Kokemuksia La Roche-Posay -ihonhoitosarjasta?
Effaclar-tuotteet epäpuhtaalle iholle kiinnostaisivat. Toimiiko? Minulle suositeltiin niitä apteekissa.
Kommentit (38)
Puhdistusgeeli ja rasva mulla, parhaat!
Vierailija kirjoitti:
Puhdistusgeeli ja rasva mulla, parhaat!
Okei! Hyvä jos toimii.
- ap
Sisältävät syöpää aiheuttavaa kemikaalia jonka käyttö on kielletty.
http://www.kemikaalicocktail.fi/2016/01/syopavaarallista-kemikaalia-loy…
Aine on nimeltään polyaminopropyl biguanide (PHMB)
Polyaminopropyl biguaniden käyttö on ollut kiellettyä tammikuusta 2015 saakka, koska kemikaalia epäillään mm. syöpää aiheuttavaksi, sekä lisääntymisterveyttä häiritseväksi ja ympäristölle haitalliseksi.
Käyttökiellosta huolimatta tanskalainen kuluttajaneuvosto THINK Chemicals on löytänyt ainetta 36:sta tuotteesta, jotka ovat myynnissä tavallisissa kaupoissa, supermarketeissa ja apteekeissa.
Vierailija kirjoitti:
Polyaminopropyl biguaniden käyttö on ollut kiellettyä tammikuusta 2015 saakka, koska kemikaalia epäillään mm. syöpää aiheuttavaksi, sekä lisääntymisterveyttä häiritseväksi ja ympäristölle haitalliseksi.Käyttökiellosta huolimatta tanskalainen kuluttajaneuvosto THINK Chemicals on löytänyt ainetta 36:sta tuotteesta, jotka ovat myynnissä tavallisissa kaupoissa, supermarketeissa ja apteekeissa.
Hyvä tietää....
- ap
Vierailija kirjoitti:
Polyaminopropyl biguaniden käyttö on ollut kiellettyä tammikuusta 2015 saakka, koska kemikaalia epäillään mm. syöpää aiheuttavaksi, sekä lisääntymisterveyttä häiritseväksi ja ympäristölle haitalliseksi.Käyttökiellosta huolimatta tanskalainen kuluttajaneuvosto THINK Chemicals on löytänyt ainetta 36:sta tuotteesta, jotka ovat myynnissä tavallisissa kaupoissa, supermarketeissa ja apteekeissa.
Ahaa. Katsoin listan, ja LPR:n aknesarjaa ei listassa mainita. :)
- ap
Minun ihollani ei toiminut. Sain isokokoiset näytteet apteekista kysymällä.
Vierailija kirjoitti:
Minun ihollani ei toiminut. Sain isokokoiset näytteet apteekista kysymällä.
Jes!
- ap
Effaclar puhdistustuotteet ovat todella hyviä! Lämmin suositus!
Vierailija kirjoitti:
Effaclar puhdistustuotteet ovat todella hyviä! Lämmin suositus!
👍
- ap
Mulla on käytössä puhdistusgeeli, rasva ja kasvovesi kyseiseltä sarjalta ja on poistanut todella paljon punaisuutta ja myös auttanut akneen. Vahvat suosittelut.!
Ostin täällä aikaisemmin vinkatun tuotteen, värillinen kosteusvoide epäpuhtaalle iholle, ja on aivan ehdoton. Peittää, kosteuttaa, näyttää iholla hyvältä ja tasoittaa väriä, mutta ei ole pakkelimainen. Tänään hain uuden putelin. Olen 49 v., sekaiho, vähän epäpuhtauksia ja rasvoittuva t-alue. Ihan luottotuote arkeen.
Effaclar mat -kasvorasva, silmänympärysvoide ja ripsari pelastivat akneisen ihoni. Suosittelen lämpimästi!
Auttaako se Duo+ voide? Aloitin ja leuan iho punoittaa ja polttelee, eivätkä näpyt ainakaan 1-2 viikon jälkeen ole vähentyneet. Voiko tulla alkuun pahenemisvaihe?
Itselläni ei toiminut. Naama lehahti täyteen märkäpäitä.
Tilaan La Rochet lookfantastic.fistä. Edullisempaa ja laajempi valikoima. Paras ihonhoitosarja.