Taapero löi mua naamaan, kun otin älypuhelimen pois
Kommentit (24)
Et tietenkään rankaise lastasi. Itse epäonnistuit asian selittämisessä lapsellesi ymmärrettävästi. Tai jos selität, ettei sitä voi selittää lapselle ymmärrettävästi, niin miksi kuvittelet lapsen ymmärtävän rangaistuksesi, kostonhimoinen hul*lu.
Suomen oikeusjärjestelmä on niin löysä, että varmaan tuokin istuu vaan puolet ajasta (koska ensikertalainen) ja on jo puolen vuoden päästä taas vapaalla jalalla hakkaamassa kaikkia älypuhelimen omistavia mammoja.
Mitäs synnytit tommosen väkivaltasen hakkaajan. Sitä saa mitä tilaa!
Hienosti kasvatettu kun jo taaperoikäisellä on älypuhelin ja jos sitä yrittää ottaa pois, hän lyö. Tuon iköinen ei tee puhelimella mitään. Lapsesi pitäisi ottaa pois sinulta.
Onko Sanoma pestannut kiintiötyöttömän rustaamaan palstalle paskoja provoja?
Taaperon voi hinata lipputangon nuppiin katselemaan maisemia ja nauttimaan sadesäästä. Sillä välin voit itse ottaa olutta haavoihisi. Jos odotat ensiviikolle, saat jopa vahvaa olutta™ lähikaupastasi.
Ulkomaisten tutkimusten mukaan älypuhelin ja tabletit vaikuttavat aivojen mielihyväkeskukseen, samaan kohtaan kuin alkoholi ja tupakka. Siis siksi voi aiheuttaa riippuvuutta. Tämän katkaiseminen voi aiheuttaa aggression. Samaanaikaan kuin näiden laitteiden käyttö lisääntyy, nuorison alkohin ja tupakan käyttö laskee.
Se käsi, joka löi, katki poikki