa HETI. Siis tyyliin kaksi työntöä ja se olikin siinä. En ole tästä tehnyt numeroa, koska ajattelin että voi olla jotakin hermostuneisuutta, mutta kieltämättä asia vaivaa pirusti. Mistä ihmeestä moinen voi johtua kun ei ikinä ennen ole tapahtunut kertaakaan! Ja siis tämä sama jatkuu aina vain, vaikka seksiä olisi säännöllisesti koko ajan. Muutenkin, koko "parisuhde" on sitä, että koskee minuun tasan silloin kun on seksiä luvassa. Muuten ei lainkaan. Vahingossakaan, edes hipaise, ei millään tavalla koske, päiväkausiin. Kuin olisin pahastikin saastainen.

Pisteenä i:n päälle näin ikäänkuin vahingossa hänen mailiboxissaan maileja joltakin tuntemattomalta naiselta. Useita. En niitä mennyt lukemaan koska sellainen kai rikkoisi lakia, mutta mulle riittää kyllä taas epäilyn aiheeksi tuollainen. Kyseessä ei ollut työkaveri eikä asiamaili, sen kyllä pystyi päättelemään jo otsikostakin.

Mitä tehdä? Kun keskusteleminen ei auta mitään, kaiken se kieltää, aina se lupaa kaikenlaista, mutta ikinä ei mikään muutu. En haluaisi erota pelkkien epäilyjen vuoksi, mutta miten saan totuuttakaan irti? Jos mies todella haluaa kanssani jatkaa, miten saan hänet ymmärtämään etten halua elää elämääni ihmisen kanssa joka saa minut tuntemaan itseni vastenmieliseksi kun ei voi koskea "pitkällä tikullakaan"? Kellään näkemyksiä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että tiedät kyllä mitä tehdä.

Vierailija
2/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä huono trolli vai esitätkö vain aivan v*tun tyhmää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä esitä tyhmää, haluaisin kai vain ns uskoa parasta miehestäni, kun hän niin kovin väittää ettei valehtele ja ettei halua erota. En vain ymmärrä häntä lainkaan ja mietin, onko vika todella minussa. Ihan tosissani minä tätä kirjoitan.

Vierailija
4/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sillä mitään merkitystä mitä mies sanoo haluavansa jos et saa suhteesta oikeastaan mitään hyvää. Eikä silläkään ole mitään merkitystä pettääkö mies kun suhteenne ei ole hyvä(ja kirjoituksestasi päätellen pettää kyllä).

Eli jos mietit suhteen hyviä ja huonoja puolia niin taidat nähdä kumpia on enemmän. Sitten. Vain toimeksi ja kohti uusia mahdollisuuksia.

Vierailija
5/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menossa sama ilman pettämisepäilyä. Mies haluaa, ettei erota ja haluaa yrittää, mutta ei sitten kuitenkaan yritä. Pakkohan se on jättää, vaikkei hän (tai minäkään) sitä ensisijaisesti haluta, mutta en voi yksin korjata suhdetta.

Vierailija
6/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se sika pellolle.

Vierailija
7/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit jostain vedenpitävät todisteet ettei mies petä, mutta hän silti käyttäytyisi noin, haluaisitko jatkaa suhdetta?

Luulen, että vastaus on että et. Mitä siis on väliä, onko sinulla todisteita suuntaan tai toiseen? Sinä et ole suhteessa onnellinen, joten suhdetta ei kannata jatkaa.

Ps. Olen varma että mies pettää. Jos se kävelee kuin ankka, näyttää ankalta ja vaakkuu kuin ankka...

Vierailija
8/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suhteessanne mitään hyvää? Viestissäsi ei ainakaan ole yhtään asiaa, joka suhteessan lisäisi sinun hyvinvointiasi, mutta ikäviä asioita on sitäkin enemmän. Suhteen pitkä kesto ja yhdessä koetut asiat tietysti yhdistää. Mutta olet vielä nuori. Vuosi vuodelta ero muuttuu hankalammaksi. Et varmasti lasta tuohon suhteeseen halua. Ei taida ollAvaihtoehtoja. Tiedät itse, mitä sun on nyt tehtävä.

Vierailija
9/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies sinun kanssa toimivan arjen eli pyykit on pesty, ruoka laitettu ja koti siisti?

Eli tuossa olisi se syy miksi ei halua erota vaikka ajatukset pyöriikin jossain toisessa naisessa. Eli miten teillä menee jako arjenpyörityksessä?

Vierailija
10/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako mies sinun kanssa toimivan arjen eli pyykit on pesty, ruoka laitettu ja koti siisti?

Eli tuossa olisi se syy miksi ei halua erota vaikka ajatukset pyöriikin jossain toisessa naisessa. Eli miten teillä menee jako arjenpyörityksessä?

Miehet nyt vain ovat keskimäärin luusereita, mitä tulee eroamiseen. Itselläni kolme pitkää suhdetta ja joka kerta olen joutunut jättämään miehen vastoin tahtoani. Ap, tunnet helpotusta, kun pääset taas normaaliin elämään.

Vierailija
11/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olette siinä mielessä oikeassa että onneton olen tämänlaisessa suhteessa. En minä nyt mistään kainalossa kiehnäämisestä tai maratonisuutelosta sinällään välitä, mutta tykkäisin jos saisin välillä pienen suukon tai ohimennessä halauksen, ehkä voisi tarjota hartiahierontaa tms. Ja olen tämän sanonut. Mutta ei. Olen itse sellainen että tykkään esim antaa hyvänyönsuukon, mutta tuntuu se kurjalta jos toinen ei ikinä suukota omasta aloitteesta.

Ja on tosiaan hankalaa ajatella tulevaisuutta, vaikkapa esimerkiksi mitään perheen perustamista, kun toinen on tällainen...

Suhteessa on kuitenkin hyvää se, että meillä on paljon yhteistä, emmekä oikeastaan koskaan riitele tai toraile arkisista asioista. Toisen kanssa on sikäli hyvä olla ja sopisimme yhteen.

Vierailija
12/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen poikaystävä. Olimme kuin sisko ja veli tai minä hänen poikakaveri. En voinut ruveta perustamaan perhettä, vaikka kiva tyyppi olikin. Naiseuteni mitätöityi ja näivettyi täysin.

Vierailija
13/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies huolehtii kahta työntöä ennen tai jälkeen sinun orgasmisi? Älä vaan sano, ettei mitenkään.

Vierailija
14/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei tietenkään halua erota, mikäs sen parempaa kuin pysyvä vaimo ja vaihtuvat rakastajattaret?

Sinun pitäisi haluta erota, mutta taidat tykätä enemmän siitä kun päältäsi kävellään.

Vierailija
15/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rose kirjoitti:

En minä esitä tyhmää, haluaisin kai vain ns uskoa parasta miehestäni, kun hän niin kovin väittää ettei valehtele ja ettei halua erota. En vain ymmärrä häntä lainkaan ja mietin, onko vika todella minussa. Ihan tosissani minä tätä kirjoitan.

Oletko kysynyt, pettääkö mies? Hänhän voi hyvin harrastaa seksiä toisen naisen kanssa, muttei halua erota. Silloinhan mies ei valehtele, kun sanoo haluavansa jatkaa suhdettanne.

Vierailija
16/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lapsia teillä sitten on? 

Vierailija
17/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se nyt ole aika selvä, että jos yrityksistä huolimatta mies ei ala keskustella eli hän ei aio mitenkään muuttaa omaa toimintaansa niin sitten on keskustelut keskusteltu. Nyt pakkaat tavarasi ja jätät miehen. (Tai pakkaat miehen kamat ja heität pihalle). Turha sitä eroa on pitkittää niin kauan että mies suostuu puhumaan asiasta. Oletko tuollaisessa suhteessa vielä kymmenen vuoden päästäkin jos mies vaan niin kauan kieltäytyy keskustelemasta asioista?

Vierailija
18/18 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään mies ei halua erota, huonepalvelu pelaa eikä palvelijan hyvinvoinnista tarvitse niin välittää, huolehtikoon itse itsestään. Voi tietty joskus vähän sängyssä kutitella jos sillä hetkellä ei satu muita olemaan tarjolla. Juokse lujaa ja kauas ennenkuin unohdat minkälainen on parisuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi