Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ADD/ADHD - aikuinen Mitä osaat/missä olet hyvä/mitä todellisia vahvuuksia sinulla on

Vierailija
30.12.2017 |

valtaväestöön verrattuna?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuus

Vierailija
2/20 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musikaalisuus ja avaruudellinen hahmotuskyky

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovuus

Joo, näin aina väitetään. Tosiasiassa se adhd-tyyppien "luovuus" on aiheesta toiseen pomppivia juttuja, sotkua, ideoita, joita ei viedä käytäntöön vaan toteutus jää muiden harteille.

Vierailija
4/20 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on loistava keskittymiskyky asioihin, joista olen kiinnostunut. Opin esim. kieliä todella helposti. Tai no helposti ja helposti - jaksan keskittyä vaikkapa sanojen jankkaukseen tuntikausia ja muisti on hyvä.

Vierailija
5/20 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Looginen älykkyys ja muisti. Ratkaisen loogiset kuvahaasteet tms. puzzlet hetkessä. Lisäksi olen hyvä korttipeleissä, koska muistan jokaisen pinoon laitetun kortin ja osaan laskea siitä todennäköisyyksiä, mitä kortteja muilla on käsissään ja mitä kannattaa laittaa. En aina huomaa, koska mun vuoro on, mutta pelata osaan...

Vierailija
6/20 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/20 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Looginen älykkyys ja muisti. Ratkaisen loogiset kuvahaasteet tms. puzzlet hetkessä. Lisäksi olen hyvä korttipeleissä, koska muistan jokaisen pinoon laitetun kortin ja osaan laskea siitä todennäköisyyksiä, mitä kortteja muilla on käsissään ja mitä kannattaa laittaa. En aina huomaa, koska mun vuoro on, mutta pelata osaan...

Mitä sä et sitten osaa??

Vierailija
8/20 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalinen himo mitä ei voi tyydyttää ja hyvä kunto.

Vierailija
9/20 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/20 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovuus

Joo, näin aina väitetään. Tosiasiassa se adhd-tyyppien "luovuus" on aiheesta toiseen pomppivia juttuja, sotkua, ideoita, joita ei viedä käytäntöön vaan toteutus jää muiden harteille.

eihän KAIKKEA tarvitse aina tehdä itse :)

Vierailija
11/20 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/20 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luovuus

eihän KAIKKEA tarvitse aina tehdä itse :)

Joo, mutku nää ei kykene MIHINKÄÄN :)

Vierailija
13/20 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyperkeskittyminen, kun olen motivoitunut. Päivä saattaa kulua syömättä ja juomatta, enkä huomaa vaikka seinät kaatuvat ympäriltä.

Osa impulsiivisuudesta kanavoituu toisinaan hyödyllisiin asioihin: parhaimmillaan olen kekseliäs ja hauskaa seuraa. Olen yleisesti ottaen huumorintajuinen.

Siinä kai ne hyvät puolet sitten olikin.

Vierailija
14/20 |
08.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONko nuo hyväyt puolet adhd:n ansiota vai siitä huolimatta? :)

Vierailija
15/20 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikeskittyminen silloin, kun opiskelen kiinnostavaa asiaa. Työntekijänä kiinnostavassa työssä näkyy huolellisuutena (tarkkaavaisuus yksityiskohtiin) ja tehokkuutena.

Vierailija
16/20 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan keskittyä minua kiinnostaviin asioihin todella intensiivisesti. Olen todella nopea lukemaan, pystyn ns. skannaamaan koko sivun kerralla. Minulla on hyvä mielikuvitus, hyvä väri- ja esteettinen silmä. Muistan asioita hyvin, helpotti esim. koulussa, olin hyvä kielissä, historiassa, biologiassa ja kuvaamataidossa. Huonoja puolia taas on keskittymiskyvyn puute asioissa, jotka eivät kiinnosta, heikko pinna, sosiaaliset tilanteet.

Vierailija
17/20 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan keskittyä minua kiinnostaviin asioihin todella intensiivisesti. Olen todella nopea lukemaan, pystyn ns. skannaamaan koko sivun kerralla. Minulla on hyvä mielikuvitus, hyvä väri- ja esteettinen silmä. Muistan asioita hyvin, helpotti esim. koulussa, olin hyvä kielissä, historiassa, biologiassa ja kuvaamataidossa. Huonoja puolia taas on keskittymiskyvyn puute asioissa, jotka eivät kiinnosta, heikko pinna, sosiaaliset tilanteet.

Oletko muita parempi noissa?

Vierailija
18/20 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovuus

tämä

Vierailija
19/20 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva, jos vastaaja olisivat laittaneet kumpi heillä on add vai ADHD.

Vierailija
20/20 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtaväestöön? lol