Miten vietät uuttavuotta?
Kommentit (24)
Yksin kotona. Normaali sunnuntai. Pakko varmaan valvoa 12.00 asti, kun ulkona alkaa se huutaminen ja paukkuminen. Varmaan lähden lenkille 23.45 ja katselen ja kuuntelen niitä raketteja. Muuten uudenvuoden vietto ei kiinnosta ollenkaan. Turha juhla.
Yksin kotona, pizzaa paistellen ja sinkkuelämää telkkarista tuijottaen. Sekä vauvapalstalla jostain kumman syystä pyörien?
Kuulemma säälittävää ystäväni mielestä, joka aikoo juhlia ison porukan kanssa tätä. No, miksi minua ei kutsuttu? En tiedä.
Mieluummin olen rauhassa kotona yksin, kuin lähden pimeään märkään yöhön kännisekoilemaan suuren joukkion kanssa ja aamulla kylmissäni itken pääkipua ilman ruokaa.
Meidän oli miesystävän kanssa tarkoitus lähteä hänen veljensä luo peli-iltaan, johon on tulossa muitakin kavereita. Ja sitten illemalla muiden lähtiessä keskustaan baariin, tulla itse kotiin ja viettää loppuilta kahdestaan. Mutta nyt joutui valitettavasti mies lähtemään peli-iltaan yksin edustaamaan. Mä olen viimeisenä kahtena yönä nukkunut yhteensä ehkä 4 tuntia ja tänään on muutenkin vähän ahdistanut. Joten pahoitellen jättäydyin pois. Liian epäsosiaalinen olo, ei musta olisi hyvää seuraa nyt saanut tekemälläkään. Mies tulee sitten iltamyöhään ennen puoltayötä kuitenkin kotiin.:) Itse ajattelin ehkä kokeilla nokosia ja sitten korkata oluen. Teen jotain kivaa syötävää ja katson Netflixistä Blackin itsellä katsomatta olevat jaksot.
Ensin itseäkin harmitti ja mietin, pitäisikö nyt kuitenkin pakolla lähteä mukaan. Mutta kun ei jaksa, niin ei jaksa. Eikä yhtään huvita semmoset pari tuntia kestävät maraton-lautapelit ja videopelit, sekä kovaääninen musiikki just nyt. Tällä hetkellä telkkarista pyörii Foxilta Simpsonit-maraton ja mä natustelen itsekseni juustonaksuja.^^ Sopivan rauhallista.
Vietettiin kuitenkin päivä jo miehen kanssa yhdessä hyvän ruuan ja parin leffan merkeissä ennen kuin hän lähti veljelleen.
Kaikille parempi näin ja miehellekin oli ok.:) Sen verran lupailin kuitenkin, että jos miehen tullessa kotiin olen pirteämpi, niin voidaan pelata meidän yhteistä lempilautapeliä.
Hyvää uuttavuotta!
Olen kotona. Vietin joulun perheen ja sukulaisten kanssa, joten nyt haluan olla ihan rauhassa. Alkoholi ei kuulu uudenvuoden aattooni kuten ei elämääni muulloinkaan.