Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköiset, nuorena synnyttäneet äidit?

Vierailija
30.12.2017 |

Olen saanut lapseni nuorena, 20-23-vuotiaana. Olen myös onnekkaasti perinyt "iättömät" kasvot ja siron kropan, joten aika usein minua pidetään nuorempana kuin olen.

Aina kun tutustun uusiin ihmisiin niin minua kohdellaan melko normaalisti siihen asti, kunnes kerron että olen äiti. Tämän jälkeen huomaan (lapsettomien) naisten kasvoilta tiettyä kummastelua. Kukaan ei juuri koskaan sano mitään, mutta tiedän että ajatus on juuri se että miten minulla voi olla jo niin isoja lapsia.

Yhtäkkiä olenkin kummajainen. En edes ole mikään teiniäiti. Ihan normaalia saada lapsia tuossa parikymppisenä.

Mutta kumma juttu: naiset, joilla on samanikäisiä lapsia eivät myöskään ota minua lämmöllä porukkaansa. Naiset ovat usein n. 5-10 vuotta vanhempia. Minulla on kuitenkin jo murrosikäinen esikoinen ja tuntuu että kukaan ei käsitä sitä. En kovin paljon keskustele lapsistani, mutta tottakai olisi joskus kiva saada hieman vertaistukea tai vaihtaa kuulumisia näihin asioihin liittyen.

Niin, tämän kaiken lisäksi olen myös useasti miesten mieleen. Olen hyvännäköinen ja iloinen nainen. En häpeile sanoa, että olen tehnyt paljon töitä sen eteen että olen timmissä kunnossa. Tykkään myös laittautua. Minulla on ihana aviomies ja nautin elämästä.

Onko muita, jotka kokevat olevansa tällä tavalla väliinputoajia? Hyvännäköisiä, pitkässä liitossa ja äitejä?

Monet ikäiseni ovat vasta menneet naimisiin ja saaneet ensimmäiset lapsensa, toiset opiskelevat ja elävät villiä sinkkuelämää.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaksan ihmetellä yli 40-v työkaveriani, joka sai esikoisensa. Hän on palautunut ihan uskomattomasti. Olemme olleet jopa saunassa 3 kk synnytyksestä. Ei raskausarpia, maha littana, rinnatkaan ei roiku, vaikka täysimettää ja muuten urheilullinen hoikka kroppa. En huomaa hänessä mitään raskauden muutoksia. Miten tämä on mahdollista? Lisäksi on pirteä ja onnellinen, ei mikään väsynyt, kuten itse olin vauva-aikana.

Vierailija
22/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on mies. Taas nuo sanat timminä, laittautunut, toiset naiset jne. Trollimiehen puhetta. Ällöttävä tyyppi.

Mies ei osaa kirjoittaa uskottavasti naisena. Menee ylimakeaksi ja liittaiseksi. Vaikka mies haluaisi olla nainen ei hänen aivot ole naisen joka näkyy teeskentelevänä tyylinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olen saanut lapseni 21v, 23v, 30v ja 42v:nä.

Vielä kolmekymppisenä minua luultiin lasteni siskoksi kun olin näiden 2-3 pienen kanssa liikkeellä. Olin pieni, hoikka ja siro eikä minussa näkynyt merkkiäkään raskauksista.

Vielä nytkin 50+ iässä jostain syystä tuntuu olevan tosi outoa että minulla on 4 lasta. Eihän lapset tarkoita sitä että lihoo kymmeniä kiloja, rupsahtaa ja menettää naiseutensa. Ikäännyn ihan normaalisti kuten kuuluukin mutta ilmeisesti 4 lapsen aiheuttama "rasitus" ei näy päälle.

Eipä välttämättä tarkoita ei, mutta kielii hyvin monesti sitä, että äiti on täysin vastuussa yöheräämisistä, kodin töistä ja muutenkin oman aikansa menettänyt kokonaan.

Ja ne lapset kun hankitaan yhdessä, mutta monissa näissä perheissä se silti tarkoittaa sitä, että vain äiti tinkii harrastuksistaan ja vapaa-ajastaan isän käydessä neljä kertaa viikossa salilla ja valittaa miten joutuu viemään roskapussin mennessään, vaihtamaan vaipan kerran viikossa tai heräämään yhtenä viikonloppuna syöttämään lasta.

Kyllä, tuon kaiken olen tehnyt ja käynyt läpi. 34v unettomuutta takana (alkoi pikkukakkosen syntymästä), edelleenkin nukun 2-4h yhtäjaksoista unta per yö.

3 vanhimman lapsen isä ei koskaan herännyt yöllä vauvan takia - kun minä joka tapauksessa olin hereillä sain hoitaa heidät. Sen jälkeen kun en saanut edes tunnin lukurauhaa (luin sitten yöllä) opiskeluihin 3. lapsen ollessa pieni sain tarpeekseni.

Kuopukseni isä on kohdellut minua todella hyvin ja jakanut kaiken vastuun myös vauvan ollessa pieni. Ei mitään väliä olinko hereillä vai ei, hän auttoi yöllä syöttämisissä yms vaikka lähti aamulla töihin.

Kyllä sitä jaksaa kun ei ole vaihtoehtoja

Vierailija
24/24 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on valitettavasti totuus, että miehet pääsääntöisesti tykkäävät minusta. Ei se ole edes asenteesta kiinni.

Ja voin ihan rohkeasti sanoa näin, koska se ei ole vain oma mielipiteeni vaan monet ystäväni ovat siitä sanoneet ja myös oma mieheni on tietoinen tästä. Joskus tulee miehet iskemään, vaikka oma mies seisoisi metrin päässä. En pukeudu tyrkysti tai flirttaile estottomasti.

Ehkä äitiys tuo naiseen jonkinlaista lämpöä. Tai tuo ihmisten mieleen sen, että tuo nainen on lisääntynyt.

Äidit jotenkin latistavat usein oman seksikkyytensä. Eletään vain lapsille.

Ap

Ai ai, kun tirskuttaa. Olet varmaan ns hurmaava rotunainen... :D ps*kuin anna abreu, joka tihkuu seksiä omasta mielestään...

Tirsku rauhassa vain. :)

En väitä tihkuvani mitään seksiä. Sanonpa vain, että miehet tykkäävät minusta. :) Ap

Onko tuo nykyään joku meriitti? Meinaan vaan että onhan miehet tykännet näköjään jo siitä lähtien kun olin 11v. joten minään meriittinä en osaa pitää asiaa. Miehet ovat kimpussa jos vain tietävät että haarovälissä on pillu. Ei siihen tarvita timmiä kroppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme